​مبل شنی کودک با رویه برزنتی

کد 21011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک با رویه برزنتی محصولی پرفروش و زیبا برای استفاده کودکان است که فضایی راحت و نرم را برای آن ها ایجاد کرده است و می توانند در زمان انجام بازی های رایانه ای و نیز تماشای کارتن بر روی آن نشسته و از آن بهره بگیرند. این محصول با نشیمنگاهی نرم و لطیف مبل شنی طبی بوده که می تواند راحتی را در زمان بازی های طولانی و نشستن های زیاد برای کودکان فراهم کند و لحظات شادی را برای آن ها ایجاد سازد. میل شنی مدنظر را می توان به عنوان نشیمنی کوچک برای بزرگسالان نیز استفاده نمود اما باید توجه داشت که ابعاد آن برای کودکان طراحی شده است و در واقع در زمان استفاده بزرگسالان تنها بخشی کوچک برای نشستن آن ها ایجاد می شود. این محصول می تواند جزو محصولات کم جا نیز به حساب بی آید و برای جایگیری در منزل و یا اتاق خواب فضای کمی را اشغال می کند این محصول با این ابعاد کارایی بالایی نیز دارد و می تواند به عنوان یک وسیله برای انواع نرمش های صبحگاهی نیز استفاده شود و بزرگسالان را برای چربی سوزی آماده سازد. در زمان قرار گیری در منزل کودکان خود به تنهایی می توانند محصول را جابه جا کنند و در محل مورد نظر قرار دهند.این آسان بودن جابه جایی می تواند برای برخی موارد مانند خانه تکانی بسیار مفید واقع شود و کودک به تنهایی بتواند اتاق خود را مرتب کند و تغییر دکوراسیون دهد. به منظور خرید مبل شنی کودک با رویه برزنتی به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول65 سانتی متر
عرض65 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 35 سانتی متر
جنس بدنهبرزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی کودک با رویه برزنتی

مبل شنی کودک با رویه برزنتی یکی دیگر از جذاب ترین و بهترین محصولاتی است که در شرکت مبل شنی آرامش تولید شده است و با استفاده از آن می توان به نهایت آرامش و راحتی دست پیدا کرد. این محصول خاص قابلیت بهره برداری کودکان را مهیا کرده است بنابراین برای انواع بازی های آن ها و انواع استفاده های مهیج از محصول سازگاری های لازم را داشته و می تواند دوام بالایی از خود نشان دهد. استفاده از بهترین مواد اولیه در رویه آن و در محتویات درونی آن به افراد این امکان را می دهد که به راحتی بتوانند از مزیت داشتن محصول لذت ببرند و در هر مکانی نیز شروع به استفاده از آن نمایند. والدین می توانند این مبل شنی را در دسترس کودکان قرار داده و برای استفاده مکرر و دائمی از آن محصول را آماده سازند. به همین خاطر ابعاد محصول به گونه ای تنظیم شده است که برای استفاده کودکان مطلوب می باشد و نیز برای به کار گیری در هر مکانی با هر گنجایشی بهترین گزینه به حساب می آید. با توجه به این شرایط و شرایط دیگری که در ادامه بیش تر به آن ها اشاره می کنیم افراد زیادی به سمت خرید این محصول جذب شده اند و تمایل به خرید و  داشتن آن دارند و از آن جایی که بدنه دارای دوام بالا می باشد برای تمامی کودکان محصول را انتخاب می کنند. 


مزیت وجود رویه برزنتی

از آن جایی که مخاطب این محصول کودکان می باشند و این افراد از جنب و جوش و تحرک بسیار بالا برخوردار می باشند طراحان مبل شنی محصول را با رویه برزنتی ساخته اند تا دچار هیچ آسیبی نشده و بتواند دوام و طول عمر خود را داشته باشند. از این رو مقاومت رویه برزنتی بسیار زیاد بوده است و تحمل تمامی فشار ها و ضربه هایی را دارد که از سوی کودکان و ناشی از بازی های مهیج آن ها به بدنه اصابت می شود. این مبل شنی برای استفاده در محیط های بیرون نیز سازگاری دارد به طوری که برای کودکان شرایط استفاده از محصول را به راحت ترین صورت بر قرار ساخته است و تمایلات آن ها را نیز به بازی با مبل شنی افزایش می دهد. از این رو در زمان قرار گیری بر روی سطوح مختلف بدنه دچار آسیب نخواهد شد و از ضخامت بسیار زیادی برخوردار است. در نتیجه با توجه به طول عمر بالا در مدت زمان لازم شکل ظاهری خود را حفظ می کند و مورد بهره برداری افراد مختلف قرار می گیرد. از این رو این محصول بی نظیر از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که کودکان بر روی آن توانایی جامپینگ را داشته و می توانند به راحتی این حرکات را بر روی مبل شنی انجام دهند.


ضد آب بودن

بدنه محصول ضد آب می باشد. از این رو می توان گفت که بدنه برای استفاده کودکان کاملا سازگار می باشد. چرا که در زمان استفاده این گروه از افراد ممکن است نوشیدنی های مختلف بر اثر بی احتیاطی بر روی بدنه بریزد. از این رو در زمان بروز این اتفاقات مشکلی برای بافت های داخلی بدنه ایجاد نمی شود و دچار خرابی نخواهد شد. این بدنه به خاطر ایجاد کردن طول عمر بالا برای افراد در نظر گرفته شده است و تمایلات افراد به بهره برداری از این محصول خاص را افزایش می دهد. به همین خاطر است که از بافت های آن رطوبت و آب عبور نمی کند و غیر قابل نفوذ است. 


نشیمنی راحت و نرم

رویه بدنه کمی خشک و سفت می باشد. علت این موارد جنس بدنه است که از برزنت بوده است و ضخامتی که در این رویه به کار رفته است. اما در زمان مصرف تنها حسی که برای کودکان ایجاد می شود حس راحتی و آسایش است و برخورداری از بدنه ای نرم می باشد. از این رو هر کس که برای فرزند خود در منزل و یا محیط های بیرونی تمایل به خرید مبل شنی دارد می تواند از این محصول با توجه به مزیت های رویه آن استفاده کند و لذت کافی را برای کودکان خود مهیا سازد.


خرید

مبل شنی کودک با رویه برزنتی محصولی اورجینال بوده است که در تولیدی مبل شنی آرامش ساخته می شود به همین خاطر از کیفیت بالایی برخودار است و برای خرید آن هزینه کم تری پرداخت می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...