مبل شنی گرد با رویه چرم

کد 13006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد با رویه چرم یکی دیگر از با کیفیت ترین و با دوام ترین محصولاتی است که بدنه ای طبی دارد و می تواند به بهترین شکل برای افراد کاربرد داشته باشد. این مبل شنی رویه ای از جنس چرم مصنوعی دارد که می تواند دوام بدنه را افزایش دهد و نیز ضخامت بالایی دارد تا در برابر بر خورد و ضربه مقاومت داشته باشد. مبل شنی را می توان با توجه به نیاز افراد برای محل های مختلف خریداری نمود. با توجه به این که این محصول بدنه ای طبی و راحتی دارد و قابلیت ایجاد فضایی راحتی برای استراحت های روزانه افراد را نیز دارد. همچنین سبب می شود تا در زمان کار با رایانه و یا مطالعه بتوان از فضایی راحتی بهره مند شد می توان آن را برای اتاق نشیمن در منزل و یا اتاق خواب تهیه نمود و از آن نهایت استفاده را به عمل آورد. مبل شنی قابلیت آن را دارد تا به هر شکلی در بیاید و در واقع با توجه به بدنه گرد که دارد می تواند در هر محل از آن نشیمن خود را ایجاد سازد. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر را می توان در محل های مختلف جای داد و از آن بهره مند شد. این محصول با دوام و طول عمری که دارد می تواند در محیط های باز نیز استفاده شود. محیط هایی مانند ویلا و باغ ها گزینه ای مناسب برای محل استفاده آن ها می باشد. در این محل ها در حاشیه استخر ها و یا فضای باز افراد نیاز به محلی برای استراحت دارند به همین منظور می توان از مبل شنی استفاده کرد و افراد را راضی نگه داشت. برای خرید مبل شنی گرد با رویه چرم همین حالا به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را خریداری نمایید.

طول90 سانتی متر
عرض90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی گرد با رویه چرم

امروزه برای استفاده از محیط و در زمان فعالیت هایی نظیر کار با کامیپوتر و یا کار های روزمره نیاز به نشیمنی راحت و طبی می باشد تا کمر و ستون فقرات به آرامش کامل برسند و بهترین موقعیت را تجربه کنند. به همین خاطر طراحان محصولات طبی همواره گزینه های مختلف را آزمایش و تولید می کنند که به راحت تر بودن استفاده کنندگان در هر شرایطی کمک می کند و می توانند بیش ترین میزان استراحت را بر روی این بخش ها بگذرانند. از این رو برخی محصولاتی که مورد پسند افراد قرار گرفته است به تولید انبوه رسیده و به آن ها در انجام برخی کار ها کمک می رساند. یکی از این محصولات مبل شنی است که با بدنه ای ساده و گرد نیاز افراد به داشتن محیطی نرم و طبی را برطرف می کند و می تواند به آن ها در زمان رسیدن به آرامش و استراحت های روزانه کمک کند. همچنین برای افرادی که در منزل فعالیت های نشستنی دارند نیز کمک می کند که از آسیب رسیدن به ستون فقرات جلوگیری کنند و توانایی ایجاد مطلوب ترین شرایط را دارد. بنابراین مطالب محصول قادر به تشکیل محیطی بی نظیر برای استفاده کنندگان است و علاوه بر آن شرایط ویژه استاندارد بودن را نیز دارای می باشد. کارایی ها و قابلیت های این مبل شنی به صورت دسته بندی زیر خلاصه شده است.


بهره مندی از مبل شنی در اتاق خواب

اتاق خواب محلی مناسب و مطلوب برای استراحت در طول روز و شب می باشد که افراد پس از خستگی به آن مراجعه می کنند. همچنین در زمان انجام کارهای شخصی خود به اتاق خواب رفته و ساعت ها در داخل این محل به انجام کار های خود می پردازند. به همین خاطر است که اولین محلی که برای قرار دادن مبل شنی در نظر گرفته می شود اتاق خواب بوده است که محلی مناسب برای زمانی است که افراد تمایل به داشتن استراحت دارند و نیاز به نشیمنی راحت نیز دارند. به همین خاطر زمانی که مشغول فعالیت هایی نظیر کار با کامپیوتر و یا مطالعه می باشند می توانند بر روی مبل شنی نشسته و ساعت ها مشغول سرگرمی و لذت بردن از فضا باشند. لذت بردن از محیط نشیمن به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند به آسانی و با خیالی آسوده شرایط ویژه ای را داشته باشند و بتوانند از بروز خستگی بدن و آسیب های کمر جلوگیری کنند. در نتیجه می توان آن را جزو وسایل طبی دانست که در اتاق خواب بیش ترین کاربرد را دارد و در روز در دسترس افراد برای استفاده طولانی مدت قرار می گیرد. 


قابلیت رویه چرم

بدنه محصول از اجزای کمی تشکیل شده است و در واقع رویه آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رویه این محصول که در ارتباط مستقیم با بدن افراد می باشد از جنس چرم مصنوعی بوده است. چرم مصنوعی مرغوب ترین و در عین حال مقاوم ترین جنسی است که برای محصولات طبی در نظر گرفته می شود که در صورت استفاده مداوم و طولانی مدت از محصول از بروز آسیب و خرابی بدنه جلوگیری می کند و می توان با خیالی آسوده و در طی سال های طولانی از این وسیله کاربردی استفاده بهینه به عمل آورد. از این رو رویه ای که با جنس چرم مصنوعی ساخته شده است یکی از شرایط لازم برای استفاده طولانی مدت را دارد و می تواند بدون وجود آسیب و خرابی در طول سال های زیاد استفاده شود. همچنین این بدنه خصوصیاتی دارد که استفاده را بیش تر کرده و مطلوب تر می سازد. 


بدنه ضد آب

ضد آب بودن این بدنه مزیتی منحصر به فرد است که در محصولاتی که دارای جنس چرم مصنوعی می باشند ایجاد شده است. از این رو به آسانی می توان آن را تمیز کرد و از برطرف کردن لک و کثیفی به آسانی برخوردار می باشد. علاوه بر این موارد در زمان حضور بر روی مبل شنی ممکن است افراد نوشیدنی و یا آب بنوشند. در این حالت اگر این مواد بر روی محصول بریزد مشکلی را برای بافت های داخلی ایجاد نمی کند و با سلامت کامل بدنه می توان به استفاده از محصول ادامه داد.


خرید

خرید مبل شنی گرد با رویه چرم از طریق سایت مبل شنی آرامش انجام می شود و می توان پس از تایید کالا خرید خود را نهایی کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...