مبل شنی چرم شیبدار زیرپایی دار

کد 42023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم شیبدار زیرپایی دار یک محصول منحصر به فرد از نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که به تازگی با قیمت مناسب و طراحی بدنه زیبا روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه مبل شنی و ارائه محصولی با طول عمر بالا از بهترین نوع پارپه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. این نوع روکش بدنه به دلیل استحکام بالای خود در برابر فشار و ضربه و وزن بالا دچار مشکل نشده و سال ها با کیفیت روز اول باقی می ماند. ساختار ضدتعریق و ضداب روکش مبل شنی موجب شده تا بتوانید برای استراحت های طولانی و کار و... به راحتی از محصول استفاده کنید. این روکش بدنه را می توانید با اسودگی خاطر با اب و مواد شوینده شستشو دهید. وزن بدنه مبل شنی تنها 7 کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی حمل و جا به جا خواهد شد. این ساختار با طراحی بدنه استاندارد خود می تواند تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل کند. به همین دلیل تمامی سنین می توانند از این مبل شنی استفاده نمایند. محصول یک ضمانت نامه 2ساله معتبر نیز داشته تضمینی بر کیفیت بالای ان به شمار می رود. با توجه به رنگنبدی بالای این نوع مبل شنی شما می توانید رنگ بدنه را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهید. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی از نوع یونولیت خرد شده است. این مواد نرم بوده و با توجه به ویژگی منعطف خود ، به راحتی با توجه به فرم بدن شما تغییر حالت می دهد. لازم به ذکر بوده مواد یونولیتی وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بسیار بالا هستند. شما می توانید با استفاده از زیرپایی این مبل شنی می توانید استراحت و یا حتی خوابی عالی را تجربه کنید. برای خرید این مبل شنی توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی چرم شیبدار زیرپایی دار

مبل شنی چرم شیبدار زیرپایی دار یکی از محصولات جدید نمایندگی مرکزی مبل شنی آرامش است که با قیمت مناسب و طراحی زیبا به بازار عرضه شده است. از جنبه طراحی، بدنه این مبل شنی دارای طرحی جذاب و روان است که به آسانی با سبک هر دکوراسیونی سازگاری دارد . اما اصلی‌ترین خصوصیت این مبل شنی، روکش چرم مصنوعی با کیفیت بالا است که می‌تواند به مدت طولانی مقاومت کند . همچنین این طراحی و جنسی که برای ساخت محصول استفاده شده است یکی از بهترین و زیبا ترین رویه ها می باشد که ظاهر مبل شنی را نسبت به سایر مبل های بسیار زیبا و خاص کرده است . با توجه به استفاده از بهترین نوع پارپه چرم مصنوعی ، این مبل شنی دارای استحکام بسیار بالایی است که قادر به تحمل فشار، ضربه و وزن بالا می‌باشد. به علاوه، روکش بدنه مبل شنی دارای ساختار ضد تعریق و ضد اب است که برای استراحت های طولانی و کاربردهای مختلف، به راحتی از آن استفاده می‌توان کرد. همچنین، با وجود اینکه این روکش بدنه بسیار قوی و مقاوم است، با اب و مواد شوینده، به راحتی می‌توان آن را شستشو داد.

با توجه به وزن بسیار کم بدنه این مبل شنی که تنها 7 کیلوگرم است، به راحتی می‌توان آن را جا به جایی کرد. به علاوه طراحی استاندارد بدنه این مبل شنی، می‌تواند تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل کند و از این رو، این محصول قابل استفاده برای تمامی سنین است. از جمله ویژگی‌های دیگر این مبل شنی، ضمانت نامه 2 ساله‌ای است که شرکت تولید کننده برای آن ارائه می‌دهد. به همین دلیل با اطمینان خاطر می توانید از مبل شنی چرم شیبدار زیرپایی دار استفاده کرده و آن را از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری کنید . به طور کلی مبل شنی چرم شیبدار زیرپایی دار، با داشتن ویژگی‌های زیادی از جمله استحکام بالا در برابر فشار و ضربه، ضد تعریق و ضد اب بودن، وزن سبک، طراحی زیبا و منحصر به فرد، قابلیت شستشو و دارا بودن یک ضمانت نامه ساله معتبر، یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال مبلی با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

در مورد روکش بدنه این مبل نیز باید گفت که از بهترین نوع پارپه چرم مصنوعی ساخته شده است که باعث می‌شود که مبل شنی تحمل و استحکام بالایی داشته باشد. همچنین، مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی از نوع یونولیت خرد شده است که باعث می‌شود که به راحتی با توجه به فرم بدن شما تغییر حالت دهد و به شما امکان استراحت و راحتی بیشتری را بدهد. اگرچه به نظر می‌رسد که این مبل شنی با وزن سبک خود قابلیت تحمل وزن بالا را دارد، اما باید به این نکته هم توجه داشت که تحمل وزن بالا به شدت به نوع و ساختار مبل وابسته است و این مورد نیازمند بررسی دقیق‌تری است . در نهایت با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمت مناسب آن ، این مبل شنی می‌تواند یک گزینه خوب برای خانواده‌ها و افرادی با بودجه محدود باشد. با این حال پیشنهاد می‌شود قبل از خرید بررسی دقیق‌تری در مورد مشخصات فنی و تحمل وزن بالا صورت گیرد تا از خریدی بهتر را داشته باشید و حتما در هنگام خرید مبل شنی به نقد و بررسی محصولات و ویژگی های آن ها توجه داشته باشید .

ابعاد این مبل شنی چرم شیبدار زیرپایی دار به طول : 180 سانتی‌متر، عرض: 65 سانتی‌متر ، ارتفاع : 85 سانتی‌متر می باشد .این ابعاد باعث شده است که این مبل شنی از نظر فضایی بسیار مناسب و جایگزینی مناسب برای صندلی های معمولی در اتاق نشیمن باشد. به علاوه طراحی شیبدار بدنه این مبل شنی باعث شده است که استفاده از آن برای مدت زمان طولانی نیز به راحتی امکان پذیر باشد. با توجه به قیمت مناسب، کیفیت بالا و طراحی زیبا، مبل شنی چرم شیبدار زیرپایی دار به عنوان یک محصول مناسب برای افرادی که به دنبال خرید یک مبل جذاب و با کیفیت هستند، پیشنهاد می‌شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مبل شنی چرم شیبدار زیرپایی دار می توانید با فروشگاه مبل شنی آرامش تماس گرفته و حتی از قیمت مبل شنی خود مطلع شوید . 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...