مبل شنی چرم یک نفره با دستگیره

کد 32122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم یک نفره با دستگیره یکی دیگر از محصولات باداوم و زیبا تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که با طول عمر بالا و قیمت مناسب خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. روکش بدنه مبل شنی از نوع چرم مصنوعی است. این نوع پارچه بادوام و نرم بوده و در برابر وزن و فشار مقاوم باقی می ماند. شما می توانید با خیالی اسوده این نوع روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. این مبل شنی برای استفاده طولانی مدت کاملا مناسب بوده زیرا روکش بدنه ان کاملا ضدتعریق است. این مبل شنی را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه را سفارش بدهید. وزن بدنه مبل شنی 5 کیلوگرم بوده تا با استفاده از دستگیره سرخود ان می توانید به راحتی محصول را حمل و جا به جا کنید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این مبل شنی می تواند تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل کند. پس تمام سنین می توانید این مبل شنی را خریداری نمایند. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی از یونولیت خرد شده است. برای کم و زیاد کردن مواد یونولیتی می توانید از زیپ تعبیه شده بر روی بدنه محصول استفاده کنید. مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و در مقابل وزن کمی که دارند ، می توانید وزن بسیار بالایی را تحمل نمایند. برای خرید محصول توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه معتبر 2ساله

مبل شنی چرم یک نفره با دستگیره

مبل شنی چرم یک نفره با دستگیره مبلی ساخته شده در ابعاد بزرگ و مناسب برای استفاده یک نفره می باشد که رده سنی مشخص شده برای استفاده از آن رده سنی بزرگسال می باشد . شما می توانید با خرید مبل شنی چرمی یک مبلی بسیار نرم و راحت را برای استفاده خود داشته باشید . ویژگی بسیار خوبی که این مبل ها دارند ، این است که شما می توانید در یک شرایط ایده آل تری از آن استفاده کنید و اصلا فشاری را بر روی خود احساس نکنید . معمولا مبل هایی که غیر استاندارد هستند ، می توانند پس از مدت طولانی که بر روی آن ها نشسته اید ، ایجاد کوفتی و خستگی در تن شما ایجاد کنند . ولی مبل های شنی با توجه به ساختاری که دارند ، اصلا اینطور نبوده و می توانند شرایط بهتری را برای نشستن شما فراهم کند . 

با توجه به این ویژگی های بسیار خوب است که شرایط استفاده از مبل های شنی بسیار راحت تر بوده و بسیاری از افراد به دنبال خرید مبل شنی و استفاده از آن ها هستند . مبل های شنی سبک می باشند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید . به جرات می توان گفت که مبل شنی برای هر خانه ای لازم است . به خصوص اگر شما خانمی خانه دار هستید و دوست دارید زمان زیادی را برای استراحت کردن خود صرف کنید . توجه داشته باشید که مبل های شنی می توانند در هر جایی که دلخواه شماست مورد استفاده قرار بگیرند . زیرا وزن آن سبک بوده و جابجایی راحتی را دارند . به همین دلیل است که حتی برای مبل شنی چرمی یک دستگیره قرار داده شده است تا بسیار راحت تر بتوانید مبل شنی را برداشته و آن را جابجا کنید . 

مبل های شنی از یونولیت ساخته شده است و برای همین به آن مبل شنی گفته می شود . این یونولیت ها در واقع سفت و محکم نیستند و از آن دسته یونولیت هایی نمی باشد که شاید شما در درون باکس وسایل صورتی تصویری دیده باشید . بلکه این یونولیت ها به صورت خرد شده و دانه دانه هستند و بسیار شناور می باشند . به خصوص که در یک فضایی مانند مبل های شنی ریخته شده اند و شما می توانید در شرایط بسیار ایده آل تری از آن استفاده کنید . مبل های شنی به راحتی فرم می گیرند . البته نوع طراحی که مبل شنی چرم یک نفره با دستگیره دارد ، تقریبا فرم داشته و شما می توانید به راحتی روی نشیمنگاه آن نشسته و به تکیه گاه مبل تکیه دهید . 

فضایی که مبل شنی چرم یک نفره با دستگیره در اختیار شما قرار می دهد بسیار بزرگ است و شما می توانید از مبل به عنوان یک مبل راحتی استفاده کنید . ارتفاع نشیمنگاه و ارتفاع تکیه گاه آن کاملا استاندارد بوده و شرایط ایده آلی را برای نشستن شما فراهم خواهد کرد . طول مبل شنی چرم یک نفره با دستگیره 90 سانتی متر بوده و عرض آن نیز به همین مقدار می باشد . ارتفاع مبل نیز یک متر است و یک ارتفاع بلند برای مبل شنی محسوب می شود . از سایر ویژگی ها و مواردی که می توان نسبت به مبل شنی چرم یک نفره با دستگیره اشاره کرد ، تحمل وزن 180 کیلوگرمی محصول بوده که می توان گفت تحمل وزن فوق العاده ای خواهد بود . 

عمدتا تمامی مبل های شنی موجود در تولیدی مبل شنی آرامش تحمل وزن بالایی را دارند و می توانند به خوبی این وزن را تحمل کنند . برای همین است که با اطمینان خاطر می توانید آن ها را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . پریدن بر روی مبل شنی به آن آسیبی وارد نمیکند ولی بهتر است که از این کار اجتناب کنید . جنس رویه مبل شنی از چرم مصنوعی درجه یک ساخته شده است و کیفیت فوق العاده ای را دارد . برای همین کیفیت خود مبل شنی چرم یک نفره با دستگیره نیز بسیار بالاست و ضمانتی 2 ساله دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...