مبل شنی یک نفره بزرگسال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دونفره بزرگسال یکی از بهترین محصولات شرکت  sandy-sofa می باشد که با فرم استوانه شکل خود میتواند مورد بسیار مناسبی برای هر گونه استفاده اعم از مطالعه، استراحت ،بازی های ویدیویی ،استفاده از لپ تاپ و... باشد.

تولیدی sanfy-sofa یکی از بهترین تولید کننده های مبل شنی در داخل ایران می باشد که به جرات برچسب کیفیت و قیمت مناسب را به محصولات خود میزند .تمامی مبل های شنی شرکت sandy-sofa درای 2 سال ضمانت کالا می باشند که این نشانه از اعتمادمان به تولیداتمان است. میتوانید در قسمت نقد و بررسی تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با این مبل شنی به دست آورید .


مبل شنی یک نفره بزرگسال یکی از زیبا ترین و در عین حال با کیفیت ترین مبل های شنی تولیدی مبل شنی می باشد و این را تماما مدیون شکل استوانه ای ان هستیم که در برابر فشار محتویات مقاوم تر و با شکلی مدرن زیبایی را به خانه ی شما می بخشد.

مبل شنی یک نفره را می توان در هنگام انجام بسیاری از کار های روزانه استفاده کرد که میتوان به بخش کوچکی از ان ها مانند مطالعه ، استفاده موبایل ، استراحت ، خوابیدن، بازی های ویدیویی و ... اشاره کرد. البته از کاربرد های دیگر این مبل شنی ، قابلیت نگهداری بسیاری از وسایل مانند : عروسک ها و بالش و... نرم می باشد ، که میتوان به عنوان محتویات جایگزین شود.

رنگ و جنس پارچه

در این محصول جنس پارچه از مخمل می باشد که جنسی بسیار عالی برای رویه ی این مبل می باشد زیرا هم از نظر ضخامت و هم از نظر رنگ و ... از دیگر پارچه ها متمایز می باشد ولی گاها خریداران با سلایق مختلف جنس معین شده را  برای  مبل شنی خود نمی پسندند  از همین رو فروشگاه مبل شنی دست مشتریان را در انتخاب رنگ و جنس باز گذاشته است و مشتریان عزیز می توانند جنس مورد نظر خودشان را با کارشناسان در میان و با خیال راحت محصول خود را سفارش دهند.

مبل شنی دو نفره بزرگسال به مانند تمامی مبل های شنی از دو لایه (داخلی و بیرونی) تشکیل شده است که ایمنی این محصول را تضمین میکند

لایه ی داخلی : لایه ی داخلی عمدتا برای نگاه داشتن محتویات داخلی مبل شنی استفاده می شود که در ضخامت کمتری نسبت به لایه ی بیرونی این مبل شنی دارد.

لایه ی بیرونی : لایه ی بیرونی که از جنس ضخیم تری ایجاد شده و با پوست تماس دارد ، در این مبل از جنس مخمل می باشد

محتویات

همانطور که تمامی شما می‌دانید مبل شنی در واقع با شن پر نمی شود و با محتویات دیگری داخل آن را  پر می کنند . محتویات در طول سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی را به خود دیده و در حالت نهایی خود به دو نوع یونولیت و الیاف تقسیم بندی شده است. البته این هم لازم به ذکر است که ما تا سال‌های پیش تنها با یونولیت کار می کردیم و و با وجود این که مشتریان و مخاطب های سایت ما اعتراضی از  برای محتویات مبل شنی نکردند ولی هر ماه هزینه ای را برای شارژ کردند(حالتی که محتویات داخل مبل شنی را بصورت ماهانه یا سالانه دوباره پر می کنیم برای خوش فرم شدن دوباره محصول)متقبل می شوند . تا قبل از اینکه الیاف وارد بازار شود ،این یک روند معمول و عادی برای خریداران مبل شنی بود تا زمانی که تولیدکنندگان ما متوجه این اتلاف سرمایه شدند و تصمیم به تغییر روند تولید مبل شنی گرفتند.  البته باز هم با این وجود توضیحات  بالا بنا به بد بودن یونولیت نمی‌باشد و هنوز هم مشتریان خاص خودش را دارد ولی به صورت خلاصه شما می توانید  دو نوع محصول داخل مبل شنی خود داشته باشید یکی یونولیت و دیگری الیاف.

محتویات داخل این مبل از یونولیت یا الیاف تشکیل شده که در مقاله ی یونولیت یا الیاف را برای شما مقایسه کردیم.

خرید

برای خرید این محصول میتوانید بصورت مستقیم از طریق سفارش محصول خرید و یا میتوانید از طریق ارتباط با کارشناسان شرکت مبل شنی تماس بگیرید.

طول
120 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
60 سانتی متر
جنس بدنه
مخمل
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...