مبل شنی یک نفره اورجینال

کد 53017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره اورجینال جدیدترین مدل مبل شنی بوده که به یک نمونه محصول پرکاربرد و کاملا راحت و شیک و به حساب می آید. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته که متناسب با نیاز شما و فرم قرار دادن محصول بر روی سطح زمین تغییر حالت می دهد. از این محصول می توانید به عنوان یک مبل شنی و یا یک تشک شنی استفاده کنید. تحمل وزن 150 کیلوگرمی بدنه مبل شنی موجب شده تا استفاده از آن مشکلی در زمینه وزنو رده سنی شخص نداشته باشد. در زمان تغییر دکوراسیون می توانید این مبل شنی را به تنهایی و کاملا راحت حمل و جا به جا کنید. زیرا وزن بدنه آن تنها 7 کیلوگرم است. تولید کننده برای راحتی مصرف کنندگان کاتالوگی طراحی کرده تا در زمان خرید افراد بتوانند رنگ بدنه مبل شنی را شخصا سفارش بدهند. مواد تشکیل دهنده این مبل شنی نیز مانند سایر نمونه های مشابه از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. دلیل انتخاب مواد یونولیتی مربوط به نرمی و انعطاف پذیری بالا آن ها بوده که آرامش شما را تامین خواهند کرد. این مواد قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد داشته و در کنار وزن کم خود قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. روکش بدنه محصول که پارامتری مهم در ازفایش طول عمر آن به شمار رفته از مرغوب ترین پارچه چرم مصنوعی تولید شده است. این نوع پارچه توان تحمل وزن بالایی داشته و امکان شستشو با آب و مواد شوینده را دارند. روکش های بدنه چرمی به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا ساختاری ضدآب و ضدتعریق نیز داشته تا در صورت استفاده طولانی مدت مشکلی برای شما ایجاد نکنند. اگر قصد خرید این مبل شنی را دارید کافی بوده از شماره های درج شده داخل وب سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش استفاده نمایید.

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • قابل استفاده به عنوان تشک شنی
  • دارای ضمانت نامه معتبر

مبل شنی یک نفره اورجینال

یکی از زیباترین محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش، مبل شنی یک نفره اورجینال است. این محصول خاص با طراحی ویژه و جذاب، ساختمانی اسپرت دارد و برای استفاده در فضاهای مختلف مناسب است. این مبل شنی دارای رنگ زیبایی می باشد که ظاهر آن را زیباتر کرده و جذابیت بیشتری به طراحی اسپرت این محصول داده است. این طراحی اسپرت، علاوه بر زیبا بودن، دارای نکات بسیاری می باشد که باعث شده تا محصولی کاملا طبی و راحت داشته باشیم. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی مبل شنی یک نفره اورجینال می پردازیم. 


طراحی اسپرت و خاص 

این محصول به صورت جذابی طراحی و تولید شده است. مبل شنی فوق دارای ظاهری به صورت مستطیلی می باشد که از قسمت ضلع کوچک تر بر روی زمین قرار می گیرد. هم چنین حالت شنی مواد داخلی کمک می کند تا در قسمت میانی این مستطیل یک نشیمنگاه راحت تشکیل شود. ارتفاع این محصول بلند بوده و این مبل شنی دارای پشتی بلندی می باشد. به طوری که با تکیه دادن به آن به راحتی می توانید سر و گردن خود را نیز بر روی این پشتی قرار دهید و به استراحت طولانی مدت بپردازید. پشتی این محصول پهن است و گوشه هایی دارد که به جذابیت بدنه می افزاید. در زمان نشستن بر روی نشیمنگاه این محصول، با فرو رفتن قسمت نشیمنگاه، دسته هایی مناسب در کناره ها تشکیل می شود که در زمان استفاده می توانید آرنج خود را بر روی آن قرار دهید. این قابلیت در زمان مطالعه و یا کار با موبایل به کمک شما می آید. با قرار دادن آرنج خود بر روی این دسته ها می توانید ساعت های طولانی به فعالیت مشغول شوید بدون اینکه دست های شما خسته شده و یا دچار درد در ناحیه گردن شوید. با این کار دست های شما آویزان نشده و از وارد شدن فشار به گردن نیز جلوگیری خواهد شد. 


استفاده از رویه ای مقاوم

انتخاب رویه مناسب برای مبل های شنی از مهم ترین مسائل در زمان تولید است. رویه مبل شنی باید به اندازه ای مقاوم و محکم باشد که به خوبی در برابر آسیب های خارجی مقاومت کرده و از محصول محافظت کند. هم چنین لازم است تا این رویه برای پوست مشکلی ایجاد نکند. زیرا تنها بخش از محصول است که در تماس مستقیم با پوست بدن می باشد. برای پوشش رویه این محصول نیز از نوعی پارچه از جنس چرم مصنوعی استفاده شده است. این نوع از پارچه چرمی ضد حساسیت می باشد و در تماس مستقیم با پوست های حساس ایجاد مشکل نخواهد کرد. هم چنین این نوع از پارچه دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار بوده و به سادگی پاره نمی شود. این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاوم می باشد و طول عمر بالایی دارد. رویه این محصول را می توانید به راحتی با یک دستمال نم دار تمیز کنید و به حالت اولیه بازگردانید. با وارد شدن فشار زیاد نیز این رویه تغییر حالت نمی دهد و به اصطلاح شل نخواهد شد. 


کاربردهای بی نظیر

این محصول قابلیت استفاده به عنوان تشک شنی را نیز به شما خواهد داد. همانطور که گفته شد این محصول دارای ظاهری به صورت مستطیلی است که از قسمت ضلع کوچک بر روی زمین قرار می گیرد. برای استفاده از آن به عنوان تشک شنی می توانید محصول را از قسمت مساحت بر روی زمین قرار دهید و به راحتی بر روی آن دراز کشیده و بخوابید. هم چنین می توانید این محصول را در مسافرت ها به همراه خود ببرید و در طول روز از آن به عنوان مبل شنی استفاده کرده و بر روی آن بنشینید و در طول شب، این محصول را به یک تشک شنی تبدیل نمایید و بخوابید. این محصول کیفیتی بی نظیر دارد که قابلیت استفاده در فضاهای باز را به شما خواهد داد. شما می توانید به راحتی این مبل شنی را در مقابل نور آفتاب استفاده کنید. با توجه به وزن پایین این محصول نیز می توانید آن را به راحتی حمل کرده و جابه جا نمایید. بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در گردش و مسافرت ها است. در صورت افت کیفیت شما می توانید لوازم جانبی شامل مواد داخلی مبل شنی و یا رویه مبل شنی را در صورت نیاز از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و محصول خود را تعمیر نمایید.


روش خرید

مبل شنی یک نفره اورجینال با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...