مبل شنی کوچک راحتی

کد 53027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,496,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کوچک راحتی محصولی بادوام و متفاوت با طراحی بدنه راحت و طبی بوده که در زمان کوتاهی توانسته در میان علاقمندان به مبل های شنی به محبوبیت بالایی دست یابد. ارگونومی ساخت بدنه این مبل شنی از یک نشمینگاه مستطیلی با یک تکیه گاه بلند تشکیل می شود. این تکیه گاه استاندارد تمامی سطح کمر را پوشش داده تا شما در زمان استراحت احساس راحتی داشته باشید. روکش بدنه مبل شنی را از پارچه پلی استر تولید کرده اند. زیرا این نوع روکش ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. رنگ بدنه محصول ابی انتخاب شده تا ارامش را به شما در زمان استفاده هدیه دهد. بخش داخلی مبل شنی از نوع یونولیت خرد شده تشکیل شده است. این مواد وزن کم با ساختاری نرم و منعطف داشته که می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه این محصول می توانید مواد داخلی را تعویض و یا حتی شارژ نمایید. وزن بدنه کم مبل شنی موجب حمل و نقل اسان ان شده است. برای خرید این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 135 سانتی متر
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پلی استر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم

مبل شنی کوچک راحتی

در میان تنوع بسیار بالای محصولات شنی در سایت مبل شنی آرامش، این محصولات دارای تفاوت های بسیاری در ساختمان و ظاهر می باشند و کاربردهای متفاوتی دارند. به طوری که این تنوع بالا باعث شده است تا محصولات موجود در این سایت پاسخگوی تمامی سلایق بوده و هر فردی به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را جست و جو کرده و خریداری نماید. تمامی محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش، دارای نوآوری در طراحی هستند به طوری که هر یک از این مبل های شنی با محصولات دیگر متفاوت می باشند. مبل شنی کوچک راحتی دارای ساختمانی خاص و بی نظیر است که بسیار کاربردی بوده و به دلیل کیفیت بالا قابلیت استفاده در انواع فضاها را دارد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این مبل شنی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا جهت خرید اطلاعاتی را در مورد این محصول کسب نمایید. 

طراحی خاص ساختمان

این محصول دارای ساختمانی خاص و جالب است که در تولید آن سعی شده تا تمامی اصول استاندارد رعایت شود. به همین دلیل شاهد محصولی فوق العاده راحت و طبی هستیم که جهت استفاده بسیار مناسب می باشد. این مبل شنی دارای نشیمنگاهی بسیار بزرگ با طول زیاد است که به صورت مربعی طراحی شده و گوشه هایی تیز دارد. نشیمنگاه این محصول برای دراز کشیدن و استراحت فوق العاده عالی است و شما خواهید توانست به راحتی از آن استفاده نمایید. ارتفاع نشیمنگاه این محصول کم بوده و نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت می باشد. سطح پشتی این مبل شنی نیز به صورت شیبدار طراحی شده است و ظاهری مثلثی شکل دارد. این پشتی بسیار راحت بوده و با دارا بودن شیب مناسب، بستر خوبی برای استراحت فراهم کرده است. پشتی این مبل شنی ارتفاعی مناسب دارد و شما می توانید به راحتی در زمان استفاده سر و گردن خود را به آن تکیه دهید تا بدن در وضعیت مناسبی قرار بگیرد. این محصول ساختمانی جالب دارد که به راحتی با انواع دکوراسیون مدرن، هماهنگ می شود. رنگ بدنه این مبل شنی آبی تیره است و به راحتی می توان آن را در فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار داده و با انواع محیط ها هماهنگ می شود. 

سطحی نرم و راحت 

به دلیل استفاده از مواد داخلی مناسب و راحت در تهیه این محصول، مبل شنی دارای انعطاف بسیار بالایی می باشد که فوق العاده راحت بوده و استفاده از آن بسیار لذت بخش است. مواد داخلی مبل شنی حالتی همانند شن های بسیار ریز و سبکی دارند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و با نشستن شما بر روی این محصول، مواد داخلی حرکت کرده و حالتی متناسب با بدن شما را به خود می گیرند. به این ترتیب این محصول را می توانید به خوبی در زمان کار و استراحت مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه از نشستن طولانی مدت خسته شده و یا در قسمت های مختلف بدن دچار درد شوید. این محصول بسیار نرم و راحت بوده و در زمان استفاده، تمام انحنای بدن و ستون فقرات را پوشش می دهد و از ایجاد درد در کمر نیز جلوگیری می کند. 

روش انتقال و جابه جایی

برای جابه جایی صحیح و جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه مبل شنی لازم است تا در زمان انتقال این محصول، از کشیدن مبل شنی بر روی زمین خودداری کنید. زیرا در این صورت ممکن است بدنه مبل شنی با لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. در زمان جابه جایی لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید تا هیچ آسیبی به مبل شنی وارد نشود. وزن بدنه این مبل شنی به دلیل استفاده از مواد داخلی مرغوب و مناسب، معادل با 5 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و به نقاط مختلف انتقال دهید. 

ضمانت دو ساله

این محصول دارای کیفیتی بی نظیر است که به همین دلیل تولید کننده برای آسودگی خاطر شما بابت کیفیت مبل شنی، ضمانت نامه دو ساله را ارائه کرده است تا شما با اطمینان کامل از بابت کیفیت مبل شنی اقدام به خرید نمایید. 

روش خرید

برای خرید مبل شنی کوچک راحتی با قیمتی ارزان می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...