مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه

کد 32146

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه یک نمونه زیبا از انواع مبل شنی مورد استفاده برای تمام رده های سنی بوده که ساختاری طبی و کیفیت بالایی دارد. این مبل شنی را با روکش بدنه ای از نوع پارچه برزنتی تولید کرده اند. ابن نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. با توجه به ضداب بودن روکش بزرنتی شما می توانید از این مبل شنی در کنار استخر نیز استفاده نمایید. بخش داخلی مبل شنی نیز از یونولیت خرد شده تولید می شود. این مواد داخلی وزن کم و نرمی و انعطاف پذیری بالایی داشته که قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه مبل شنی می توانید به راحتی مواد یونولیتی را تعویض و یا حتی شارژ کنید. ارگونومی ساخت بدنه این مبل شنی از نشمینگاهی مستطیل شکل با تکیه گاهی سرخود تشکیل می شود. از این نوع محصول می توانید در محل کار و منزل به راحتی استفاده کنید. اگر قصد خرید این مبل شنی را با قیمتی ارزان و طول عمر بالا دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • جنس بدنه: برزنتی
  • وزن بدنه: ۵ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم

مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه

مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه یک مبل شنی جدید و بسیار پر طرفدار است که شما می توانید برای نشستن از آن استفاده کنید . مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه می تواند یک جایگزین بسیار عالی برای سایر مبل ها باشد ، برای اینکه بسیار راحت است و استفاده کردن از آن می تواند بسیار لذت بخش باشد . برای همین شما می توانید برای نشستن این مدل را انتخاب کنید و ساعت ها روی آن بنشینید . توجه داشته باشید که مبل های شنی می توانند انتخاب های فوق العاده ای باشند که حتی ویژگی های بسیار بیشتری را نسبت به سایر مبل ها دارند . به عنوان مثال می توان به یکی از ویژگی های بزرگ مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه که وزن سبک آن است اشاره کرد . 

داشتن وزن سبک مبل شنی برزنتی با تکیه گاه می تواند به شما این اجازه را بدهد تا بسیار راحت تر بتوانید مبل را جابجا کنید . دلیل اینکه سایر مبل هایی که معمولا از نوع چوبی و فلزی هستند را جابجا نمی کنیم ، داشتن وزن زیاد آن ها می باشد . ولی شما می توانید با خرید مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه آن را به سادگی در خانه جابجا کرده و در هر جایی استفاده کنید . بنابراین دستان شما باز است . شما می توانید همین مدل را حتی در رنگبندی های دیگری انتخاب و خریداری کنید . لذا دستان شما برای اینکار نیز باز خواهد بود . وزن کلی که مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه دارد 5 کیلوگرم است که در مقایسه با سایر مبل ها بسیار وزن ناچیز و بسیار کمی خواهد بود . 

مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه همانطور که در نام محصول ذکر شده و به آن اشاره شده است ، این مبل شنی برای استفاده یک نفره مناسب می باشد . شاید از نظر ظاهری فکر کنید که این مبل شنی یک مبل دو نفره می باشد ، ولی در اصل این مبل یک مبل شنی تک نفره است که تقریبا ابعاد بزرگی را دارد . برای همین فردی که قرار است از مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه استفاده کند می تواند یک فضای خوب و بزرگی را در اختیار داشته باشد و از محصول استفاده کند . طراحی مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه می توان گفت تقریبا به صورت مربعی است . طول و عرض مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه 70 سانتی متر است و ارتفاع آن نیز به 50 سانتی متر می رسد . 

رده سنی که می توانند از مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه استفاده کنند ، رده سنی بزرگسال بوده و بهتر است که آن ها از محصول استفاده کنند . برای استفاده کودکان می توانید مدل هایی را انتخاب و خریداری کنید که از ابعاد کوچک تری برخوردار هستند . تولیدی مبل شنی آرامش که بزرگترین تولیدی این محصولات شنی در ایران است ، انواع مبل های شنی را در سایز های مختلف و در طرح های گوناگون تولید کرده است که هر یک از آن ها مناسب برای یک رده سنی خاص خواهند بود . برای همین شما می توانید به راحتی مدل های مد نظر خود را از فروشگاه خریداری کنید . 

وزنی که مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه می تواند تحمل کند بسیار وزن بالا و قابل قبولی بوده و می تواند تا 120 کیلوگرم را تحمل کند . بدین ترتیب می توان گفت که تمامی رده های سنی بزرگسال می توانند به راحتی و بدون مشکل از محصول استفاده کنند . بزرگترین ویژگی که مبل شنی یک نفره برزنتی با تکیه گاه داشته و آن را نسبت به سایر مبل های شنی متمایز کرده است ، جنس رویه آن می باشد . این مبل شنی از رویه برزنتی ساخته شده است و برای همین یک رویه بسیار ضخیم و البته مقاوم در برابر رطوبت را دارد که به شما اجازه خواهد داد تا به آسانی بتوانید از مبل شنی در فضاهای روباز نیز استفاده کنید . طول عمر این محصول بسیار بالاست و کیفیت  فوق العاده ای را دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...