​مبل شنی کودک طرح کاناپه

کد 41009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,199,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک طرح کاناپه محصولی بی نظیر با روکش جیر می باشد و برای استفاده کودکان به صورت تک نفره و یا دو نفره استفاده می شود. این محصول می تواند در اتاق کودکان تشکیل دکوری شیک را بدهد و برای استفاده های گوناگون در نظر گرفته شود. همان طور که از اسم این مبل شنی بر می آید این محصول دارای طراحی شبیه به کاناپه است اما نرمی و لطافت بیش تری نسبت به آن داشته و می تواند راحتی را برای آن ها ایجاد کند و در هر زمانی در دسترس آن ها قرار گیرد.


محصول مورد نظر را می توان برای ویلا ها نیز تهیه نمود و در آن جا به عنوان تخت خواب و محل استراحت کودکان از آن استفاده کرد و به این طریق اسباب آسایش آن ها را در هر ناحیه فراهم نمود. کودکان می توانند به وسیله این محصول بازی های مختلفی انجام دهند. ارتفاع این مبل شنی به گونه ای است که می توان برای قایم شدن کودکان به منظور بازی مناسب باشد و برای آن ها فضایی مهیج و خلاقانه را فراهم می کند. رنگبندی بدنه نیز در طیف گسترده ای وجود دارد که همگی آن ها رنگی های شادی هستند که در نظر کودکان جذاب به شمار می آیند و می توانند سبب ذوق و اشتیاق آن ها به بازی شوند. برای خرید مبل شنی کودک طرح کاناپه می توان از طروق مختلف اقدام نمود اما بهترین روش برای خرید آن اقدام از طریق تولیدی مبل شنی آرامش است که این محصول را با ضمانت نامه رسمی عرضه می کند.

طول 70 سانتی متر
عرض 50 سانتی متر
ارتفاع 45 سانتی متر
رنگ محصولقرمز
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبلدو نفره کودکان
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

مبل شنی کودک طرح کاناپه

افراد در هر زمانی نیاز به داشتن محیطی برای رسیدن به آرامش و استراحت دارند و همواره نیز در پی خرید محصولاتی هستند که این آرامش و راحتی را به بهترین شکل رقم بزند. از این رو محصولاتی را خریداری می کنند که در رسیدن آن ها به آرامش نقش مهمی را ایفا کند و بتواند  برای آن ها محیطی مطلوب و منحصر به فرد ایجاد سازد. این نیاز در تمامی سنین وجود دارد و افراد از زمان کودکی نیاز به راحتی دارند. از این رو خرید محصولات طبی برای تمامی خانه های واجب بوده است و هر فردی نیز برای اعضای خانواده خود در پی خرید این محصولات و رسیدن به آرامش می باشد. کودکان نیز شامل این موارد می شوند و نیاز آن ها به آرامش و راحتی در طول روز بیش تر از افراد دیگر است. در نتیجه همواره تمایل دارند تا در محیط هایی که راحت و نرم است شروع به استراحت و خواب کنند و به راحتی نیز این حس را برای خود داشته باشند. از این رو تولیدی مبل شنی آرامش محصولاتی با عنوان مبل شنی را برای گروه سنی کودکان طراحی و تولید کرده است تا میزان رضایت آن ها را نیز افزایش دهد و برای آن ها محصولی مناسب برای ارائه دادن داشته باشد. به همین خاطر انواع محصولات طبی را با رویه ها مختلف و رنگ های گوناگون طراحی کرده است تا میزان رضایت علاقه مندان را به خود جلب کند. جهت کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


توصیف محصول

این مبل شنی دارای شکل ظاهری کاناپه ای می باشد و در واقع از اجزایی تشکیل شده است که می تواند برای راحتی بیش تر آن ها در نظر گرفته شود. از این رو بزرگ و جادار نیز بوده است و یک محصول مناسب برای  راحتی کودکان می باشد. مبل شنی به صورت کاناپه طراحی شده است به همین خاطر طراحی آن نیز مشابه با کاناچه بوده و دارای یک تکیه گاه بزرگ به علاوه دستگیره هایی در کناره های خود می باشد. از سوی دیگر بدنه به صورت جادار به گونه ای طراحی شده است که کودکان می توانند بر روی آن به حالت نشسته و یا درازکش باشند و در صورت نشسته بودن به دلیل جادار بودن می توانند از دوستان خود دعوت به استفاده از مبل شنی نمایند. در این زمان دو کودک به راحتی بر روی محصول جای گرفته و با یکدیگر شروع به تماشای کارتن های مورد علاقه خود می کنند. منعطف بودن بدنه و نرمی آن نیز به دلیل آن است که برای کودکان مناسب تر باشد و برای آن ها محصولی دلخواه و خاص را ایجاد سازد تا در صورت استفاده طولانی مدت دچار مشکل نشوند و راحتی را در تمامی مواقع داشته باشند.


قابلیت جا به جایی محصول

تغییر موقعیت محصول به روش آسان جزو یکی از خصوصیات منحصر به فرد و مطلوبی است که والدین در زمان خرید محصولاتی که برای کودکان است به آن توجه می کنند. از این رو این مبل شنی نیز با توجه به این که دارای وزن کم می باشد می تواند به راحتی جا به جا شود و موقعیت خود را تغییر دهد. از این رو اگر کودکان قصد تماشای کارتن دارند به راحتی و بدون مشکل می توان محصول را از اتاق خواب به داخل منزل آورد و یا در صورت تمام شدن استفاده از محصول می توان بدون وجود هیچ مشکلی محصول را به داخل اتاق خواب کودکان هدایت کرد. به همین خاطر است که والدین خرید این مبل شنی را مطلوب می دانند و به یکدیگر توصیه می کنند همچنین می توان این مبل شنی را در مسافرت ها نیز با خود به همراه داشت و کودکان را از محیط راحتی بی نیاز کرد.


موقعیت کودکان بر روی محصول

بر روی مبل شنی به دلیل بزرگ بودن می توان هم به حالت درازکش و هم به حالت نشسته قرار گرفت و از فضا استفاده کرد. از این رو بدنه بزرگ طراحی شده است و به راحتی کودکان قادر خواهند بود تایم طولانی را بر روی بخش راحتی و نرم محصول به خوابیدن بپردازند و دچار بدن درد نشوند. در صورتی که به حالت نشسته بر روی محصول می نشینند این نشیمن قادر به استفاده توسط دو کودک به راحتی می باشد.


خرید محصول

اگر قصد صرفه جویی در خرید مبل شنی کودک طرح کاناپه را دارید می توانید به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...