مبل شنی کودک و نوجوان

کد 12045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک و نوجوان محصولی باکیفیت بالای بدنه بوده که دارای 2 سال ضمانت نامه معتبر از سوی نمایندگی مرکزی مبل شنی در ایران می باشد. این محصول دارای طراحی بدنه با ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که ارتفاع 105 سانتی متر ان شامل 60 سانتی متر ارتفاع نشیمنگاه و 45 سانتی متر ارتفاع تکیه گاه می شود. سایز نسبتا کوچک محصول و حداکثر وزن قابل تحمل 90 کیلوگرمی ان موجب شده تا برای رده سنی 3 الی 16 سال مناسب باشد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده شده که ضداب و ضدتعریق بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. با توجه به ضداب بودن روکش بدنه می توانید این بخش را با اب و مواد شوینده مورد شستشو قرار دهید. مواد داخلی محصول را از نوع یونولیت خرد شده انتخاب می کنند. زیرا این جنس وزن کم و توان تحمل وزن بسیار بالایی دارد. می توانید در صورت نیاز این مواد داخلی را مجدد شارژ کنید. رنگ بدنه محصول ابی بوده اما تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید با توجه به سلیقه فرزند خود شخصا رنگ بدنه را انتخاب کنید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ارامش می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی کودک و نوجوان

مبل شنی کودک و نوجوان محصولی با طول عمر بالا می باشد و برای این رده سنی کاربرد دارد. به خاطر وجود بدنه کم جا است که تنها برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است اما بزرگسالانی که دارای جثه کوچک می باشند نیز قادر به استفاده از این محصول کاربردی خواهند بود. تحمل وزن محصول بر حسب نوع کارایی آن انتخاب می شود که در این مبل شنی کم است. چرا که مخاطبان ان گروه سنی کودک و نوجوان می باشد و می تواند راحتی زیادی را برای آن ها ایجاد سازد. این گروه از افراد برای داشتن فعالیت های مختلف و استراحت نیاز شدیدی به محیطی نرم و بدون نقص دارند. چرا که آن ها از بدن های حساسی برخوردار هستند و در زمان کم دچار کسل شدن و خستگی در بدن می شوند. از این رو باید نسبت به خرید بهترین گزینه در گروه محصولات طبی و راحتی پرداخت تا در نهایت توانست بیش ترین میزان راحتی و آسایش را به دست آورد. این مبل شنی قادر به رفع نیاز افراد به محصولات طبی می باشد و می تواند بیش ترین میزان کارایی را برای آن ها داشته باشد. چرا که بدنه ای منعطف دارد و در نهایت می توان آرامش و راحتی زیادی را برای علاقه مندان به وجود آورد. این محصول خاص و کاربردی وسیله ای پر استفاده است و در هر محل در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو می تواند بهترین گزینه برای کودکان و نوجوانان باشد.


بدنه ای ساده اما کاربردی 

نکته ای که در خصوص این مبل شنی وجود دارد این است که بدنه در عین سادگی می باشد اما با این وجود می تواند کاربرد های بسیار زیادی را داشته باشد و از این رو یکی از منحصر به فرد ترین وسایل طبی و راحتی بوده است. این مبل شنی به دلیل داشتن بدنه ساده در هر محل کاربرد های زیادی دارد. به طور مثال برای مطالعه و خواندن درست کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد و در اتاق خواب آن ها قرار خواهد گرفت. در نتیجه در هر زمان که آن ها مایل هستند در دسترس می باشد و می تواند به راحتی آن ها رسیدگی کند. این محصول بی نظیر و شیک دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که در کاربرد آن نقش مهمی را ایفا می کند. با توجه به چنین عواملی بدنه از مقاومت بالایی برخوردار است و می تواند با داشتن ضخامت زیاد در هر برهه زمانی مورد استفاده علاقه مندان واقع شود و پر مصرف محسوب گردد. این مبل شنی برای استراحت در طی روز نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از نشیمنی ساده تشکیل شده است که میزانی فرورفتگی از خود ایجاد کرده است . به همین خاطر است که برای قرار گیری افراد سطحی منحصر به فرد از خود ایجاد کرده است.


جنس و کیفیت بدنه محصول

این مبل شنی در نهایت سادگی طراحی و تولید شده است و بدنه ای گرد دارد که دارای قسمتی فضای خالی می باشد و می تواند با این وجود منعطف و نرم باشد. جنس بدنه تشکیل دهنده آن از چرم مصنوعی می باشد که در نهایت کیفیت است و می تواند جزو محصولات بی نقص و حرفه ای به حساب بیاید. وسیله ای که تحت عنوان مبل شنی از آن یاد می شود و برای گروه سنی کودک و نوجوان است به خاطر داشتن رویه چرم مصنوعی می تواند در زمان ریختن نوشیدنی توسط کودکان و نوجوانان بر روی خود دارای سازگاری باشد و دچار خرابی نشود. چرا که بدنه کاملا غیر قابل نفوذ است و می تواند در طولانی مدت چنین کارایی خود را حفظ کند.


انتخاب رنگ دلخواه

در زمان خرید مبل شنی تعدادی رنگ برای بدنه آن در نظر گرفته شده است که افراد می توانند بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند و سپس خرید خود را ثبت نمایند. این نکته سبب شده است که افراد در هر برهه زمانی بتوانند از داشتن محصولات مورد علاقه خود لذت ببرند و آن ها را با رنگ دلخواه داشته باشند.


خرید

بهترین روش برای خرید مبل شنی کودک و نوجوان مراجعه به کارخانه مبل شنی آرامش می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...