مبل شنی یکنفره خوابیده

کد 53030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یکنفره خوابیده از جمله یکی از پرفروش ترین محصولات تولید شده توسط نمایندگی مر زکی مبل شنی بوده که طراحی بدنه ای منحصر به فرد و فانتزی دارد. این محصول از نشیمنگاهی مستطیل شکل با تکیه گاه سرخود مثلثی تشکیل شده که طراحی استاندارد طبی داشته و قابل استفاده برای زمان استراحت های طولانی و مطالعه و تماشای تلویزیون و... می باشد. روکش بدنه محصول را از پارچه مخمل ضدتعریق با ساختاری باداوم و نرم تولید می کنند. این روکش بدنه را می توان در صورت بروز هرگونه الودگی با اب و یا مواد شوینده تمیز کرد. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده تشکیل شده زیرا این مواد وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بسیار بالا را دارند. رنگ بدنه محصول سرمه ای بوده که شما می توانید این رنگ بدنه را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید. وزن بدنه کم محصول که تنها 5 کیلوگرم بوده سبب حمل و نقل اسان ان شده است. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. اگر قصد خرید این محصول را دارید همین حالا در سایت فروشگاهی ارامش به صورت انلاین ثبت سفارش کرده و یا به نمایندگی رسمی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

مبل شنی یکنفره خوابیده

مبل شنی یکنفره خوابیده با داشتن قابلیت تحمل وزن بالا می تواند یکی از بی نظیر ترین محصولاتی باشد که هم به جهت استراحت در طی روز مورد استفاده قرار می گیرد و هم می تواند افراد را در موقعیت های مختلف برای خوابیدن آماده سازد. این مبل شنی ظرفیت یک نفره دارد و بسیار کاربردی است. در نتیجه یکی از ضروری ترین وسایل جهت رفتن به سفر نیز محسوب می شود. با این وجود است که علاقه مندان می توانند از داشتن چنین محصولی لذت ببرند و آن را برای به کار گیری در طولانی مدن مورد استفاده قرار دهند. مبل شنی یک نفره حالتی دارد که موجب قرار گیری به صورت درازکش می شود و می تواند آن ها را در موقعیت مطلوب و منحصر به فرد قرار دهد. کسانی که به سمت خرید این اکسسوری طبی جذب می شوند می توانند آن را در منزل و برای خواب مورد استفاده قرار دهند و یا در اتاق خواب قرار داده و استراحت های روزانه را بر روی آن انجام دهند. مبل شنی ظرفیت یک نفره دارد و با خوابیدن افراد می تواند حالت خود را حفظ کند و دچار تغییر نشود. همچنین ب دلیل وجود سازگاری در این محصول می تواند مورد استفاده طولانی مدت آن ها قرار گیرد و به مطلوبیت کامل دست پیدا کند. محصول مورد نظر مزیت های زیادی دارد و در محیط های مختلف کارایی دلخواهی از خود نشان می دهد بنابراین می تواند مورد پسند ترین مبل شنی برای خرید توسط افراد باشد.


ساختار کلی بدنه

مبل شنی از بدنه ای مستطیلی شکل تشکیل شده است و دارای ساختمانی محکم می باشد. بدنه می تواند نیاز افراد به آرامش و راحتی را پاسخ دهد در نتیجه از نظر مخاطبان در دسته بندی محصولات طبی و راحتی قرار دارد که برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد. این بدنه نرم و منعطف است و می تواند شرایط خوبی برای علاقه مندان ایجاد سازد. با توجه به این که علاقه مندان رضایت کامل را در زمان استفاده از این محصول به دست می آورند می تواند در هر جایی کاربرد داشته باشد. بدنه به صورت یک مستطیل کج طراحی شده است و به این صورت تکیه گاهی برای قرار دادن سر ایجاد کرده است. به این صورت کسانی که تمایل به خوابیدن بر روی آن را دارند دیگر نیازی به بالش ندارند و می توانند با وجود سادگی از آن نهایت استفاده را داشته باشند. ساختمان محصول استحکام دارد اما منعطف و نرم است. این خاصیت قابل توجه مبل شنی است که در این محصول بیش تر نمایش داده شده است. بدنه در نهایت نرمی و راحتی قادر است که استحکام چشمگیری داشته باشد و به راحتی افراد کمک کند. در نتیجه قادر است که در هر جایی بدن را در موقعیت استاندارد قراردهد تا بتوان در تایم طولانی نیز آرامش خاطر را دارا بود.


مناسب استفاده در فصل تابستان

کسانی که در فصل تابستان مشغول مسافرت می شوند و به مناطق مختلف سفر می کنند نیاز به داشتن اسباب راحتی دارند تا در صورت اقامت بتوانند موقعیت و شرایط را برای خواب ایجاد سازند. این مبل شنی پر استفاده ترین محصول در چنین مواقعی می باشد و به خاطر داشتن راحتی مورد توجه قرار گرفته است. محصول مورد نظر رویه ای مخمل دارد که ضد تعریق است. از این رو در فصول گرم سال مانند تابستان که بدن شروع به تعریق بیش تر می کند می تواند راحتی و آسایش را برقرار سازد تا در نهایت افراد به محیطی برای به آرامش رسیدن و استراحت دست پیدا کنند. 


بدنه ضخیم

این مبل شنی برای قرار گیری بر روی سطوح سازگاری دارد. چرا که رویه بدنه با ضخامت زیادی ساخته شده است و می تواند به راحتی در طول عمر بالا در بر ابر برخی عوامل مقاومت داشته باشد و دچار آسیب نشود. همچنین می تواند بخش کف خود را از بروز خرابی در امان نگه دارد و محصولی با دوام را تشکیل دهد.


خرید

مبل شنی یکنفره خوابیده یک محصول سازگار می باشد و با کارایی بالا در اختیار افراد بوده است. برای خرید بهسایت مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...