مبل شنی کاراکو بزرگ

کد 23061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کاراکو بزرگ جدیدترین محصول از تولیدی مرکزی مبل شنی با ابعاد فوق العاده ایده آل برای تمام سنین بوده که با یک تخفیف عالی روانه بازار شده است. افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی را دارند. به همین دلیل برای تولید محصول از بهترین نوع پارچه مخمل استفاده شده است. این روکش بدنه دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله باداوم بوده ، توان تحمل وزن بالا ، ضدتعریق بودن ، قابل شستشو بودن با اب و مواد شوینده ، نرم بودن و... می باشد. به همین دلیل تاثیر بسیار بالایی در میزان رضایتمندی مصرف کنندگان دارد. محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر دوساله بوده که تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار می رود. مبل شنی کاراکو در واقع نسل جدیدی از محصولات در این گروه بوده که ابعاد بسیار بزرگی داشته می توانید در هنگام کار و مطالعه و تماشای تلویزیون و یا حتی خواب از آن ها استفاده کنید. بدنه این مبل های شنی کاملا نرم و منعطف بوده و می تواند اوقات خوشی را برای شما فراهم اورد. رنگ بدنه محصول طوسی انتخاب شده که امکان ست شدن با تمامی رنگ های دکوراسیون داخلی را دارد. البته در وصرت تمیل می توانید رنگ بدنه مدنظر خود را به فروشنده سفارش بدهید. این محصول از 7 کیلوگرم وزن بدنه برخوردار بوده به همین دلیل به راحتی حمل و جا به جا می شود. بدنه درجه یک محصول تا 160 کیلوگرم وزن را بر روی خود به راحتی تحمل می کند. پس استفاده از مبل شنی کاراکو هیچ نوع محدودیتی ندارد. این ویژگی مربوط به انتخاب مواد تشکیل دهنده داخلی محصول است. این محصول از مواد داخلی با نوع مرغوب یونولیت خرد شده تشکیل می شود. میزان این مواد قابلیت کم یا زیاد شدن نیز دارد. برای خرید مبل شنی کاراکو می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • دارای گارانتی معتبر

مبل شنی کاراکو بزرگ

مبل شنی کاراکو بزرگ یکی از زیباترین و پرکاربردترین محصولات تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش است. این محصول خاص با طراحی ویژه و ظاهری جذاب توانسته مورد پسند افراد زیادی واقع شود و به فروش بالای دست پیدا نماید. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این مبل شنی خواهیم پرداخت. 


ساختمان طبی و زیبا

این محصول به صورت یک بیضی بزرگ طراحی شده است و دارای ابعادی فوق العاده کاربردی می باشد. این مبل شنی دارای نشیمنگاهی با ارتفاعی استاندارد از سطح زمین است و نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت می باشد. شما به راحتی می توانید به صورت مکرر بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه فشاری به کمر و زانوهای شما وارد شود. هم چنین می توانید به راحتی ساعت های طولانی را بر روی این محصول بگذرانید. زیرا با توجه به ارتفاع مناسب نشیمنگاه، در زمان نشستن پاهای شما آویزان نشده و از ایجاد درد در قسمت های مختلف پاها جلوگیری می شود. این مبل شنی دارای تکیه گاهی به صورت کوتاه است که با انعطاف بالایی که دارد به خوبی بخش گودی کمر را تحت پوشش می گیرد و شما خواهید توانست به راحتی از این محصول استفاده کنید. 


ابعادی بزرگ و کابردی

در زمان خرید انواع مبل های شنی لازم است تا اطلاعاتی کافی در خصوص ابعاد آن داشته باشید تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید اقدام به تهیه محصول نمایید. این مبل شنی در گروه محصولات با ابعاد بزرگ قرار دارد و برای استفاده از آن لازم است فضای زیادی را در نظر بگیرید. طول این محصول برابر با 160 سانتی متر بوده و عرض آن 80 سانتی متر می باشد. ارتفاع این مبل شنی نیز معادل با 80 سانتی متر است. این محصول برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است و فضایی مناسب برای استراحت و خوابیدن به شمار می رود. هم چنین دو نفر به صورت نشسته می توانند از این مبل شنی استفاده نمایند. در واقع این مبل شنی به صورت یک کاناپه بزرگ است که کاربردهای فراوانی دارد و می توان از آن برای انجام فعالیت های متنوع استفاده نمود. شما می توانید این محصول را در مقابل تلوزیون قرار دهید و ساعت های طولانی بر روی آن نشسته و به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بپردازید. هم چنین می توانید با استفاده از این مبل شنی به مطالعه بپردازید بدون اینکه از نشستن خسته شوید. یکی دیگر از کاربردهای این محصول، استفاده از آن در زمان بازی های کامپیوتری است. هم چنین شما با استفاده از این مبل شنی می توانید ساعت های طولانی به کار با لپ تاپ و موبایل بپردازید. شما می توانید این مبل شنی را در فضاهای باز مانند تراس منزل نیز قرار دهید و از نشستن بر روی آن ضمن برخورداری از نور آفتاب و هوای تازه لذت ببرید. 


کیفیت بالای مبل شنی 

این محصول دارای طول عمر بالایی می باشد و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است. مبل شنی از رویه ای مخملی برخوردار است که کیفیت بالایی داشته و در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت زیادی دارد. هم چنین این رویه با وارد شدن فشار بالا و در اثر استفاده افرادی با وزن زیاد، دچار آسیب نخواهد شد. مواد داخلی مورد استفاده در تولید این محصول نیز از نوع بهترین مواد یونولیتی می باشند که با داشتن وزن بسیار پایین و حجم بالا، قابلیت انتقال و حمل این مبل شنی را فراهم می کنند. این مواد داخلی انعطاف بسیار زیادی دارند به طوری که در زمان نشستن هر فردی بر روی این محصول، مبل شنی به حالتی متناسب با بدن و ستون فقرات فرد درآمده و تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد. این محصول از استحکام بالایی بهره می برد و با نشستن افرادی با وزن زیاد، مواد داخلی تغییر شکل نداده و دچار کاهش حجم و کاهش انعطاف نخواهند شد. برای آسودگی خاطر شما عزیزان از بابت کیفیت بالای این محصول، تولید کننده ضمانت نامه دو ساله برای این مبل شنی ارائه کرده است تا با خاطری آسوده اقدام به خرید این مبل شنی نمایید. 


روش خرید

مبل شنی کاراکو بزرگ با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...