مبل شنی کودک زیرپایه دار

کد 21036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک زیرپایه دار یک محصول استاندارد و طبی برای زمان استراحت و یا مطالعه و تماشای تلویزیون و... مناسب کودکان کمتر از 12 سال بوده که محبوبیت بالایی دارد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که تیکه گاه ان به صورت سرخود بر روی بدنه تعبیه شده و در اثر نشستن به فرم بدن شخص مصرف کننده تغییر حالت می دهد. این محصول دارای یک زیرپایه استاندارد نیز بوده که علاوه بر زمان استراحت قابلیت استفاده به عنوان میز را نیز دارد. بدنه محصول از روکشی با جنس مخمل تولید شده که ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این روکش بدنه را می توانید با اب و مواد شوینده نیز تمیز کنید. یونولیت خرد شده که مواد داخلی محصول را تشکیل داده وزنی کم و ساختاری منعطف با قابلیت تحمل وزن بسیار بالا را دارد. این مواد را می توایند تعویض و یا مجدد شارژ کنید. رنگ بدنه محصول قرمز بوده که امکان انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان محترم مهیا شده است. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

مبل شنی کودک زیرپایه دار

مبل شنی کودک زیرپایه دار بهترین گزینه برای به آرامش رسیدن افراد می باشد و می تواند به منظور راحتی آن ها مورد استفاده قرار گیرد. داشتن اجزای منحصر به فرد و مفید در ساخت این محصول سبب شده است که نیاز بدن کودکان به آرامش و راحتی پاسخ داده شود و به این صورت در مکان های مختلف قرار می گیرد. مبل شنی را می توان هم در منزل مورد استفاده قرار داد و هم در خارج از منزل استفاده کرد. ظاهر این محصول بی نظیر مانند محصولات طبی مناسب بزرگسالان می باشد که می تواند راحتی و آسایش را برای آن ها به میان بیاورد و در نتیجه قادر به رضایت آن ها نیز می شود. بنابراین می توان این محصول را در کنار وسایل طبی افراد دیگر قرار داد و از داشتن آن رضایت داشت. بدنه مبل شنی برای قرار گیری افراد سازگاری دارد به طوری که می تواند آسایش و راحتی را ایجاد سازد و در نتیجه بدن کودکان را از خستگی و کسل شدن رها سازد. از این رو این محصول پر فروش و محبوب است و گروه زیادی از کودکان را مشتاق خریداری می کند. محصول مورد نظر برای نوجوانان نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بیش ترین میزان کاربرد را برای آن ها داشته باشد. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و از داشتن آن لذت برد.


اجزای تشکیل دهنده محصول

این مبل شنی که برای کودکان و نوجوانان طراحی و تولید شده است که می تواند برای آن ها راحتی را به میان بیاورد و برای جلوگیری از خستگی و کسل شدن مورد استفاده قرار گیرد. این محصول از دو قسمت مهم تشکیل شده است که در نهایت می تواند کاربرد های بسیار زیادی داشته باشد. مبل شنی دارای یک مبل برای نشیمن می باشد و یک زیر پایه نیز دارد. این زیر پایه می تواند سبب قرار گیری به حالت مناسب شود و سبب خوابیدن افراد نیز گردد. این وسیله کاربردی قادر است که موقعیت دلخواه افراد را داشته باشد و در نتیجه به راحتی آن ها کمک کند. در دسترس قرار گرفتن این مبل شنی برای کودکان سبب شده است که در نتیجه به منظور تماشای تی وی و کارتن های مورد علاقه واقع شود و امکان داشتن موقعیت مناسب را در زمان مطالعه داشته باشد. از این رو می توان با خیالی آسوده این مبل شنی را برای کودکان خود تهیه کرد و از آن لذت برد. مبل شنی رویه ای منعطف و نرم دارد و در نتیجه می تواند بیش ترین میزان استفاده را برای علاقه مندان داشته باشد. از این رو کسانی که نیاز به داشتن نشیمن می باشند این مبل شنی را انتخاب و خریداری می کنند.


استفاده جداگانه از زیر پایی

این مبل شنی دارای زیر پایی نیز می باشد که در زیر پاها به منظور راحتی بیش تر قرار می گیرد. این محصول می تواند به صورت جداگانه نیز مورد استفاده قرار گیرد و راحتی را ایجاد سازد. کسانی که به صورت مجزا از این محصول استفاده می کنند آن را به عنوان نشیمن برای کودکان دیگر و کوچک تر قرار داد و از داشتن آن استفاده بهینه را به عمل آورد. این محصول کاربردی و خاص رویه ای مشابه با مبل اصلی دارد و می تواند دارای قابلیت های ضد حساسیت و ضد تعریق باشد. در نتیجه برای قرار گیری علاقه مندان دیگر نیز می تواند موقعیت دلخواهی را به وجود آورد و در نتیجه کارایی مد نظر را داشته باشد. 


مناسب جهت گیم

بیش ترین استفاده ای که از این مبل شنی به عمل می آید در زمانی است که برای انجام گیم استفاده می شود. چرا که این محصول بدن را در نهایت راحتی قرار می دهد و می تواند برای آن ها به خاطر داشتن استاندارد بودن مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به خاطر این که افراد در تایم طولانی مشغول بازی می شوند نیز می تواند آن ها را دچار خستگی و کسالت نکند.


خرید

اگر قصد خرید مبل شنی کودک زیرپایه دار را دارید می توانید از  طریق مراجعه بهوب سایت مبل شنی آرامش محصول را خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...