مبل شنی یک نفره خزه دار

کد 22074

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره خزه دار یکی دیگر از بهترین انواع مبل شنی برای استفاده تمام سنین بوده که توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول وزن بدنه 6.5 کیلوگرمی داشته به همین دلیل برای جا به جایی ان حمل اسانی خواهید داشت. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این مبل شنی می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. ارگونومی ساخت بدنه محصول کاملا گرد بوده و تکیه گاهی سرخود و مرتفع دارد. این تکیه گاه منعطف تمامی سطح کمر را پوشش داده تا بتوانید از این مبل شنی برای زمان های کار و استراحت و مطالعه و... به راحتی استفاده کنید. رنگ بدنه محصول طوسی انتخاب شده که به راحتی با تمام رنگ های دکوراسیون داخلی محل کار و منزل هماهنگ می شود. روکش بدنه مبل شنی را از مرغوب ترین نوع پارچه خزه دار تولید کرده اند. این نوع پارچه کاملا ضدتعریق بوده و استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این نوع روکش بدنه نرم و بادوام بوده و می تواند در برابر وزن و فشار بالا کاملا مقاوم باقی بماند. شما می توانید با اسودگی خاطر در صورت نیاز روکش بدنه مبل شنی را با اب و مواد شوینده بشویید. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی از نوع یونولیتی هستند. مواد یونولیت خرد شده سبک و منعطف بوده پس می توانند ارامش شما را در زمان استفاده تضمین کنند. این مواد وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بالا دارند. شما می توانید این مواد را تعویض و یا کم و زیاد کرده تا بدنه مبل شنی به فرم ایده ال شما برسد. این محصول دارای ضمانت نامه 2ساله نیز بوده که در زمان خرید دریافت خواهید کرد. اگر قصد خرید مبل شنی را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه خزه دار
  • وزن بدنه: 6.5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای گارانتی 2ساله

مبل شنی یک نفره خزه دار

مبل شنی یک نفره خزه دار یک مبل بسیار زیبا و دوست داشتنی است که مورد پسند بسیاری از مشتریان قرار گرفته است و از آن جا که فروش بسیار زیادی را دارد ، فروشگاه مبل شنی آرامش هر ساله تعداد زیادی از مبل های شنی را با رویه های خزه دار در رنگبندی های مختلف تولید می کند تا مشتریان بتوانند به راحتی این مبل های دوست داشتنی و با کیفیت را به صورت مستقیم از تولیدی خریداری کنند . مبل های شنی به خودی خود و با توجه به جنس و موادی که تولید می شوند بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند ، حال با استفاده از رویه های خزه دار در ساخت مبل شنی ، شما مبل هایی را با رویه پشمی و بسیار نرم و لطیف خواهید داشت که نشستن بر روی آن بسیار لذت بخش خواهد بود . این پارچه کیفیت بسیار خوبی را دارد و باعث شده است تا محصول بی نظیری را داشته باشید . 

مبل شنی یک نفره خزه دار به صورت گرد ساخته شده است و شاید در ابتدا یک مبل ساده و بدون تکیه گاه به نظر برسد . ولی شما می توانید با نشستن بر روی مبل شنی به آن فرم بدهید . شما قادر خواهید بود که این مبل را در مدل های مختلفی تغییر شکل دهید و با نشستن در قسمت فرو رفته مبل شنی می توانید یک تکیه گاهی را نیز برای خود ایجاد کنید تا در یک شرایط بسیار بهتر از محصول استفاده کنید . از آن جا که شما در هنگام قرار گیری بر روی مبل شنی یک نفره خزه دار یک نشیمنگاه به نسبت شیبدار را خواهید داشت می توانید در حالت نیمه دراز کش از محصول استفاده کرده و احساس بهتری را داشته باشید . این مبل شنی بسیار وزن سبکی دارد و جابجایی آن کار بسیار آسانی است ، برای همین از آن در هر جایی از خانه می توانید استفاده کنید . 

با توجه به رویه خزه دار این مبل شنی ، استفاده از آن در فصول سرد سال بسیار لذت بخش خواهد بود و شما علاوه بر اینکه مبلی نرم را در اختیار دارید ، می توانید یک مبل نرم و راحت را در فصل سرما داشته باشید . این پارچه کیفیت بسیار خوبی را دارد و خزه های آن بلند نشده و جدا نیز نخواهد شد . همچنین قابلیت شستشوی این پارچه وجود دارد و شما می توانید برای جلوگیری از کثیف ماندن مبل شنی ، رویه را از بخش های داخلی جدا کرده و به صورت مجزا آن را بشویید . شما می توانید برای شستشو از ماشین لباسشویی نیز استفاده کنید . دوخت مبل شنی یک نفره خزه دار نیز بسیار فوق العاده است و این دوخت مقاوم و بسیار خوب باعث شده است تا کیفیت محصول دوچندان شود . 

طول و عرض مبل شنی یک نفره خزه دار برابر با 80 سانتی متر است و ارتفاع آن نیز به 90 سانتی متر می رسد . برای همین گفته می شود که تقریبا مبل شنی یک نفره خزه دار به صورت گرد طراحی شده است . این مبل مناسب برای استفاده یک نفره بوده و هر رده سنی به خصوص بزرگسالان می توانند به راحتی از آن استفاده کنند . وزنی که مبل شنی یک نفره خزه دار می تواند به خوبی تحمل کند و مشکلی برای آن پیش نمی آید ، وزنی 180 کیلوگرمی بوده که می توان گفت تقریبا وزن دو فرد بالغ بوده و این نشان از کیفیت بالای مبل شنی و تحمل وزن فوق العاده خوب آن دارد . فروشگاه مبل شنی آرامش به مانند بسیاری از محصولات شنی خود ، مبل شنی یک نفره خزه دار را نیز با گارانتی 2 ساله به فروش می رساند . لازم به ذکر است که مبل شنی یک نفره خزه دار قابلیت تعویض رویه و یا شارژ مجدد مواد داخلی را دارد که می توانید به کمک فروشگاه مبل آرامش اینکار را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...