مبل شنی چرم کاناپه ای

کد 52001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
754,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم کاناپه ای بهترین و کاربردی ترین محصولی می باشد که ظاهری زیبا نیز دارد و برای محل های مختلف استفاده می شود. این مبل شنی دارای رویه ای با جنس چرم مصنوعی بوده است که با توجه به کیفیتی که دارد با چرم طبیعی برابری می کند. از این رو محکم و با دوام می باشد و ضخامت زیادی نیز دارد. ضخامت بدنه در زمان استفاده طولانی مدت و مداوم از محصول دارای اهمیت می باشد و می تواند موارد مهمی را ایجاد سازد. از این رو در دسته بندی محصولاتی قرار گرفته است که در دوام و طول عمر بالا در طول سال های زیاد برای راحتی افراد انتخاب می شود. بدنه ای محصول مربع شکل است و از اجزای یکسانی تشکیل شده است. با این وجود رویه آن دارای فرورفتگی می باشد. فرورفتگی که رویه این محصول را شامل می شود سبب خم شدنی یکی از اضلاع مربع شده است و باعث ایجاد راحتی بیش تر در زمان نشستن شده است. به همین خاطر است که مورد پسند افراد زیادی واقع شده است که برای قرار دادن در محل هایی مانند منزل و محل کار به کار می رود. در محل های دیگر نیز می توان با توجه به ضد تعریق بودن بدنه از آن نهایت استفاده را به عمل آورد و بهترین شرایط را با آن تجربه کرد. این بدنه در صورت استفاده مداوم دچار تغییر حالت نمی شود و رویه آن کیفیت خود را از دست نخواهد داد. از این رو بهترین کالا برای داشتن راحتی در منزل می باشد. جهت اطلاعات از موجودی این محصول و خرید آن با واحد فروش محصولات مبل شنی آرامش تماس حاصل نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


مبل شنی چرم کاناپه ای

مبل شنی چرم کاناپه ای پر فروش ترین و محبوب ترین مبل شنی است که با توجه به طراحی ویژه ای که دارد تمامی نکات راحتی و استاندارد را برای علاقه مندان ایجاد می سازد و می تواند در دسته بندی محصولات خاص باشد. این محصول دارای شکل ظاهری مشابه با کاناپه بوده است که تمامی ابعاد آن بر اساس این نوع طراحی ایجاد شده است و با این شرایط بهترین موقعیت را ایجاد می سازد. علاوه بر این موارد است که مبل شنی را برای قرار دادن در منزل و اتاق نشیمن در نظر می گیرند چرا که دارای زیبایی ظاهری نیز است و می تواند در دکور خانه نقش مهمی را ایفا سازد. علاوه بر این موارد کارایی محصول به گونه ای تنظیم شده است که در زمان استفاده در طولانی مدت نیز دچار خرابی و آسیب نخواهد شد و شرایط برای استفاده طولانی مدت فراهم می باشد. از این رو با قابلیت های موجود در آن محصول بهترین کارایی را خواهد داشت و در اسرع وقت به کار می آید. بدنه ضد لک می باشد که با این شرایط در زمان ریخته شدن مواد خوراکی بر روی آن می توان به آسانی این لک ها را برطرف کرد و سطح را از کثیفی پاک نمود. از این رو مبل شنی با تمام این مزیت ها برای علاقه مندان ساخته شده است و آن ها را راغب به خریداری می کند. اطلاعات لازم در مورد این محصول در ادامه آمده است که به آن توجه کنید.


محل استفاده از محصول

مبل شنی با توجه به این که از بدنه ای مرغوب و با کیفیت تشکیل شده است و نیز دارای ضخامت در بدنه می باشد می تواند برای مصارف مختلف به کار بی آید و بهترین وسیله برای به کار گیری در محیط های مختلف باشد. از این رو مبل شنی را می توان به راحتی استفاده کرد و از آن لذت برد. بیش ترین استفاده ای که از مبل شنی می شود در محیط خانه است که افراد برای برخورداری از نشیمنی نرم و مناسب از آن استفاده می کنند و آن را در بخش های مختلف خانه قرار می دهند. از این رو سبب می شود تا راحتی بسیاری ایجاد گردد و در طول روز افراد دچار خستگی نشوند. علاوه بر این موارد بدنه محصول ضد آب است و از آن جایی که از نوع چرم مصنوعی می باشد می تواند در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت داشته باشد و غیر قابل نفوذ باشد. در نتیجه زمانی که افراد تمایل به داشتن آن در محیط های بیرون مانند حاشیه استخر ها را دارند می توانند آن را به راحتی استفاده کنند و از آن در مدت زمان طولانی بهره مند باشند. از این رو این محصول به جهت برخورداری از هوای تازه و محیطی مطلوب به کار افراد می آید و در محیط های باز آماده استفاده می باشد.


تکیه گاه ایمن

این مبل شنی مانند کاناپه طراحی شده است اما با محصولت دیگر کمی تفاوت دارد. چرا که بدنه به دلیل منعطف بودن ایجاد تکیه گاه می کند و این تکیه گاه می تواند در بخش های کناره ها ایجاد گردد. زمانی که از این مبل شنی استفاده می شود با توجه به این که افراد نشیمن را مشخص می کنند و با توجه به این که این محصول دارای قابلیت منعطف بودن می باشد بخش از رویه فرورفته می شود و تشکیل یک قله در بالای خود را می دهد که به عنوان تکیه گاه استفاده شده و برای راحتی افراد به کار می آید. در نتیجه این تکیه گاه ایمنی را در زمان استفاده افراد ایجاد می سازد و سبب استفاده از محصول توسط کودکان می شود. در نتیجه مانع از تکان خوردن آن ها و افتادن بر روی زمین می شود.


ضد لک بودن بدنه

غیر قابل نفوذ بودن رویه محصول این امکان را ایجاد کرده است که به راحتی در زمان بروز لکه و کثیفی بتوان آن را با کشیدن دستمال و اسپری کردن برطرف نمود. از این رو این محصول با ویژگی ضد لک بودن مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در هر زمان پاک و تمیز باشد. علاوه بر این موارد در زمان اسپری کردن رطوبت به داخل محصول وارد نشود و سبب آسیب رسیدن به بافت های داخلی بدنه نشود.


خرید محصول 

در صورت تمایل به خرید مبل شنی چرم کاناپه ای به فروشگاه بزرگ مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را به راحتی انتخاب نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...