مبل شنی یک نفره اورجینال راحتی

کد 32042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره اورجینال راحتی با ساختاری استاندارد و طراحی طبی در تولیدی مبل شنی ارامش ساخته شده و از جمله مبل های شنی و یونولیتی برای استفاده طولانی مدت و یا استرحت ها نیمروزی به شمار می رود. این مبل شنی با روکش بدنه از پلی استر کاملا نرم و ضدتعریق تولید شده که در بخش داخلی محصول یک آستر وجود داشته و مواد تشکیل دهنده داخلی آن که از نوع یونولیت خرد شده بوده ، در این بخش قرار می گیرند. شما می توانید برای شستشو روکش بدنه مبل شنی آن را از آستر جدا کرده و به راحتی به وسیله ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی شستشو بدهید. تمامی بخش های روکش بدنه مبل شنی و آستر آن کاملا درجه یک دوخته شده و از تضمین دوخت بدنه برخوردار بوده که بسیار مقاوم می باشد. توجه داشته باشید مواد تشکیل دهنده داخلی یونولیتی به دلیل توان تحمل وزن بالا در اثر استفاده دراز مدت دچار افت کمی می شوند. به همین دلیل قابلیتی ایجاد شده تا شما بتوانید میزان این مواد یونولیتی را به راحتی کم یا زیاد کنید. ویژگی بسیار مهم این مبل شنی مربوط به ابعاد بزرگ و وزن بسیار کم آن بوده که موجب جا به جایی راحت محصول می شود. این مبل شنی از تنوع رنگبندی شاد و تیره برخوردار بوده و تولید کننده می تواند ابعاد محصول را در دو سایز بزرگ و یا کوچک برای شخص شما تولید کند. طراحی بدنه مبل شنی به گونه ای بوده که می تواند تمامی اطراف بدن شما را پوشش داده به همین دلیل در زمان مطالعه و انجام بازی های کامیپوتری و.. در میان مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. برای سفارش این مبل شنی با رنگبندی بدنه مدنظر خود و دریافت کارت گارنتی معتبر دوساله می توانید به نمایندگی رسمی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای گارانتی معتبر دوساله

مبل شنی یک نفره اورجینال راحتی

مبل شنی یک نفره اورجینال راحتی بدنه ای اصل دارد که دارای اجزای استانداردی می باشد که به راحتی مورد استفاده علاقه مندان قرار می گیرد. این محصول بی نظیر بدنه ای کوچک دارد که با این وجود برای استفاده یک فرد ساخته شده است و قادر است که بیش ترین میزان کارایی را ایجاد سازد. مبل شنی بهترین گزینه برای به همراه داشتن در سفر می باشد. چرا که بدنه قابل حمل و جا به جایی است و می تواند به راحتی به محل های دور و نزدیک فرستاده شود. همچنین کم جا می باشد و می تواند فضای کمی را اشغال کند. به همین خاطر است که می توان با در نظر گرفتن راحتی افراد و همچنین برای برطرف کردن نیاز آن ها به آرامش و راحتی گزینه دلخواهی را انتخاب کرد و برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد. محصول مورد نظر برای تمامی سنین کاربرد دارد و به خاطر وجود بدنه ساده می تواند شرایط خوبی برای استفاده کردن داشته باشد. در نتیجه کسانی که تمایل به داشتن راحتی در حین انجام برخی فعالیت ها می باشند نیز قادر هستند که این محصول کاربردی را مورد استفاده قرار دهند. مبل شنی پر فروش و منحصر به فرد است و برای کسانی مد نظر می باشد که به دنبال آسایش و راحتی بیش تر بوده اند. به همین منظور تنوع زیادی دارد و با این تنوع سلیقه های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد. برای آشنایی بیش تر با این محصول بی نظیر با ما همراه باشید.


نصب و اجرا در محیط های باز

برخی از استفاده کنندگان به دنبال وسایل طبی و راحتی می باشند که آن را در محیط های باز مورد استفاده قرار دهند. برای این کار دائم محصولات طبی را مرور می کنند تا در نهایت به یک وسیله دست پیدا کنند که هم دارای قیمت ارزان باشد و هم بتواند با طول عمر بالا برای موارد خاص مورد استفاده قرار گیرد. محیط های باز نیز مانند باغ و ویلا نیازمند وسایل راحتی می باشند تا افراد بتوانند از فضا لذت ببرند و محلی برای نشستن داشته باشند. در این محیط ها از صندلی و مبل های مختلف استفاده می شود که دارای جنس های گوناگون می باشد. مبل شنی نیز جزو اکسسوری هایی است که در چنین محیط های مورد استفاده خواهد بود و کارایی بیش تری نسبت به سایر محصولات دارد. در دسته بندی بهترین مبل شنی می توان این محصول بی نظیر و خاص را قرار داد که در جهت آرامش و راحتی افراد مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین و کاربردی ترین وسیله ای باشد که افراد در فضای باز بر روی آن می نشینند و به استراحت های روزانه می پردازند. 


ظاهری مشابه با مبل های چوبی

مبل هایی که افراد در دکوراسیون داخلی منزل از آن استفاده می کنند اسکلتی از جنس چوب دارند که قادر به ایجاد استحکام لازم می باشد و می تواند بهترین و خاص ترین اکسسوری باشد که امروزه نسبت به خرید آن اقدام می کنید. با وجود استفاده از مواد اولیه چوب و رویه های مختلف محصول مورد نظر قیمت زیادی به خود می گیرد و نمی توان به این صورت محصول را به راحتی خریداری کرد. در نتیجه افراد به دنبال محصول جایگزین می باشند که با داشتن آن بتوانند بهترین شرایط را تجربه کنند. مبل شنی مد نظر ظاهری مشابه با مبل هایی دارد که اسکلت چوبی دارند. این محصول می تواند مشابه با مبل چوبی مزیت راحتی و آسایش را برقرار سازد و برای استفاده کنندگان بهترین موقعیت را ایجاد کند.


رویه ضد تعریق

رویه ای که در واقع بدنه اصلی مبل شنی را شامل شده است می تواند افراد را از بروز تعریق در امان نگه دارد تا در نتیجه قادر به داشتن موقعیت مطلوب باشند. این محصول در نهایت کیفیت و دوام ساخته شده است که این قابلیت ها را شامل شده است و می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمود.


خرید

مبل شنی یک نفره اورجینال راحتی را می توان از طریق مراجعه به کارخانه مبل شنی آرامش خریداری کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...