مبل شنی یک نفره ابی با زیرپایی

کد 42026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره ابی با زیرپایی یکی دیگر از محصول زیبا با طراحی بدنه طبی و استاندارد بوده که به تازگی توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. طراحی بدنه محصول برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک بوده که نشمینگاهی مربعی با یک تکیه گاه کاملا مستطیلی می باشد. به همراه این محصول یک زیرپایی ارائه شده که علاوه بر داشتن یک استراحت ایده ال می توانید به عنوان میز نیز از ان استفاده کنید. رنگ بدنه محصول ابی بوده اما تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنید. بدنه این محصول از پارچه ضدتعریق مخملی انتخاب شده که نرمی و انعطاف پذیری بالایی دارد. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده با وزنی کم و ساختاری منطعف برخوردار بوده که قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر دو ساله بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان باشد. برای خرید این محصول با قیمت  و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • قابلیت انتخاب رنگ بدنه

مبل شنی یک نفره ابی با زیرپایی

مبل شنی یک نفره ابی با زیرپایی یکی دیگر از محصولاتی است که دارای طراحی به روز و شیک می باشد و می تواند به راحتی افراد کمک بزرگی نماید. این محصول بی نظیر قادر است که افراد را در حالات مورد علاقه خود قرار دهد و هم به حالت نشسته بر روی خود بگذارد و هم به صورت درازکش قابلیت قرار گیری بر روی مبل شنی را ایجاد کرده است. این محصول کاربردی و خاص را می توان با داشتن خصوصیات منحصر به فرد خریداری کرد. در کنار این محصول زیر پایی نیز وجود دارد که در نهایت می توان به راحتی پاها نیز رسیدگی کرد. افراد زیادی به سمت داشتن این مبل شنی جذب شده اند و آن را برای مکان های مختلف خریداری می کنند. چرا که این محصول جزو وسایل پر فروش و پر مخاطب می باشد که دارای قابلیت های خیلی زیادی است و می توان آن را با خیالی آسوده جزو وسایل بی نقص و منحصر به فرد در نظر گرفت. این مبل شنی قادر است که نیاز تمامی افراد به داشتن راحتی و آسایش را برطرف سازد و در نتیجه با بهترین حالت محصول را مورد استفاده آن ها قرار می دهد. این مبل شنی خصوصیاتی دارد که قابلیت استفاده از آن در تمامی شرایط را برقرار می سازد و می تواند بهترین و خاص ترین موقعیت ها را ایجاد سازد تا در نهایت افراد بتوانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمایند.


ویژگی های مثبت مبل شنی 

محصول مورد نظر از اجزای منحصر به فردی تشکیل شده است که می توان از آن در اغلب موارد استفاده کرد و راحتی را به دست آورد. مبل شنی دارای وزن کم می باشد که با این وجود به راحتی جا به جا می شود و می تواند در محل های مختلف و نقاط مختلف منزل مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این موارد می توان آن را برای رفتن به سفر نیز به همراه داشت و از وجود آن در محل های مختلف مورد استفاده قرار داد. محصول مورد نظر بدنه ای راحتی دارد و رویه آن در نهایت نرمی و لطافت می باشد. این رویه باعث شده است که استفاده کنندگان در تمامی سنین قادر به داشتن این محصول باشند و بدن خود را به حالت آرامش بخشی قرار دهند. این مبل شنی یک عدد زیر پایی دارد که می تواند به جهت قرار گیری پاها به صورت استاندارد مورد استفاده قرار گیرد و بیش ترین میزان کارایی را برای آن ها ایجاد سازد. محصول مورد نظر دارای ترکیبی به خصوص از بهترین مواد اولیه می باشد که سبک و قابل حمل هستند و از این رو می تواند بیش ترین میزان رضایت را برای علاقه مندان ایجاد سازد. کسانی که به دنبال یک محصول طبی می باشند که در اغلب موارد آن را مورد استفاده قرار دهند می توانند این نمونه از وسایل را خریداری کرده و در محل های مختلف برای استفاده قرار دهند.


استفاده مجزا از زیر پایی

همان طور که گفته شد در کنار این بدنه یک عدد زیر پایی وجود دارد که می تواند به صورت مجزا استفاده شود. زیر پایی قادر است که برای نشیمن یک فرد دیگر به صورت جداگانه استفاده شود و در نتیجه بیش ترین میزان کارایی را از خود نشان دهد. چرا که این محصول کارایی بالایی دارد و به این صورت می تواند راحتی را برای علاقه مندان ایجاد سازد. کسانی که بیش ترین میزان کارایی را از یک محصول می خواهند بهتر است که در زمان خرید وسایل طبی یکی از مناسب ترین آن ها را انتخاب کنند و در نهایت خرید آن را انجام دهند.


خوابیدن بر روی مبل شنی

مبل شنی می تواند افراد را به حالت درازکش قرار دهد. چرا که این محصول می تواند هم نشیمنی استاندارد باشد و هم محلی برای قرار دادن پاها دارد. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به قرار گیری بر روی آن اقدام کرد و حتی برای خوابیدن در طول روز نیز آن را مورد استفاده قرار داد.


خرید

مبل شنی یک نفره ابی با زیرپایی ارزان ترین محصول حرفه ای در تولیدی مبل شنی آرامش است که با قیمت مناسب در آن به فروش می رسد و می تواند بیش ترین میزان رضایت را برای علاقه مندان داشته باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...