مبل شنی یکنفره بزرگ مخمل

کد 32054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یکنفره بزرگ مخمل یکی دیگر از جدیدترین مبل شنی های اورجینالی بوده که توسط کارخانه مشهور مبل شنی ارامش در ابتدای سال 2020 طراحی و روانه بازار شده است. این مبل شنی دارای طراحی بدنه گرد بوده که از تکیه گاهی سرخود و شیبدار و نشیمنگاهی بزرگ تشکیل می شود. این تکیه گاه ساختاری انعطاف پذیر داشته و با توجه به حالت بدن شما تغییر شکل داده پس می تواند تمامی سطح کمر فرد را در زمان استفاده پوشش بدهد. به همین دلیل برای استراحت نیمروزی ، تماشای تلویزیون و.... می توانید در داخل منزل و یا دفتر کار خود این مبل شنی را انتخاب کنید. این محصول را با روکش بدنه ای از بهترین نوع پارچه مخمل با درجه کیفی بالا و ساختاری لطیف طراحی و تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه در اثر قرار گرفتن در معرض وزن و فشار بالا دچار مشکل نشده و امکان شستشو با آب و مواد شوینده را دارد. روکش های بدنه مخمل به دلیل ضدتعریق بودن می توانند برای زمانی بسیار طولانی کیفیت و زیبایی خود را حفظ کنند. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی مانند تمامی تولیدات کارگاه مبل شنی ارامش از مرغوب ترین نوع مواد یونولیتی با ساختاری خرد شده می باشد. این مواد را به دلیل وزن کم و تحمل وزن بالایی که داشته برای داخل مبل شنی انتخاب کرده اند. این مواد یونولیتی به دلیل نرمی و انعطاف پذیری بالایی که داشته اسایش و راحتی شما را در زمان استفاده تضمین می کنند. شما می توانید برای تغییر حالت بدنه مبل شنی میران این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کرده تا احساس راحتی داشته باشید. این مبل شنی به دلیل برخورداری از یک ضمانت نامه معتبر دوساله می توانند اسودگی خاطر شما را از طول عمر بالای محصول تضمین کند. برای خرید مبل شنی می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل لطیف
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای تنوع رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

مبل شنی یکنفره بزرگ مخمل

مبل شنی یکنفره بزرگ مخمل از جمله محصولات جدیدی می باشد که با طراحی خاص در اختیار افراد است و برای آن ها شرایط داشتن آرامش کافی را مهیا می سازد. این محصول بی نظیر از مواد اولیه با کیفیتی برخوردار است که علاوه بر داشتن دوام بالا و مقاومت در برابر عوامل مختلف سعی در ایجاد یک زیبایی مناسب برای قرار گیری محصول در محیط منزل داشته است. از این رو بدنه هم جنبه کیفیتی دارد و هم می تواند ظاهر خود را به گونه ای منحصر به فرد و زیبا نماید. محصول مورد نظر ساخت تولیدی مبل شنی آرامش است از این رو یک بدنه اورجینال بوده است که در ایران تولید می شود. بنابراین دارای سازگاری لازم با روحیات ایرانیان بوده است و در نتیجه در آب و هوای گوناگون قادر به بهره برداری می باشد. مبل شنی ظرفیت یک نفره دارد و از این جهت برای قرار گیری یک فرد طراحی شده است. افرادی که تمایل به استفاده از این گونه محصولات به همراه دوستان خود دارند می توانند نمونه های دو نفره و چند نفره را انتخاب و خریداری نمایند. با توجه به این که محصول جزو مرغوب ترین و منحصر به فرد ترین محصولات تولیدی مبل شنی آرامش است طراحی بی نقص دارد و بدون وجود مشکل برای استفاده کنندگان راحتی ایجاد می سازد. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید ابتدا مطالب زیر را بررسی کنید.


تکیه گاه سرخود

مبل شنی دارای اجزای مختلف است که در عین سادگی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و تشکیل محصولی را داده اند که در تصویر مشاهده می کنید. این محصول خاص از یک نشیمن بزرگ و گرد تشکیل شده است که در نهایت ارتفاع مناسبی از سطح زمین دارد. به طوری که افراد به راحتی و با داشتن استاندارد های لازم می توانند بر روی مبل شنی بنشینند و از فضا استفاده کنند. این محصول یک تکیه گاه سرخود دارد که متصل به نشیمن است و در امتداد آن واقع شده است. این بخش از مبل شنی راحتی زیادی برای علاقه مندان مهیا می سازد و می تواند بالاترین میزان رضایت را در زمان استفاده برای آن ها مهیا سازد. در نتیجه علاقه مندانی که تمایل به داشتن راحتی و آسایش در تمامی محل ها دارند به راحتی مبل شنی را مورد استفاده قرار می دهند و به وسیله آن به استراحت های روزانه می پردازند. وسیله ای مانند مبل شنی برای هر محلی لازم و ضروری است. این در حالی می باشد که خرید محصولات طبی دیگر هزینه بر بوده است و نمی تواند با هزینه کم خریداری شود. اما مبل شنی قسمت پایینی داشته و به توجه به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود.


خصوصیات بدنه مقاوم

مبل شنی را می توان به صورت مکرر و مداوم مورد استفاده قرار داد و آن را برای کاربرد بیش تر در دسترس گذاشت. این محصول از برترین بدنه با مقاومت بالا تشکیل شده است که می تواند در برابر فشار وزن افرادی که دارای جثه های بزرگ هستند مقاومت داشته باشد. همچنین با این مقاومت قادر به تحمل ضربه و برخورد به خود را دارد. در واقع محصول مورد نظر یک بدنه مقاوم است که محتویات درونی را در داخل خود جای داده است و مانع از سستی و ریخته شدن به بیرون این یونولیت های خرد شده می شود. رویه مواد داخلی بدنه را از هر گونه آسیب و خرابی در امان نگه می دارد و در واقع به گونه ای مناسب از بروز مشکل در راحتی و طبی بودن محصول جلوگیری می کند. 


جلوگیری از ایجاد تعریق

محصولی که به منظور طبی بودن طراحی و تولید می شود دارای خصوصیات مختلف می باشد که یکی از آن ها می بایست ضد تعریق بودن باشد. چرا که محصول ضد تعریق در تمامی شرایط و تمامی فصول سال قادر به بهره برداری بوده است و می توان به وسیله آن مدت زمان طولانی تری بر روی محصول قرار گرفت. مبل شنی نیز مانند برخی دیگر از وسایل دارای قابلیت ضد تعریق بودن است که در گذر زمان و اقامت بر روی محصول افراد را بدون ایجاد تعریق بر روی خود حفظ می کند.


خرید

روش خرید مبل شنی یکنفره بزرگ مخمل به صورت غیر حضوری و تنها با مراجعه به وب سایت مبل شنی آرامش امکان پذیر می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...