مبل شنی کودک چرمی

کد 11005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک چرمی یکی دیگر از محصولات استاندارد و راحت برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که با طول عمر بالا طراحی و روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. این نوع روکش بدنه نرم و بادوام بوده و در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم باقی می ماند. با توجه به ساختار ضدتعریق و ضداب این نوع روکش بدنه می توانید برای استفاده های طولانی مدت این مبل شنی را انتخاب کنید. در صورت نیاز به راحتی روکش بدنه را از استر جدا کرده و با اب و مواد شوینده شستشو دهید. این مبل شنی را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی از یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی نرم و امعطاف پذیر بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. این مواد وزن کمی داشته و در اثر استفاده و یا کم و زیاد کردن یونولیت خرد شده با توجه به فرم مدنظر شما تغییر حالت خواهند کرد. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که طراحی بدنه ان برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک است. این طراحی استاندارد . طبی موجب شده تا محصول با استقبال گسترده ای مواجه شود. وزن بدنه مبل شنی 5 کیلوگرم بوده که به راحتی حمل و جا به جا خواهد شد. البته این محصول توانایی تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را داشته به همین دلیل تا سن 16 سالگی برای استفاده فرزند شما ایده ال به شمار می رود. اگر قصد خرید مبل شنی را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از سایت فروشگاهی مبل شنی ارامش استفاده نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 75 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی کودک چرمی

با توجه به محبوبیتی که مبل های شنی دارند ، تولیدی مبل شنی آرامش مدل هایی از این مبل ها را با ابعاد کوچک تر تولید کرده است که مناسب برای رده سنی کودکان بوده و یکی از این تولیدات بسیار محبوب و پر فروش مبل شنی کودک چرمی می باشد که از مدل های بسیار با کیفیت بوده و می تواند یک نشیمنگاه نرم و البته طبی برای کودکان باشد . از آن جا که کودکان در سنین رشد هستند ، بهتر است که در خرید مبل شنی و هر مبل دیگری محتاط تر باشید و مدل هایی را خریداری کنید که از نظر آرگونومیک بودن شرایط ایده آل و استانداردی را داشته باشند . به طور مثال مبل شنی کودک چرمی دارای یک تکیه گاه بسیار خوب و با زاویه مناسب است که کودک را می تواند در یک شرایط صحیح قرار دهد . برای اینکه بیشتر با مبل شنی کودک چرمی دوست داشتنی آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید . 

مبل شنی کودک چرمی در رنگ نارنجی تولید شده است ، ولی تنوع رنگی در این مدل بسیار زیاد بوده و شما حتی می توانید طبق نظر کودک خود ، این مبل شنی را در رنگبندی های دیگر نیز سفارش دهید . امکان سفارش مبل های شنی در مدل مد نظر خود وجود داشته و شما می توانید با راه های ارتباطی که با فروشگاه مبل شنی آرامش وجود دارد ، این محصولات را در ابعاد و رده سنی مد نظرتان با جنس و طرح باب مبل خود سفارش دهید . از آن جا که مبل شنی کودک چرمی برای استفاده کودکان ساخته شده است ، ابعادی نسبتا کوچک تر را داشته و این تفاوت اندازه به خصوص در ارتفاع مبل شنی دیده می شود . برای اینکه قد کودکان کوتاه است . طول و عرض مبل شنی کودک چرمی 80 سانتی متر و ارتفاع آن 75 سانتی متر است که در مقایسه با سایر مبل های شنی ارتفاعی کوتاه دارد . 

جنس رویه یا همان بدنه مبل شنی کودک چرمی که در نام محصول ذکر شده است ، از چرم مصنوعی بوده و فروشگاه مبل آرامش از پارچه درجه یک برای ساخت محصول استفاده نموده است . این پارچه می تواند در برابر آسیب ها مقاوم تر باشد برای همین است که برای ساخت مبل شنی کودک از آن استفاده شده است . رویه مبل شنی قابل شستشو نیست ، ولی اگر بدنه آن کثیف شد می توانید از یک دستمال نمناک استفاده کرده و نسبت به تمیز کردن قسمت های کثیف شده اقدام کنید . مواد داخل مبل شنی از یونولیت های خرد شده است و این موضوع سبب انعطاف پذیری فوق العاده در مبل شنی خواهد شد . کودک نیز در هنگام استفاده کردن از مبل شنی حس خوبی را خواهد داشت . یکی از ویژگی های بسیار خوب در مبل شنی می توان به سبک بودن مبل اشاره کرد . 

مبل شنی کودک چرمی تنها 5 کیلوگرم وزن دارد و حتی خود کودک نیز می تواند مبل را برداشته و آن را جابجا کند . برای جابجا کردن مبل شنی بهتر است که آن را به طور کامل بلند کنید . بهتر است که این توصیه را نیز به کودک خود کرده و آن را از اتفاقات منجر به آسیب مبل شنی آگاه کنید . اگرچه مبل شنی کودک چرمی برای استفاده کودکان ساخته شده است ، ولی می تواند به خوبی تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند ، برای همین تمامی کودکان می توانند از آن استفاده کنند و حتی اگر فشار زیادی به مبل شنی وارد شود و یا اگر کودکان بر روی مبل شنی بپرند ، باز هم مشکلی برای مبل پیش نخواهد آمد . لازم به ذکر است که رویه مبل شنی قابلیت تعویض داشته و شما می توانید در صورت نیاز آن را به کمک فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش تعویض کنید و یا مواد داخلی آن را حتی شارژ کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...