مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی

کد 22071

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی یک نمونه زیبا و کاربردی در میان تعداد زیادی مبل شنی بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. این مبل شنی کیفیت بدنه بالایی داشته و از روکش بدنه با نوع پارچه تولید می شود. این روکش بدنه از ویژگی های خوبی مانند ضدتعریق بودن ، نرم بودن ، مقاوم بودن در برابر ضربه و فشار ، قابل شستشو بودن و.. برخوردار بوده که موجب رضایتمندی مصرف کنندگان شده است. این روکش بدنه در اثر تماس مستقیم با اب و مواد شوینده دچار اسیب نخواهد شد. این مبل شنی را از رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس می توانید در صورت تمایل در زمان خرید رنگ بدنه مبل شنی را شخصا سفارش بدهید. این مبل شنی گارانتی دوساله معتبر داشته که تضمینی بر کیفیت و طول عمر بالای ان باشد. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده که برای استفاده یک نشیمنگاه بزرگ و تکیه گاهی سرخود در اختیار شما قرار خواهد داد. این تکیه گاه ساختار انعطاف پذیر داشته و در اثر استفاده با توجه به فرم بدن شما تغییر حالت می دهد. از این مبل شنی تمام افراد می توانند برای زمان های کار و استراحت و تماشای تلویزیون و.. به راحتی استفاده کنند. وزن بدنه مبل شنی 6 کیلوگرم بوده اما بدنه ان توان تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را دارد. مواد داخلی مبل شنی از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. با کم یا زیاد کردن مواد یونولیتی می توانید به ایده ال شدن فرم بدنه مبل شنی کمک نمایید. برای خرید مبل شنی می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پارچه
  • مواد تشکیل دهنده: فیبر مصنوعی
  • دارای گارانتی 2ساله

مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی

مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی یک مبلی با ابعاد بزرگ است که با نام مبل شنی شناخته می شود . برای اینکه مواد داخلی آن شبیه به شن های ریز و درشت هستند که البته جنس آن ها از یونولیت می باشد . استفاده از یونولیت یا همان فیبر در داخل مبل شنی باعث شده است تا این محصولات بسیار نرم و راحت باشند . برای همین است که بسیاری از افراد به دنبال خرید مبل شنی بوده و از آن جا که این محصولات در ابعاد مختلفی ساخته شده اند ، مدل های سایز بزرگ بیشتر از هر مدل دیگری از محبوبیت بسیار بالا برخوردار است . برای اینکه شما می توانید فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید تا بتوانید بر روی مبل استراحت کنید . با توجه به نوع ساخت مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی و ابعادی که دارد ، شما می توانید به  راحتی بر روی مبل ریلکس کرده و استراحت کنید . 

مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی در رنگ آبی ساخته شده است و این موضوع آن را متمایز کرده است . کمتر مبلی را شما می توانید مشاهده کنید که از این رنگ خاص و ویژه ساخته شده باشد . برای همین شما می توانید یک مبل خاص و زیبا را داشته باشید که مناسب برای محل کار شما ، اتاق خواب و یا ... باشد . البته تنوع رنگی در مبل های شنی بسیار زیاد بوده و از آن جا که مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی تولید شده توسط تولیدی مبل شنی آرامش می باشد ، شما می توانید آن را حتی در رنگ های دیگر نیز سفارش دهید . در داخل وبسایت نیز شما می توانید این تنوع رنگی را به راحتی مشاهده کرده و هر یک از آن هایی را که دوست دارید ، انتخاب و خریداری کنید . 

می توان گفت که مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی به صورت گرد ساخته شده است و ابعادی که دارد برابر با طول و عرض 90 سانتی متری با ارتفاع 80 سانتی متری می باشد . لذا شما می توانید برای نشستن یک مبل شنی بزرگی را در اختیار داشته باشید که مناسب برای استفاده یک نفره است و تمامی بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند . وزنی که مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی قادر به تحمل کردن آن است ، 180 کیلوگرم می باشد که کمتر فردی دارای این وزن است و عمدتا زیر 100 کیلوگرم می باشند ، برای همین به راحتی و بدون مشکل می توانید از مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی استفاده کنید . 

اگرچه مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی دارای ابعاد بزرگ است ، ولی وزن آن بسیار سبک است و دلیل آن نیز کاملا مشخص بوده و به دلیل این است که بیشتر حجم مبل شنی از مواد یونولیتی پر شده است . برای همین در صورت نیاز می توانید آن را برداشته و در هر جایی استفاده کنید . جنس رویه مبل شنی از پارچه بوده و کیفیت ساخت بسیار خوبی را دارد ، برای همین می تواند در برابر ضربه ها و آسیب ها مقاوم باشد . این پارچه چرک پذیر نیست و ظاهر خود را در طی سال ها استفاده به بهترین شکل ممکن حفظ خواهد کرد .برای همین یکی از بهترین مدل ها برای خرید شما خواهد بود . 

این محصول قابلیت تعویض رویه را داشته و شما در صورت نیاز می توانید آن را به طور کلی تعویض کرده و یک پوسته جدید را بر روی مبل شنی خود قرار دهید . اینکار را می توانید به کمک فروشگاه مبل شنی آرامش انجام دهید . همچنین می توانید خودتان پوسته را تهیه کرده و در خانه اینکار را انجام دهید . مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی قابل شارژ مجدد بوده و در صورت نیاز می توانید مواد داخلی آن را به طور کلی تعویض کرده و یا مقداری شارژ کنید که آن انعطاف پذیری اولیه را داشته باشد . مبل شنی یک نفره بزرگ راحتی را می توانید با ضمانت 2 ساله خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...