مبل شنی کودک مخمل

کد 21033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک مخمل یکی دیگر از محصولات مورد استفاده برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که ساختاری طبی و راحت و بدنه ای بادوام دارد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه ان به صورت سرخود تعبیه شده است. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا کودک بتواند در زمان استراحت و یا تماشای تلویزیون و.. از این محصول استفاده کند. این محصول برای استفاده کودکان دختر و پسر تولید شده به همین دلیل از دو رنگ بدنه برخوردار است. بدنه صورتی خالدار ان دخترانه و بدنه ابی ان پسرانه می باشد. این روکش بدنه را با جنس مخمل تولید می کنند. زیرا این نوع روکش بدنه ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. شما می توانید این روکش بدنه را به راحتی با اب و مواد شوینده تمیز کنید. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده بوده زیرا این مواد ساختاری منعطف و نرم و سبک داشته که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل نمایند. این محصول یک ضمانت نامه 2 ساله معتبر داشته که تضمینی بر طول عمر ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی بالا می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70سانتی متر
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی کودک مخمل

مبل شنی کودک مخمل متناسب با نیاز و سلیقه کودکان طراحی و تولید شده است و می تواند رضایت تمامی این رده سنی را به خود جلب کند. مبل شنی را می توان با داشتن بدنه مخمل جزو بهترین وسایل مورد استفاده کودکان قرار داد و در نتیجه پر فروش ترین مبل شنی کودک معرفی کرد. این محصول شناخته شده به جهت نشستن کودکان طراحی و تولید شده است و می تواند به راحتی موقعیت دلخواه افراد را مهیا سازد. در نتیجه در زمانی که آن ها مشغول خوردن خوراکی می باشند و یا تمایل به تماشای فیلم دارند می تواند نشیمن راحتی برای آن ها باشد که در تایم طولانی نیز از آن استفاده می کنند. مبل شنی برای کودکان به جهت برخی تفریحات نیز ساخته شده است. کودکان تمایل و علاقه بسیار زیادی در خصوص محصولات منعطف دارند و به این صورت بر روی آن ها پرش می کنند. مبل شنی نیز کاملا منعطف طراحی شده است تا علاقه مندان قادر باشند در موقعیت دلخواهی قرار گیرند و مدت زمان طولانی را با این محصول سرگرم باشند. والدین می توانند رنگ این محصول را متناسب با رنگ وسایل اتاق خواب کودکان در نظر بگیرند و خرید را انجام دهند. چرا که افراد قادر هستند از این محصول بی نظیر در اتاق خواب استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند.

برای دانستن دیگر خصوصیات این مبل شنی با ما همراه باشید.


استاندارد ترین محصول

مبل شنی از آن جایی که برای کودکان طراحی و تولید شده است باید دارای استاندارد های لازم باشد تا آن ها بتوانند با تکیه بر این خصوصیات محصول را در طی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار دهند. استاندارد بودن این محصول به نشیمن آن وابسته است که بتواند کودکان را در موقعیت ایمنی قرار دهد. بدنه دارای استحکام لازم است که در نتیجه با استفاده کودکان تعادل خود را از دست نمی دهد و می تواند بر روی سطوح به راحتی قرار گیرد. بدنه ای که تحت عنوان استاندارد ترین محصول از آن یاد می شود می تواند رضایت علاقه مندان را به خود جلب کند و در نتیجه محصولی محبوب برای گروه سنی کودکان می باشد. این محصول خاص نشیمنی راحتی دارد که دارای فرورفتگی است. این فرورفتگی در واقع محل دقیق نشیمن افراد می باشد که می توانند با قرار گیری بر روی آن از داشتن تکیه گاه نیز برخوردار شوند. با توجه به چنین خصوصیاتی افراد قادر هستند محبوبیت زیادی را به دست بیاورند و انواع نیاز های کودکان نسبت به داشتن راحتی و آسایش را پاسخ دهند. بدنه با حفظ تعادل خود قادر به داشتن بهترین موقعیت و شرایط برای قرار گیری کودکان بر روی خود می باشد که مورد بحث خواهد بود.


استفاده به عنوان صندلی غذا

مبل شنی کارایی های بسیار زیادی برای کودکان ایجاد می کند که یکی از آن ها استفاده از آن به عنوان صندلی غذا است. کودکان برای داشتن نظم و آموزش دیدن برای خوردن غذا همواره نیاز به داشتن یک نشیمن راحت دارند و سعی دارند که نشیمن در راحت ترین و نرم ترین حالت طراحی شده باشد. مبل شنی نیز در نهایت طبی بدن و منعطف بودن قادر است که به عنوان نشیمنی راحت جهت خوردن غذای کودکان در نظر گرفته شود تا آن ها نیز در راحتی کامل خوراکی و غذای مورد علاقه خود را به راحتی میل کنند.


محصول شاد و زیبا

این مبل شنی از آن جایی که برای کودکان طراحی و تولید شده است دارای رویه ای شاد می باشد و از پارچه ای خال خالی تشکیل شده است. این رویه با داشتن رنگ های روشن جزو شاد ترین و خاص ترین وسیله ای است که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد. از این رو بیش تر مورد علاقه کودکان قرار می گیرد و می تواند به راحتی اسباب سرگرمی و راحتی آن ها را مهیا سازد.


خرید

افرادی که قصد خرید مبل شنی کودک مخمل را دارند به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...