مبل شنی یک نفره جین

کد 32083

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,530,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره جین بهترین نوع مبل شنی برای جوانان و افراد مشکل پسند با جنس بدنه منحصر به فرد و طراحی کاملا زیبا و راحت می باشد. این مبل شنی نیز از طراحی بدنه گرد برخوردار بوده که برای استفاده یک نشمینگاه راحت با تیکه گاهی نرم و منعطف با ساختار سرخود در اختیار شما می گذارد. این تکیه گاه سرخود به سادگی و در اثر استفاده شما با توجه به حالت نشستن و وزن بدنه شما تغییر حالت می دهند. ارتفاع نشیمنگاه محصول 50 سانتی متر بوده پس برای تمامی افراد با هر قدی قابل استفاده است. بدنه مستحکم مبل شنی می تواند وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. پس افراد با وزن بالا نیز می توانند محصول را انتخاب کنند. از این مبل شنی می توانید در فضاهای مختلف مانند اتاق خواب ، دفتر کار ، سالن پذیرایی ، داخل کافی شاپ و... استفاده نمایید. زیرا بدنه محصول ضدتعریق بوده و اگر برای زمان طولانی از آن استفاده کنید دچار اسیب و یا هیچ گونه مشکلی نخواهد شد. جنس روکش بدنه که پارامتری اساسی در زمان خرید محصول به شما رفته ، از نوع بهترین نوع پارچه جین می باشد. این پارچه در اثر شستشو با آب و مواد شوینده دچار افت کیفیت و یا از دست دادن رنگ نمی شود. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی نیز از مواد یونولیتی با ساختاری خرد شده تشکیل می شوند. این ساختار باعث شده نرمی بالایی را شما بدست آورید. مواد یونولیتی سبک بوده اما قابلیت تحمل وزن بالا و امکان تعویض و شارژ مجدد را دارند. این مبل شنی با داشتن یک برگه ضمانت دوساله موجب راحتی خیال مصرف کنندگان بابت طول عمر خود شده است. اگر می خواهید مبل شنی را در زمانی کوتاه و با تخفیف بالا درب منزل دریافت کنید ، به وب سایت فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 115 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه جین
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای گارانتی معتبر

مبل شنی یک نفره جین

مبل شنی یک نفره جین مناسب برای استفاده در زمان کار می باشد و شامل یک تکیه گاه محکم بوده است. تکیه گاهی که در این محصول ایجاد شده است سرخود است و در واقع در امتداد نشیمنگاه ایجاد شده است. داشتن این بخش در طراحی محصول لازم و ضروری است و علاقه مندان را به خرید تشویق می سازد. همچنین بیانگر طراحی بی نقص مبل شنی بوده است که دارای ساختار های ایمن و طبی می باشد. مبل شنی بدنه ای از جنس پارچه جین دارد که خود در زمینه طراحی منحصر به فرد ترین محصولات قرار گرفته است. از این رو هر کس که دارای یک محل مناسب برای قرار دادن مبل شنی بوده است می تواند محصول را به راحتی تهیه کند و در موارد بسیار زیاد آن را مورد استفاده قرار دهد. ساختار این محصول از یک نشیمن کوچک و یک نفره تشکیل شده است که تکیه گاهی بلند به آن متصل می باشد. این تکیه گاه بلند مزیتی مناسب بوده است که سبب می شود تا افراد کمر خود را به حالت صاف قرار دهند و از موقعیت خود لذت ببرند. علاقه مندان به داشتن مبل شنی می توانند این محصول را خریداری کنند و در تمامی مدت زمان مصرف از آن لذت ببرند. همچنین این محصول قادر به حمل و نقل آسان می باشد و می تواند به محل های مختلف بنا به نیاز افراد جا به جا شود. شرح زیر توصیف کمی از این محصول می باشد که با هم آن را بررسی می کنیم.


بهترین گزینه برای کار

افرادی که در محل کار دارای اتاق استراحت می باشند و یا این که در منزل کار و فعالیت دارند به دنبال محصولی طبی می باشند که از بروز کمر درد و درد در ناحیه های مختلف بدن جلوگیری نمایند. این ویژگی در اغلب محصولات طبی وجود دارد اما با این تفاوت که قیمت خرید محصول بالا می باشد. با تولید مبل شنی و بین بگ ها شرایط برای برخورداری از بهترین محصول و طبی ترین ساختار مهیا شده است و افراد می توانند این محصول را جایگزین محصولات دیگر نمایند. چرا که بدنه به همان میزان کارایی دارد و به همان میزان نیز قادر به ایجاد راحتی بوده است. علاوه بر این موارد قیمت خریداری این محصول کم می باشد و می توان به راحتی خریداری شود. یکی از خرید های مقرون به صرفه بوده است و علاقه مندان به آسانی آن را دریافت خواهند کرد. به علاوه داشتن طراحی بی نقص و استاندارد در بدنه نیز سبب شده است تا افراد بتوانند به راحتی این محصول را انتخاب وخریداری کنند و همچنین در مدت زمان طولانی از وجود این محصول بی نظیر بهره مند شوند. با توجه به این خصوصیات شرایط برای داشتن بین بگ مد نظر در زمان کار و فعالیت در منزل و یا محل کار مهیا می باشد و افراد می توانند با داشتن آن لذت کافی را ببرند.


استاندارد بودن بدن در زمان مصرف

به دلیل داشتن تکیه گاه مناسب و نیز وجود نشیمن در موقعیت استاندارد افرادی که از محصول استفاده می کنند قادر خواهند بود که بهترین شرایط را تجربه کنند. همچنین می توانند در موقعیت استاندارد قرار بگیرند و از داشتن محصول نیز لذت ببرند. وجود این بدنه بزرگ و جادار در خانه لازم و ضروری است و افراد در زمان نشستن به مدت طولانی کمر خود را به محیطی نرم و منطعف تکیه خواهند داد. با این وجود هر کس که دارای این محصول می باشد رضایت کافی از طراحی بی نقص آن دارد و می تواند بدون وجود نارضایتی از محصول نهایت استفاده و بهره برداری را نماید.


مراقبت از بدنه

به دلیل وجود بدنه ای که از جنس جین است امکان پارگی و خرابی بدنه وجود دارد. از آن جایی که محصول با دوام می باشد اما به طور کلی می تواند یکی از حساس ترین رویه هایی باشدکه برای مبل شنی به کار می رود. در نتیجه تنها می توان در زمان ارتباط با اشیاء نوک تیز مانع برخورد بدنه به آن شد و بهترین موقعیت را از داشتن یک محصول جذاب و اسپرت کسب نمود. از این رو از بروز پارگی و خرابی بدنه جلوگیری خواهد شد.


خرید

شما می توانید به راحتی مبل شنی یک نفره جین را از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری نمایید و از تخفیفات ویژه آن نیز بهره مند شوید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...