مبل شنی کودک با قیمت ارزان

21001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک تک نفره صورتی یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین مبل شنی های تولید شده در ایران است که می توان  آن را برای بازی و استراحت کودک مورد استفاده قرار داد و از خستگی آن جلوگیری کرد . با وجود جست و خیز کودک در هنگام بازی  این محصول مناسب ترین مبل برای تخلیه هیجانات و انرژی کودک و نوجوان محسوب می شود . جنس رویه این محصول از پارچه بسیار مرغوب و درجه یک مخمل انتخاب شده و از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار است . به گونه ی که کودک تا هنگام نوجوانی می تواند از این مبل شنی نهایت استفاده را داشته باشد . از آن جا که این محصول مختص کودکان است .

 به گونه ای تولید شده  که در صورت الودگی رویه در معرض دید قرار نمیگیرد و به طور واضح نمایان نمی شود و در صورت کثیف شدن رویه می توانید آن را با آب و مواد شوینده غیر اسیدی  مورد شست و شو قرار دهید . از دیگر ویژگی های این کالا می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد . این ویژگی موجب می شود تا شما نگرانی بابت ریختن آب و مایعات توسط کودک را نداشته باشید  این مبل شنی با گردش هوا بین بدن کودک و محصول از تعریق اندام های بدن کودک جلو گیری می کند . قابل توجه است که این کالا با استفاده از بهترین دستگاه ها و نخ ها تولید شده و با پریدن کودک بر روی آن دچار هیچ گونه مشکلی نخواهد شد . این محصول در مهد کودک ها ، مطب های اطفال ، اتاق کودک و...مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جاکه این مبل شنی دارای وزن کمی است سبب شده تا شما خریداران بتوانید به راحتی آن را حمل کنید و در مکان دلخواه قرار دهید . فروشگاه مبل شنی ارامش این محصول کاربردی را با 2 سال ضمانت جهت اطمینان خاطر خریداران از کیفیت عرضه می نماید . 

طول65 سانتی متر
عرض65 سانتی متر
ارتفاع50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبلیونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی آرامش
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  
 

 

مبل شنی کودک تک نفره صورتی از نمونه مبل شنی های یک نفره کودک است که از جنس جیرتولید شده و به جای این که مانند کاناپه ها یا سایر مبل های بادی از چوب یا فن درون آن استفاده شود ، فیبر مصنوعی مورد استفاده قرار گرفته که بسیار سبک و انعطاف پذیر است و به سادگی توسط یک نفر حمل می شود . همان طور که گفته شد این محصول به واسطه محتوای درونی آن بسیار نرم و حالت پذیر است و فقط با یک بار نشستن کودک بر روی آن فرم دلخواه را می گیرد .


تغییر محتوای داخلی 

 در رابطه با محتوای داخلی این محصول باید بگوییم که بسیار نرم ومنعطف است و قابلیت تغییر را دارد . شما می توانید به واسطه محتوای درجه یکی که درون این محصول به کار برده شده ارتفاع و انعطاف آن را تغییر دهید . اگر کودک شماعلاقه به مبلی با ارتفاع و انعطاف زیاد دارد ، می توانید داخل این محصول را پر کنید تا به حجم و ارتفاع دلخواه برسد . بالعکس اگر از طرفی کودک به صندلی با ارتفاع و حجم کم تمایل دارد . شما می توانید محتوای درونی آن را کاهش دهید و از حجم و انعطاف آن بکاهید .لازم به ذکر است که مواد استفاده شده در داخل این کالا به صورت جداگانه در فروشگاه اینتکس  تهران قابل خریداری می باشد تا شما بتوانید محصولی با ارتفاع و حجم دلخواه در اختیار داشته باشید .


قابلیت تعمیر ،نحوه استفاده جهت طول عمر بالا

از آن جا که این محصول مورد استفاده کودکان قرار می گیرد در معرض آسیب دیدن است . مبل شنی از نمونه محصولاتی است که همواره قابلیت تعمیر شدن را دارد که در صورت آسیب دیدگی این کالا شما می توانید آن را از طریق نمایندگی اینتکس تهران تعمیر کنید و یا اگر تمایل به تعمیر آن نداشتید ، می توانید رویه آن را با جنس و رنگ دلخواه  تعویض کنید . قابل توجه است که مبل شنی مانند سایر مبل های چوبی و کاناپه ها نیست و نیازی به راحتی قابل استفاده قرار می گیرد . اما جهت طول عمر بیش تر این محصول کافی است آن را از اجسام تیز و برنده،حرارت مستقیم دور نگه دارید تا آسیبی به آن وارد نشود .


وزن و قابلیت تحمل وزن

وزن مبل شنی یکی از نکاتی است که والدین در هنگام خرید برای کودک بسیار به آن توجه می کنند . به همین سبب این کالا وزنی بالغ بر 4-5 کیلو گرم  دارد و این امکان را به شما می دهد تا در هر قسمت از منزل از آن استفاده کنید . این مبل شنی علاوه بر وزن کمی که دارد قابلیت تحمل وزنی مبنی بر 90 کیلو گرم را دارد که حتی در صورت نشستن دو کودک بر روی آن مقاوم باقی می ماند و دچار افت کیفیت نمی شود .


جمع بندی

این مبل شنی دارای 3 لایه می باشد .( لایه اول محتوای درونی ،لایه دوم آستری که محتوا درون آن قرار گرفته و لایه سوم رویه محصول) که ازجنس جیر بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است . این کالا مانند خمیر بازی بسیار فرم پذیر می باشد و با یک بار نشست فرم دلحواه را می گیرد و گودی در نشیمنگاه آن ایجاد می شود تا  کودک احساس راحتی بیش تری را تجربه کند . اگر شما در حال برنامه ریزی برای اتاق کودک سالم با مبل شنی سازگار با محیط زیست هستید ما به شما این محصول را پیشنهاد می کنیم .


نحوه خرید 

شما می توانید برای سفارش این محصول و یا دیدن نمونه های بیش تر مبل شنی کودک به سایت فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نموده و به صورت آنلاین و بدون اتلاف وقت سفارش خود را ثبت کنید تا این کالا را در حداقل زمان ممکن به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...