مبل شنی یک نفره اصل مخمل

کد 32047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
2,980,000
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره اصل مخمل از سری محصولات تولیدی مبل شنی در ایران به شمار رفته که ساختاری نرم و انعطاف پذیر و طول عمر بسیار بالایی دارد. این محصول شیک از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که با نشستن بر روی بخش میانی آن می توانید به تغییر حالت بدنه و تنظیم آن به دو بخش تکیه گاه و نشیمنگاه کمک کنید. این محصول بدنه ای راحت داشته و تکیه گاه طبی آن می تواند تمامی سطح کمر شما را در زمان استفاده پوشش بدهد. به همین دلیل بوده که می توانید در زمان های مختلف مانند تماشای تلویزیون و مطالعه و.... از این مبل شنی استفاده کنید. وزن بدنه محصول بسیار کم و تقریبا 6 کیلوگرم بوده که موجب حمل و جا به جایی آسان آن می شود. البته این وزن کم موجب کاهش استحکام بدنه نبوده و این مبل شنی تا 180 کیلوگرم وزن را می تواند بر روی خود تحمل کند. جنس روکش بدنه مبل شنی که از پارامتر های اساسی و مهم در زمان خرید بوده از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل انتخاب شده است. این نوع پارچه شیک و نرم بوده و از تنوع رنگبندی بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل همواره دارای محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان می باشد. روکش های بدنه مخمل در اثر قرار داشتن در معرض وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت نشده و ساختار ضدتعریق آن ها موجب ارامش شما هنگام استفاده می شوند. این نوع روکش بدنه را می توانید از آستر اصلی جدا کرده و به وسیله آب و مواد شوینده شستشو بدهید. این محصول از دوسال گارانتی معتبر نیز برخوردار بوده که در زمان خرید ارائه شده و تضمینی بر طول عمر بالای مبل شنی به شمار می رود. برای خرید مبل شنی اصل می توانید به نمایندگی رسمی مبل شنی در تهران و شهرستان ها مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

مبل شنی یک نفره اصل مخمل

مبل شنی یک نفره اصل مخمل مدلی بی نظیر از بدنه های طبی می باشد که برای به کار گیری در محل های مختلف استفاده می شود. این محصول دلخواه دارای ساختاری متفاوت نسبت به سایر مبل های شنی است که می تواند بالاترین میزان رضایت را برای افراد داشته باشد. همچنین این محصول با دوام از سری خاص و جذابی بوده است که قادر می باشد که به راحتی برای آرامش رسیدن افراد مورد استفاده قرار بگیرد و برای آن ها جذاب و بی نظیر گردد. از سوی دیگر مواد اولیه به کار رفته در تولید محصول که یکی از مهم ترین بخش هایی است که با در نظر گرفتن آن می تواند بالاترین میزان رضایت را داشته باشد جزو با کیفیت ترین ها و مرغوب ترین ها در سال های اخیر بوده است که توجه خریداران را به خود جلب می کند. به طور معمول هر کس که به دنبال محصولی بی نظیر و زیبا و در عین حال با دوام می باشد قادر خواهد بود که این مبل شنی را به دست بیاورند و برای به آرامش رسیدن آن را داشته باشند. با توجه به این که محصول مورد نظر از سری وسیله های راحتی و با کیفیت می باشد با بدنه اصل و اورجینال در سراسر کشور متقاضیان زیادی دارد و توانسته تمامی آن ها را نیز راضی نگه دارد. برای به دست آوردن مبل شنی یک نفره اصل ابتدا مطالب زیر را مرور نمایید و سپس از راه درست اقدام به خرید کنید.


فرم خاص بدنه

مبل شنی از بدنه ای با انحنای خاص ساخته شده است که نشیمن آن پهن و بزرگ می باشد و می تواند برای به آرامش رسیدن بدن به کار بی آید. این محصول دلخواه از سری محصولاتی می باشد که فرم خاصی دارد تا استفاده کنندگان در تمامی شرایط راحتی و آرامش قرار بگیرند و نهایت لذت را از تایم استراحت خود داشته باشند. تکیه گاه بلند و بزرگ محصول به افراد این امکان را می دهد که در تمام حالت ها از قرار گیری بر روی مبل شنی لذت ببرند و دچار مشکل نشوند. در نتیجه استفاده از این محصول به درستی در به آرامش رسیدن افراد کمک می کند و نهایت استاندارد های لازم را در ساخت خود ایجاد کرده است. از این رو دارای حالت انحنای خاصی بوده است و نیز شیب مناسبی در بخش تکیه گاه و بخش نشیمن ایجاد کرده است. بخش تکیه گاه به گونه ای طراحی شده است که محلی مناسب برای قرار دادن گردن می باشد. در زمان استراحت و استفاده از محیط اطراف افراد قادر می باشند به این قسمت از محصول تکیه داده و شرایط را برای صاف ماندن گردن مهیا سازند. این بخش مانع از قرار گیری گردن در موقعیت بد و نامطلوب می شود و برای دستیابی به محیطی با شرایط دلخواه ساخته شده است.


نبود افت کیفیت در محصول

در گذر زمان ممکن است در صورت استفاده زیاد از وسایل دچار افت کیفیت شوند و ظاهر خود را از دست بدهند و یا این که دیگر زیبایی های اولیه خود را نداشته باشند. این در حالی است که مبل شنی قادر می باشد که در طول سال های زیاد ظاهر خود را حفظ کند و مانع از افت کیفیت در محصول شود. در نتیجه هر کس که این مبل شنی با ظاهری جذاب را خریداری می کند می تواند بهترین و لذت بخش ترین شرایط را داشته باشد و در طول سال های زیاد از وجود مرغوبیت و کیفیت بدنه بهره مند شوند. افت کیفیت در رویه مخمل این محصول نیز ایجاد نمی شود و سبب برهم خوردن کیفیت بالای آن نخواهد شد. بنابراین شرایط برای داشتن این محصول به خوبی برقرار می باشد.


شستشوی محصول

روش شستن این محصول به این صورت است که با توجه به قابل نفوذ بودن بدنه تنها باید محتویات درونی آن را به طور کامل تخلیه کرد و بدنه خالی را شستشو داد. این در حالی است که محدودیتی از بابت استفاده از مواد شویینده قوی وجود ندارد و می تواند با این مواد بدنه را به خوبی شستشو داد. به همین خاطر است که قابل شستشو می باشد و با خیالی آسوده مورد استفاده قرار می گیرد.


خرید

برای خرید مبل شنی یک نفره اصل مخمل همین حالا وارد سایت مبل شنی آرامش شوید و محصول را با در نظر گرفتن ویژگی های گفته شده خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...