مبل شنی کودک چرم یک نفره

کد 21024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک چرم یک نفره یکی دیگر از انواع محصولات قابل استفاده برای کودکان بالاتر از ۳ سال بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. روکش بدنه این مبل شنی را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. به همین دلیل کودک در زمان استراحت های طولانی و یا تماشای تلویزیون و.. می تواند از این مبل شنی استفاده کند. بخش داخلی محصول متشکل زا مواد یونولیت خرد شده می باشد. این مواد داخلی وزنی کم و ساختاری انعطاف پذیر داشته که می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. در صورت نیاز برای تعویض و یا شارژ مواد داخلی می توانید از زیپ تعبیه شده برای روی بدنه مبل شنی استفاده نمایید. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد با تکیه گاهی سرخود و منعطف تشکیل می شود. این تکیه گاه منعطف در اثر استفاده تغییر حالت داده تا کودک ارامش بالایی داشته باشد. اگر قصد خرید این مبل شنی را امکان انتخاب رنگ بدنه را برای فرزند خود دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • وزن بدنه: ۳ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۶۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی کودک چرم یک نفره

از لوازم ضروری برای اتاق کودکان، می توان به وسیله ای جهت نشستن کودک و انجام فعالیت هایی که نیاز به نشستن دارند اشاره کرد. از نمونه های این محصولات می توان به انواع مبل های شنی اشاره کرد. مبل های شنی برای استفاده در اتاق کودک ایده آل می باشند و بستری نرم و راحت را برای بازی کودک فعالیت های دیگر فراهم می کنند. این گونه از محصولات با طراحی های خاص و کودکانه، مناسب برای تمامی سنین کودکان بوده و تا دوران نوجوانی به راحتی می توانند از این گونه محصولات استفاده نمایند. مبل شنی کودک چرم یک نفره محصولی با کیفیت و خاص می باشد که برای استفاده کودکان طراحی شده است. این مبل شنی خاص با طراحی ویژه ای که دارد، مورد علاقه اغلب کودکان واقع شده و کودکان به استفاده از این محصول تمایل زیادی نشان می دهند. در ادامه این مطلب سعی داریم مشخصات کامل این محصول را جهت آشنایی بیش تر به منظور خریداری برای دلبندانتان بیان نماییم. 

رویه ای مناسب برای استفاده کودک

این مبل شنی از رویه ای بسیار با کیفیت بهره می برد که می توانید با خاطر آسوده این محصول را در اختیار کودکان قرار دهید. مبل شنی دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد که دارای ویژگی های بسیار خاصی است. این رویه چرم از استحکام بسیار زیادی بهره می برد و در برابر پوسته شدن و ساییدگی بسیار مقاوم است. این رویه ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد و امکان استفاده در فضاهای گوناگون، از جمله فضاهای باز را به شما می دهد. رویه این محصول تحت فشار زیاد و یا وارد شدن ضربه در زمان بازی های کودکان دچار آسیب نخواهد شد و به سادگی پاره و یا پوسیده نمی شود. به همین جهت می توانید از این محصول به راحتی استفاده کنید. رویه مبل شنی ضد حساسیت و ضد تعریق است و به همین جهت برای استفاده کودکان با پوست های بسیار حساس مناسب است. این رویه را می توانید به راحتی شستشو دهید. در اثر بازی های کودکان و ریختن مواد غذایی ممکن است این هپی چیر دچار آلودگی شود. بنابراین قابلیت شستشو از ویژگی های مهمی برای استفاده کودکان است. شما این رویه را به راحتی می توانید در ماشین لباسشویی نیز شستشو دهید. 


تعویض رویه 

در صورت وارد شدن آسیب به بدنه مبل شنی می توانید به راحتی آن را توسط زیپی که بر روی بدنه قرار دارد از بدنه اصلی جدا کرده و رویه مبل شنی را با رویه ای جدید تعویض کنید. با این کار محصول به حالت اولیه درمی آید. در صورت کشیدن این مبل شنی در زمان جابه جایی توسط کودک، ممکن است بدنه محصول با لبه های دیوار برخورد کرده و یا با اشیای تیز اصابت کند. با این وجود رویه دچار آسیب می شود و باید در زمان کشیدن محصول از این کار جلوگیری کرد. 


تعویض مواد داخلی 

مبل شنی دارای مواد داخلی بسیار مرغوب و با کیفیتی است. این مواد داخلی از استحکام بسیار زیادی بهره می برند و در صورت استفاده های مکرر توسط کودک، دچار افت کیفیت نمی شود. این مواد داخلی در صورت برخورد با آب و مایعات، سفت شده و دچار تغییر حالت می شوند. با چسبیدن این مواد داخلی از کیفیت مبل شنی کاسته شده و حجم مواد داخلی نیز کاسته خواهد شد. در این صورت کافی است مواد داخلی مبل شنی را از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری کنید و با مواد قبلی جایگزین نمایید. در این صورت محصول به کیفیت اولیه باز می گردد.


انعطاف بسیار بالا

این محصول دارای انعطاف بسیار زیادی است که به دلیل استفاده از مواد داخلی مرغوب می باشد. این مواد داخلی به دلیل شکل ظاهری که دارند به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین علت با جابه جایی این مواد داخلی، در زمان نشستن کودک، محصول به فرمی مناسب برای بدن کودک در می آید و حالتی خاص برای بدن کودک را به خود می گیرد. پس از آن با جابه جایی مبل شنی، محصول به فرم اولیه خود بازمی گردد. 


خرید

مبل شنی کودک چرم یک نفره را می توانید با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...