مبل شنی کودک طرح دار یک نفره

کد 21030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
743,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک طرح دار یک نفره یکی از محصولات استاندارد و طبی برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که در سال جدید توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از مرغوب ترین پارچه مخمل استفاده شده که در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده و ساختاری ضدتعریق دارد. این نوع روکش بدنه قابلیت شستشو با اب و مواد شوینده را دارند. مواد داخلی محصول نیز از نوع یونولیتی هستند. زیرا ساختاری نرم و منعطف با وزن کم داشته که می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. وزن بدنه این مبل شنی 4 کیلوگرم بوده به همین دلیل می توانید به راحتی ان را جا به جا نمایید. این میزان وزن بدنه قادر بوده تا 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. رنگ بدنه مبل شنی صورتی بوده که بر روی ان تصاویر رنگارنگ و فانتزی به چشم می خورد. این نوع طراحی موجب شده تا محصول در میان دختران به محبوبیت بالایی دست یابد. برای خرید این محصول فرصت را از دست نداده و به فروشگاه مبل ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی کودک طرح دار یک نفره

مبل شنی کودک طرح دار یک نفره یکی از محصولات اختصاصی تولید شده مخصوص کودکان دختر می باشد که توسط گروه مبل شنی آرامش طراحی و ساخته شده است. این مبل شنی دارای ویژگی های مناسبی برای استفاده کودکان است و تمامی مشخصات آن دارای استانداردهای روز دنیا می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی مشخصات این محصول می پردازیم تا جهت خرید اطلاعاتی کامل و کافی در خصوص مبل شنی کودک طرح دار یک نفره کسب نمایید. 


طراحی جذاب و کودکانه

این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده است و دارای ظاهری به صورت کیسه ای می باشد. به گونه ای که بخش نشیمنگاه و کفی این مبل شنی بزرگتر بوده و هر چه به سمت بالاتر پیش می رویم تا بالاترین قسمت پشتی، از مساحت مبل شنی کاسته می شود. این مبل شنی دارای نشیمنگاهی راحت و بزرگ می باشد که با نشستن کودک، به خوبی فضای لازم را برای استراحت او در اختیار قرار می دهد. طراحی بدنه مبل شنی به گونه ای است که به خوبی تعادل خود را حفظ کرده و در اثر استفاده کودک واژگون نمی شود. هم چنین دارای پشتی مناسبی است که با داشتن ارتفاعی استاندارد، به خوبی ستون فقرات کودک را دربر می گیرد و با پوشش دادن بدن کودک، مانع از ایجاد درد در بدن کودک شده و با حفاظت کامل از کودک، ایمنی بالایی دارد که شما با خاطر آسوده می توانید این محصول را در اختیار کودک قرار دهید. این مبل شنی دارای ارتفاعی مناسب برای نشستن کودک می باشد که کودک به تنهایی می تواند از آن استفاده کند بدون اینکه به کمک نیاز داشته باشد به همین جهت این مبل شنی فضایی مناسب برای نشستن و بازی کودک فراهم خواهد کرد. 


موارد استفاده از مبل شنی 

این محصول برای استفاده کودک در زمان تماشای تلوزیون فوق العاده است. زیرا اغلب کودکان در هنگام تماشای تلوزیون به خواب می روند و با استفاده از این محصول، فضایی مناسب برای خواب آنها نیز فراهم خواهد شد. این محصول را می توانید به راحتی در اختیار کودک قرار دهید تا در زمان بازی از آن استفاده کند. برای غذا خوردن، استراحت و ... این محصول وسیله ای مناسب و عالی است. هم چنین شما خواهید توانست این محصول را به راحتی در مسافرت ها به همراه خود ببرید تا خاطر شما از بابت فراهم کردن نشیمنگاهی راحت برای کودک آسوده شود. این مبل شنی به دلیل دارا بودن کیفیت بالا، قابلیت استفاده در فضاهای باز را به شما می دهد و به همین جهت شما می توانید به راحتی در گردش و مسافرت ها از آن استفاده نمایید. در مسافرت ها در طول شب نیز کودک می تواند بر روی این محصول به خواب برود. 


رویه ای زیبا و با کیفیت 

این محصول دارای رویه ای به رنگ صورتی می باشد که مورد علاقه اغلب دختران واقع شده است. بر روی این مبل شنی نیز گل های رنگی ریزی قرار دارد که زیبایی فوق العاده ای به محصول می دهد. این رویه دارای کیفیت بسیار بالایی است که با وارد شدن فشار و ضربه به سادگی دچار آسیب نشده و خراب نخواهد شد. رویه این محصول در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و می توان آن را در هر فضایی مورد استفاده قرار داد. این رویه قابلیت شستشو دارد که از ویژگی های مهم آن محسوب می شود. زیرا این مبل شنی مخصوص کودکان است و ممکن است به صورت مکرر نیاز به شستشو داشته باشد. بر روی این مبل شنی یک زیپ مخفی قرار دارد که شما خواهید توانست رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. این رویه را می توانید در ماشین لباسشویی قرار دهید و به راحتی توسط مواد شوینده مورد شستشو قرار دهید. این رویه دچار تغییر رنگ نشده و کیفیت خود را از دست نخواهد داد. هم چنین تولید کننده برای این محصول ضمانت دو ساله در نظر گرفته است که خاطر شما از بابت کیفیت بالای آن آسوده خواهد شد. 


راهنمای خرید

برای خرید انواع مبل های شنی به سایت مبل شنی آرامش مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. هم چنین می توانید مبل شنی کودک طرح دار یک نفره را با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...