مبل شنی کودک

کد 12046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک با طراحی بدنه ای برگرفته از یک توپ فوتبال بوده که مناسب کودکان 3 الی 15 سال طراحی و به بازار عرضه شده است. این توپ فوتبل ترکیبی از رنگ های سفید و مشکی می باشد. شما می توانید با توجه به روحیات فرزند خود یک ترکیب رنگ دیگر برای بدنه سفارش دهید. این محصول با بدنه ای از نوع چرم مصنوعی تولید شده که ساختاری ضدتعریق و ضداب داشته و کاملا نرم و بادوام است. با توجه به ضدتعریق بودن بدنه در صورت استفاده طولانی مدت از این محصول مشکلی برای کودک ایجاد نخواهد شد. بدنه محصول را می توانید به راحتی با اب و مواد شوینده تمیز کنید. زیرا بدنه کاملا ضداب است. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده تشکیل شده که وزنی کم و تحمل وزن بالایی دارد. در بخش انتهایی محصول یک زیپ تعبیه شده تا بتوانید در صورت نیاز مواد داخلی را شارژ مجدد و یا تعویض نمایید. این محصول به راحتی حمل شده زیرا وزن بدنه ان فقط 4 کیلوگرم است. البته توان تحمل وزن بالا در مقیاس 70 کیلوگرم را به راحتی دارد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 70 کیلوگرم

مبل شنی کودک

مبل شنی کودک بی نظیر ترین نشیمن برای گروه سنی کودکان و نوجوانان می باشد و کارایی بسیار زیادی نیز دارد. این محصول منحصر به فرد قادر است که راحتی را برای آن ها ایجاد کند و آن ها را در بهترین موقعیت قرار دهد. در نتیجه می تواند با بیش ترین میزان سطح آرامش و راحتی برای استفاده مداوم در دسترس باشد و به راحتی افراد کمک بزرگی کند. مبل شنی کودک ظاهری ساده دارد که با دو رنگ تشکیل شده است و مشابه با توپ فوتبال بوده است. طراحی آن نیز از روی توپ فوتبال انجام شده است که در نهایت می توان آن را با رضایت کامل خریداری کرد و برای آن دسته از کودکان که به فوتبال تمایل نشان می دهند مناسب است. با داشتن چنین ظاهری این محصول در دسته بندی محصولات راحتی و اسپرت قرار می گیرد و می تواند شرایطی را مهیا سازد تا آن ها در طول روز با دفعات بالا این محصول را مورد استفاده قرار دهند. مبل شنی قادر است که نیاز افراد به راحتی و آسایش را برطرف کند و از یک بدنه منحصر به فرد با قابلیت های زیاد تشکیل شده است. به همین خاطر است که افراد می توانند با رضایت کامل آن را مورد استفاده قرار دهند و والدین نیز می توانند این محصول را به راحتی برای کودکان خود خریداری نمایند. در  زیر اطلاعات مهمی در خصوص این مبل شنی کودک آمده است که می توانید آن را مطالعه نمایید.


موارد استفاده از مبل شنی

کسانی که قصد خرید مبل شنی را دارند باید اطلاعات کامل در خصوص بدنه و مواد تشکیل دهنده آن داشته باشند تا در نهایت بتوانند با طول عمر بالا از داشتن این محصول بهره کافی را ببرند. مبل شنی می تواند در زمان استراحت های روزانه برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار گیرد و محیطی نرم را برای قرار گیری کودکان ایجاد سازد. به خاطر وجود مواد اولیه ای که در نهایت کیفیت می باشد و در ساخت آن به کار رفته است میزان رضایت افراد از این مبل شنی زیاد است و می توانند یکی از خاص ترین و حرفه ای ترین محصولاتی باشد که با خیالی آسوده برای خرید شما عزیزان آماده است. این مبل شنی بدنه ای منعطف دارد و می تواند به راحتی میزان نرمی خود را کنترل کند. مقاومت بدنه این مبل شنی به حدی است که می توان از آن در اغلب موارد استفاده کرد همچنین کودکان می توانند در زمان بازی های مهیج و پرش آن را مورد استفاده قرار دهند و دچار مشکل نیز نشوند. در رده سنی بالاتر نیز برای بازی گیم و یا مطالعه کتاب های مختلف می توانند از این مبل شنی بهره مند باشند و آن را به عنوان یک نشیمن راحتی در نظر بگیرند.


دوخت محکم رویه محصول

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید رویه از تکه های شش ضلعی و پنج ضلعی تشکیل شده است که می تواند در کنار هم رویه این محصول گرد را تشکیل دهد. این تکه ها با دوخت های بسیار محکم به هم متصل شده اند و در نتیجه قادر به تشکیل مقاوم ترین بدنه بوده است. رویه منحصر به فرد محصول باعث شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کنند و در نتیجه کامل ترین وسیله طبی را داشته باشند. محصولاتی که برای گروه سنی کودکان و نوجوانان می باشد باید از میزان مقاومت بالایی برخوردار باشد تا در زمان استفاده از آن به صورت مکرر از بین نرود و دچار تغییر حالت در ساختار نیز نشود. 


قابلیت لم دادن بر روی محصول

ساختار این مبل شنی به گونه ای است که می توان بر روی آن به راحتی لم داد و از موقعیت به وجود آمده لذت برد. این مبل شنی دارای فرورفتگی بر روی خود می باشد که می توان با خیالی آسوده بدن را بر روی آن قرار داد و از موقعیت به وجود آمده استفاده کرد. با این گونه قرار گیری بدن در شرایط آرامش بخشی قرار می گیرد و می تواند راحتی زیادی را فراهم سازد.


خرید

کسانی که تمایل به خرید مبل شنی کودک را دارند می توانند از طریق تولیدی مبل شنی آرامش آن را خریداری کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...