مبل شنی یک نفره اصل با زیرپایی

کد 32023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره اصل با زیرپایی متفاوت ترین مبل شنی مناسب استفاده تمام رده های سنی بوده که توسط کارخانه مبل شنی ارامش در ابتدای سال 2020 طراحی و با یک تخفیف عالی روانه بازار فروش کرده است. این مبل شنی اورجینال را از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل طراحی و تولید کرده اند. جنس بدنه مخمل نرم و باداوم بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کرده و دچار آسیب نشود. روکش های بدنه مخمل به دلیل ساختار ضدتعریق و برخورداری از ظاهری زیبا و شیک در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این نوع روکش بدنه را می تواند به راحتی از بدنه جدا کرده و به وسیله آب و یا مواد شوینده شستشو داد. تولید کننده برای رفاه حال شما امکانی ایجاد کرده تا در زمان خرید بتوانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهید. این مبل شنی شیک را با مواد داخلی از نوع یونولیت با ساختار خرد شده تولید می کنند. مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد کاملا نرم و منعطف نیز بوده و می توانند راحتی و اسایش شما را در زمان استفاده تضمین کنند. برای تغییر حالت بدنه مبل شنی تنها کافی بوده میزان مواد یونولیتی داخل محصول را کم یا زیاد کنید. این مبل شنی بادوام دارای یک گارانتی معتبر 2 ساله نیز بوده که تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار می رود. این محصول با ساختار منعطف و برخورداری از ارگونومی ساخت بدنه گرد طراحی شده و نشیمنگاهی بزرگ و تکیه گاهی سرخود دارد. محصول دارای یک زیرپایی شنی راحت نیز بوده تا در زمان خواب بدن و ستون فقرات شما در حالت ایده آل باشد. با مراجعه به نمایندگی رسمی مبل شنی می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای طول عمر بالا
  • دارای تنوع رنگبندی
  • دارای گارانتی معتبر

مبل شنی یک نفره اصل با زیرپایی

مبل شنی یک نفره اصل با زیرپایی گونه ای به روز از محصولات طبی بوده است که دارای طراحی ساده ای نیز می باشد اما به راحتی می تواند قابلیت ها و کارایی های مختلف را ایجاد سازد. این مبل شنی دارای یک عدد زیرپایی بوده است که شرایط لازم جهت ایجاد تناسب در ستون فقرات را مهیا کرده است و سعی در آن دارد که در زمان استراحت افراد استاندارد های لازم برای قرار گیری ستون فقرات آن ها را فراهم سازد. مبل شنی بالاترین میزان استفاده را در منزل دارد و همچنین می تواند برای استفاده به محل هایی مانند ویلا ها فرستاده شود. در نتیجه وزن کمی دارد و به راحتی نیز نقل و انتقال پیدا می کند. این محصول بدنه ای خاص دارد و از رنگ های به خصوصی برخوردار است. از این رو هر کس بنا به سلیقه خود انواع منحصر به فردی از این محصول را شامل می شود. برای خرید مبل شنی یک ضمانت نامه رسمی به شما داده می شود که دارای اعتبار بالای است و در مدت زمان تعیین شده هر گونه مشکل و خرابی را تحت پوشش قرار می دهد. به همین خاطر است که وجود ضمانت نامه مهم است و در زمان بروز آسیب و خرابی به کمک افراد می آید. با توجه به این که علاقه مندان تمایل به داشتن محصولی پر عمر بوده اند این مبل شنی شرایط لازم برای پر عمر بودن را دارد و می تواند در مدت زمان مورد نظر تمامی ویژگی های خود را حفظ کند. ویژگی هایی مانند:


منعطف بودن بدنه

در طول عمر استفاده از این محصول همواره شرایط برای داشتن طول عمر بالا مهیا می باشد و می توان از آن به درستی استفاده کرد. منعطف بودن بدنه نیز یکی از خصوصیاتی می باشد که در دسترس افراد است و به درستی برای داشتن راحتی در محصول ایجاد شده است. منعطف بودن شرایطی برای داشتن یک خواب راحت را مهیا می سازد و می تواند برای آن دسته از افراد که به یک نشیمن راحت نیاز دارند مناسب باشد. در نتیجه هر کس که به بخشی طبی و راحتی در منزل و یا محل کار خود نیاز دارد می تواند این مبل شنی را تهیه کرده و از وجودش نهایت لذت را ببرند. منعطف بودن ویژگی مطلوب از این محصول است که در گذر زمان از بین نمی رود و می تواند دارای دوام بالا باشد. از این رو هر چه که بیش تر مورد استفاده قرار بگیرد آسیبی به این ویژگی مطلوب نخواهد رساند. اما به طور کلی اگر شخصی در گذر زمان احساس نرمی و لطافت کمی را کرد می تواند به آسانی با تعویض محتویات داخلی بدنه محصول را نو سازد و خصوصیت منعطف بودن را مجدد تازه سازد. این قابلیت در برخی از محصولات مانند این مبل شنی ایجاد شده است که به راحتی نیز انجام می شود.


زیرپایی محصول

وجود زیرپایی در کنار بدنه اصلی خود جزو برترین مزیت های موجود در مبل شنی است که از یک سو دوام بالایی دارد و از سوی دیگر به دلیل ایجاد راحتی بیش تر به کار می آید. در نتیجه از اهمیت زیادی برخوردار است و برای عده زیادی از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. زیر پایی می تواند در طول مدت زمان مصرف برای شخصی دیگر ایجاد نشیمن سازد. کودکان افرادی هستند که به سمت استفاده از این محصول جذب می شوند بنابراین زیرپایی می تواند جزو بخشی مناسب برای علاقه مندان باشد تا کودکان خود را در کنار خود بر روی آن قرار دهند و با ویژگی هایی مشابه با آن چه که از آن استفاده می کنند نشیمنی راحت و طبی را برای آن ها فراهم سازند.


ساختمان ساده

سادگی در طراحی مبل شنی این امکان را ایجاد می سازد که به راحتی بتوان از آن در گذر زمان و در محیط های مختلف استفاده کرد و به این محصول کمک می کند که در طول گذر زمان جدید و به روز باشد و به هیچ عنوان جزو محصولات قدیمی قرار نگیرد. در نتیجه در دکور خانه و یا در باغ و یا حتی در محل کار استفاده خواهد شد و زیبایی های خاصی در عین سادگی دارد.


چگونگی خرید

مبل شنی یک نفره اصل با زیرپایی یکی از پر فروش ترین محصولات طبی می باشد که از کارخانه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...