مبل شنی گرد طبی

کد 12009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد طبی با کیفیت ترین و پر فروش ترین محصولی است که به تازگی طراحی و تولید شده است و در این زمان کم توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد پیدا کند. این مبل شنی برای افرادی مناسب است که در طول روز نیازمند استراحت هستند و تمایل به داشتن نشیمنی راحت و طبی را دارند. بدنه به صورت کاملا طبی طراحی شده است و دارای ابعاد گرد می باشد. به همین جهت است که تمایل افراد به خرید آن افزایش پیدا کرده است و تمامی ویژگی های مرغوبیت یک محصول را شامل می شود. مبل شنی قدرت منعطف بودن بسیار زیادی دارد به طوری که در زمان استفاده بر اساس تمایل افراد نشیمن خود را ایجاد می کند. این محصول به میزان لازم فرورفتگی ایجاد می کند تا در زمانی که افراد بر روی آن می نشینند تجربه ای منحصر به فرد را کسب نمایند. مبل شنی موادی در داخل خود دارد که به طور کامل فضای داخلی را پر نکرده است. به همین جهت می توان گفت که فرورفتگی را ایجاد می کند. در واقع افراد با قرار گیری بر روی مبل شنی محل فرورفتگی فضای خالی محصول را تعیین می کنند و به این صورت نشیمن نیز مشخص می شود. در صورت تمایل می توان مواد درونی مبل شنی را افزایش داد و به میزان کمی از منعطف بودن آن کاست. اما این کار نیز بر حسب تمایل افراد صورت می گیرد و به استحکام بیش تر محصول کمک می کند. در صورت علاقه مندی به خرید مبل شنی گرد طبی به سایت رسمی مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی گرد طبی

مبل شنی گرد طبی گزینه ای مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد و با بدنه ای با دوام در اختیار افراد بوده است. شرایط برای استفاده از مبل شنی گرد طبی در صورتی مهیا است که محلی مناسب برای آن در نظر گرفته شود و بتوانند از آن بهره کافی را ببرند. با توجه به این که بدنه کوچک است به راحتی در اختیار افراد برای استفاده قرار می گیرد و محیط های کوچک نیز قادر به پذیرش این محصول می باشند. در نتیجه محصول مد نظر بیش ترین استفاده را در بین محصولات طبی دارد و به صورت نرم و منعطف برای علاقه مندان استفاده می گردد. محصولی که در تصویر مشاهده می کنید دارای رنگبندی در بدنه می باشد که بنا به سلیقه افراد رنگ بدنه تعیین می شود و با توجه به این که رنگ های مختلفی دارند می تواند رنگ مد نظر افراد را داشته باشد. قبل از خرید این محصول و قبل از سفارش تولید آن رنگ بدنه انتخاب می گردد و با پوسته مد نظر ساخته می شود و می تواند بهترین موقعیت را برای افراد داشته باشد. با توجه به رنگ دلخواه بدنه این محصول در محیط هایی که افراد تمایل به استفاده از آن را دارند نوعی هماهنگی ایجاد می سازد و می تواند به راحتی با وسایل دیگر ست شود. همچنین این مبل شنی با توجه به طراحی خود در دکور محیط های اسپرت استفاده می شود و بهترین نشیمن را ایجاد می سازد.


پایین آمدن کارایی محصول

این مبل شنی دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد که برگرفته از بدنه دلخواه و مواد اولیه ای می باشد که در ساخت آن به کار رفته است. اما در صورت استفاده نادرست از آن و یا مراقبت نکردن از بدنه ممکن است دچار آسیب شود و شرایط برای بهره برداری از آن نیز وجود نداشته باشد. از این رو کیفیت و کارایی بدنه پایین می آید و ممکن است دیگر قابلیت استفاده نداشته باشد. در این صورت اقداماتی انجام می شود که مجدد بدنه به حالت اولیه برمی گردد. زمانی که کارایی محصول پایین می آید در واقع به این معناست که مواد درونی آن قابلیت منعطف بودن خود را از دست می دهند و دیگر نرمی و لطافت مد نظر را ندارند. در نتیجه باید این مواد با مواد دیگری تعویض شود. در داخل فروشگاه هایی که مبل شنی در آن ها به فروش می رسد مواد درونی محصول که از شن های فیبری تشکیل شده است نیز به فروش می رسد. در صورت پایین آمدن کارایی بدنه می توان این مواد را با مواد جدید تعویض نمود و به راحتی از آن در طول سال های دیگر نیز بهره مند شد. از این رو این محصول بی نظیر محصولی برای استفاده در طول سال های زیاد است و در هر محلی قابلیت استفاده دارد.


روش تعویض مواد درونی

در زمانی که افراد نیاز به تعویض شن های فیبری دارند و پس از خرید میزان مشخصی از آن ها باید این مواد را با مواد قدیمی و خراب جایگزین کنند. خراب شدن این شن ها به دلیل رسیدن آب و رطوبت به بدنه می باشد و می تواند ظاهر محصول را از بین ببرد. درنتیجه باید از ورود آب به داخل بدنه جلوگیری کرد. در زمان تعویض یک زیپ بر روی بدنه دوخته شده است که محلی مناسب برای وارد کردن محتویات می باشد. از این بخش مواد لازم که خراب شده اند تخلیه می شود و مجدد با مواد تازه پر می گردد. این قسمت امکان آن را ایجاد می سازد تا افراد بر اساس نیاز خود میزان شن ها را کم و یا زیاد کنند و مبل شنی را مطابق با آن چه که علاقه دارند در بیاورند. 


وجود فضای خالی 

در داخل بدنه همواره میزانی فضای خالی وجود دارد که می تواند محیط را به صورت خالی نشان دهد. همچنین این فضای خالی فرورفتگی ایجاد می کند که برای استفاده از محصول نرمی و لطافت ایجاد می کند. از این رو وجود فضای خالی لازم و ضروری است و نبود آن ممکن است استفاده از مبل شنی را دارای مشکل کند. فضای خالی همچنین می تواند سبب ضد تعریق شدن بدنه شود به طوری که هوا در داخل بدنه گردش پیدا کند و بتواند بهترین موقعیت را داشته باشد.


خرید

در صورت تمایل به داشتن مبل شنی گرد طبی به تولیدی مبل شنی آرامش محصول را سفارش دهید و به راحتی آن را خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...