مبل شنی کودک راحتی مخمل

کد 22104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک راحتی مخمل یکی دیگر از نمونه های موفق و پرطرفدار برای استفاده کودکان بوده که با بدنه ای طبی و باکیفیت طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که نشیمنگاه و تکیه گاه ان کاملا به یکدیگر متصل هستند. بدنه منعطف محصول موجب شده تا در اثر استفاده با توجه به بدن فرد تغییر حالت داده و تکیه گاه ان تمامی سطح کمر را پوشش دهد. روکش بدنه این مبل شنی را از پارچه مرغوب مخمل تولید کرده اند. زیرا ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این نوع روکش بدنه را می توانید با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی بوده زیرا سبک و نرم بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کند. از طریق زیپ تعبیه شده در انتهای محصول می توانید مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. رنگ بدنه سبز بوده تا ارامش را به کودک در زمان استفاده هدیه کند. البته قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان نیز مهیا است. برای خرید از محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی کودک راحتی مخمل

مبل شنی کودک راحتی مخمل جزو وسایل بسیار مهم برای کودکان می باشد که به دلیل داشتن بدنه ای با قابلیت های مختلف استفاده زیادی از آن می شود. این مبل شنی دارای ترکیب رنگ به خصوصی است و برای علاقه مندانی که قصد خرید یک وسیله کاربردی را دارند مورد استفاده قرار می گیرد. محصول مورد نظر بدنه ای سازگار با پوست حساس کودکان دارد که در این صورت با اقامت آن ها در طی مدت زمان طولانی مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد شد. در نتیجه بهترین گزینه برای داشتن کودکان جهت مصارف مختلف خواهد بود. مبل شنی مد نظر دارای رویه مخمل است که با داشتن قابلیت ضد حساسیت می تواند برای کودکان بهترین گزینه محسوب شود. همچنین این بدنه خاص قادر است که تعریق را نیز ایجاد نکند تا استفاده برای کودکان دشوار و سخت نشود. مبل شنی مد نظر گرد و قابل انعطاف است و به راحتی می تواند محلی دلخواه برای کودکان مهیا سازد. محصول مورد نظر برای نوجوانان نیز در نظر گرفته می شود چرا که بدنه به اندازه کافی بزرگ است تا آن ها نیز بر روی محصول قرار بگیرند و به آرامش خاطر دست پیدا کنند. مبل شنی دارای تنوع در رنگبندی است که بر اساس سلیقه کودکان و نوجوانان انتخاب می شود و می تواند در اتاق خواب افراد قرار گیرد. برای داشتن این محصول ابتدا مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید.


کاربرد محصول

مبل شنی که برای کودکان و نوجوانان طراحی و تولید شده است دارای کاربرد های زیادی است که بر اساس نیاز آن ها در نظر گرفته می شود. این محصول مناسب استفاده در محیط های مختلف است و قادر است که بیش ترین میزان کارایی و رضایت را داشته باشد. از مبل شنی جهت استفاده در اتاق خواب به کار می رود و می توان در زمان مطالعه کودکان مورد استفاده قرار داد. این محصول در محیط قرار می گیرد و رضایت را در اثر داشتن یک محیط طبی و راحتی ایجاد می کند. علاوه بر این موارد برای غذا خوردن و غذا دادن به کودکان نیز این محصول می تواند نشیمنی راحت و با آرامش باشد که در نتیجه می توان نشیمنگاهی راحت را برای خوردن غذا ایجاد نمود. مبل شنی مد نظر جهت بردن به مسافرت نیز دارای کارایی می باشد. این محصول به خاطر داشتن بدنه ای راحتی و سبک به آسانی توسط افراد جا به جا می شود و می تواند در محیط خارج از خانه نیز کاربرد داشته باشد. در نتیجه رضایت کامل را برای افراد ایجاد می کند. داشتن مبل شنی سبب شده است که در هر موقعیتی کودکان و نوجوانان دارای محصولات طبی و راحتی مخصوص به خود باشند و در نتیجه بهترین شرایط را تجربه کنند.


برخورداری از رنگ های شاد و روشن

یکی از خصوصیاتی که در این مبل شنی ایجاد شده است استفاده از بدنه هایی با رنگ روشن می باشد. این محصول به خاطر برخورداری از بدنه ای فانتزی و شاد که دارای رنگ دلخواه است سبب می شود تا روحیه کودکان شاد شود و به رضایت کامل دست پیدا کنند. این محصول بی نظیر قادر است که به این صورت مطابق با علاقه کودکان انتخاب شود و آن ها را در زمان استفاده شاد کند. رنگ های روشن همواره بیش ترین رضایت را برای افراد دارد. به طوری که با برخورداری از آن ها تمایل به استفاده از محصولات بیش تر می شود. این مبل شنی نیز برای بالا بردن سطح آرامش و راحتی کودکان و افزایش تمایل آن ها به استفاده از محصول دارای رنگ های روشن می باشد که قبل از خرید می توان آن ها را بر اساس سلیقه افراد انتخاب کرد.


جا به جایی محصول توسط کودکان

یکی دیگر از مزیت های موجود در مبل شنی این است که به خاطر وجود بدنه کم وزن خود کودکان نیز می توانند محصول را جابه جا کنند. در واقع این محصول مطابق با توانایی کودکان و نوجوانان ساخته شده است و در ساخت نیز تمایل به ایجاد رضایت دارد. در نتیجه کسانی که به سمت خرید این مبل شنی جذب می شوند قادر هستند که آن را با تمایل کامل خریداری کرده و از آن لذت ببرند.


خرید

اگر قصد خرید مبل شنی کودک راحتی مخمل را دارید به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...