مبل شنی یک نفره بزرگسال یشمی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره بزرگسال یشمی یکی از بهترین محصولات ما در حوضه مطالعه و .... می باشد که به استفاده کننده این امکان را میدهد که تمرکز کامل بر روی کارشان داشته باشن زیرا با داشتن تکیه گاه می توانید در راحت ترین حالت خود قرار بگیرید .شرکت مبل شنی  sandy-sofa تنها شرکت دارای 2 سال ضمانت بر روی تمامی محصولات نشان داده که بر روی تمامی محصولات اطمینان کامل دارد و مشتریان عزیز نیز می تواند با خیال راحت از کیفیت محصول سفارش خود را ثبت نمایند.

مبل شنی یک نفره بزرگسال یشمی

مبل شنی یک نفره بزرگسال یشمی محصول 2022 شرکت bean bag bazaat محصولی بسیار زیبا با طراحی فوق العاده راحت و عوام پسند به خط تولید شرکت مبل شنی آرامش نیز اضافه شد.

مبل شنی یک نفره بزرگسال یشمی در انداره های مختلف برای کودک و بزرگسالان مناسب می باشد و با رنگ بسیار زیبا و جنس راحت خود طرفداران زیاد پیدا کرده است از این رو این محصول به بیشتر خریداران پیشنهاد می شود و به دلیل دارا بودن طراحی مدرن و زیبا ، رنگ های متنوع بسیار خریداران زیادی هم دارد.

مبل شنی یک نفره بزرگسال یشمی برای خانه های مدرن و شیک بسیار مناسب بوده و قابل استفاده در حوضه ی مطالعه ، تماشای تلویزیون ، بازی های ویدیویی ، استراحت بعد از ساعت ها کار و .... می باشد که می توان به این محصول برچسب بسیار کاربردی بودن را چسباند ، مبل شنی یک نفره بزرگسال یشمی را میتوان در ادارات ، منزل ها ، کلوب های گیمینگ  و ... پیدا و استفاده کرد زیرا راحتی در همه جا الویت دارد. 

فرم بدنه

همانطور که در بالا مذکور شدیم محصول bean bag bazaar می باشد که یک شرکت بریتانیایی در زمینه تولیدمبل شنی می باشد و بسیار پر طرفدار میان خواهان مبل شنی می باشد و تمامی محصولات این شرکت توسط طراحان مجرب طراحی شده است پس از لحاظ طراحی و فرم بدنه این تضمین را به خریداران عزیز می دهیم که شما دارای بهترین نوع مبل شنی از منظر کیفیت دوخت و طراحی بدنه تا این جای کار می باشید.

جنس و رنگ بدنه

تمامی محصولات تولیدی مبل شنی دارای بهترین کیفیت از همه نظر میباشند ولی برای اطلاع رسانی بهتر و جزئی تر به مخاطب این نقد به معرفی بیشتری از این محصول می پردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

جنس های استفاده شده در تمامی مبل های شنی نیازمند به ضخامت بالا توام با کیفیت می باشد زیرا که لایه ی بیرونی این محصول در اثر ارتباط با سطح های تیز و ... مورد اسیب واقع می شوند پس مقاومت در این محصول بسیار مهم است و یکی از عناصر اصلی در تولید مبل شنی می شود . پس ما موظف می باشیم که بهترین ها را در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهیم 

رنگ بدنه یک از عناصر مهم در چیدن دیزاین خانه می باشید و می تواند به یک خانه جان ببخشد و یا از یک خانه جان بگیرد پس بسیار مهم است چه رنگی را انتخاب می کنید. شرکت مبل شنی آرامش این را درک کرده و می داند که تنوع رنگ در انتخاب بهترین محصول ممکن بسیار مهم است پس دست شما را در انتخاب رنگ و جنس باز گذاشته است و با سفارش شما عزیزان قابل تغییر میباشد.

لایه های مبل شنی

مبل های شنی عموما از دو لایه ی درونی و بیرونی تشکیل شده اند که به ترتیب معرف حضورتان خواهند شد 

لایه ی درونی : لایه های درونی عموما وظیفه ی نگهداری از محتوبات مبل های شنی را دارند  

لایه ی بیرونی : همانطور که در بالا ذکر شد لایه ای بسیار ضخیم و باکیفیت توام با راحتی می باشد که با پوست شما در تماس است.

محتویات

همانطور که تمامی شما می‌دانید مبل شنی در واقع با شن پر نمی شود و با محتویات دیگری داخل آن را  پر می کنند . محتویات در طول سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی را به خود دیده و در حالت نهایی خود به دو نوع یونولیت و الیاف تقسیم بندی شده است. البته این هم لازم به ذکر است که ما تا سال‌های پیش تنها با یونولیت کار می کردیم و و با وجود این که مشتریان و مخاطب های سایت ما اعتراضی از  برای محتویات مبل شنی نکردند ولی هر ماه هزینه ای را برای شارژ کردن(حالتی که محتویات داخل مبل شنی را بصورت ماهانه یا سالانه دوباره پر می کنیم برای خوش فرم شدن دوباره محصول)متقبل می شوند .

 تا قبل از اینکه الیاف وارد بازار شود،این یک روند معمول و عادی برای خریداران مبل شنی بود تا زمانی که تولیدکنندگان ما متوجه این اتلاف سرمایه شدند و تصمیم به تغییر روند تولید مبل شنی گرفتند.  البته باز هم با این وجود توضیحات  بالا بنا به بد بودن یونولیت نمی‌باشد و هنوز هم مشتریان خاص خودش را دارد ولی به صورت خلاصه شما می توانید  دو نوع محصول داخل مبل شنی خود داشته باشید یکی یونولیت و دیگری الیاف.

محتویات داخل این مبل از یونولیت یا الیاف تشکیل شده که در مقاله ی یونولیت یا الیاف را برای شما مقایسه کردیم.

خرید

برای خرید این مبل می توانید از طریق دیوار ما و یا با تماس با کارشناسان و یا بصورت آنلاین سفرش خود را ثبت کنید .

طول
90 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
60 سانتی متر
جنس بدنه
مخمل
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...