مبل شنی چرم دو رنگ راحتی

کد 12031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم دو رنگ راحتی یکی دیگر از محصولات پرفروش از نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که مناسب رده سنی بزرگسال طراحی و روانه بازار شده است. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه سرخود و منعطف ان در اثر استفاده تغییر حالت می دهد. روکش بدنه این مبل شنی ترکیبی از رنگ های صورتی و سفید بوده به همین دلیل محصول در میان دختران به محبوبیت بالایی دست یافته است. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. زیرا این نوع روکش ساختاری نرم و بادوام داشته و کاملا ضداب و ضدتعریق می باشد. برای بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیت خرد شده استفاده شده است. این مواد وزنی کم و ساختاری نرم و منعطف داشته که قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. از طریق زیپ تعبیه شده در انتهای محصول می توانید مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. این ساختار قادر بوده وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از سایت فروشگاه ارامش استفاده نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی چرم دو رنگ راحتی

مبل های شنی بزرگسال دارای طراحی های متفاوتی می باشند و از تنوعی بی نظیر در ساختمان و رنگ بهره مند هستند. مبل های شنی تولید شده در گروه مبل شنی آرامش، دارای کیفیت عالی و بی نظیر هستند و تهیه و استفاده از این محصولات، محدودیت سنی نداشته و تمامی افراد می توانند از استفاده کردن از این محصولات فوق العاده راحت لذت ببرند. مبل شنی چرم دو رنگ راحتی از زیباترین محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش است که با طراحی جذاب و رنگ بدنه زیبا، مورد علاقه بسیاری از افراد قرار دارد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت. 


ابعادی کاربردی و مناسب

این مبل شنی دارای طول 135 سانتی متر و عرض 105 سانتی متر است. این محصول به دلیل دارا بودن ابعادی مناسب، برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و شما خواهید توانست به راحتی و با هر جثه ای به راحتی از این محصول استفاده نمایید. نشیمنگاه این مبل شنی دارای ابعادی مناسب بوده و بسیار جادار و راحت است. به طوری که به راحتی می توانید بر روی آن به استراحت بپردازید. شما می توانید در هر فضایی به راحتی از این محصول استفاده نمایید. با قرار دادن این مبل شنی در برابر تلوزیون می توانید مدت طولانی به تماشای برنامه های مورد علاقه خود پرداخته و یا به انجام بازی های کامپیوتری مشغول شوید. با استفاده از این مبل شنی می توانید ساعت های طولانی به مطالعه بپردازید و یا با لپ تاپ کار کنید. این محصول از پرکاربردترین انواع مبل های شنی است که به سادگی قابل استفاده می باشد. ارتفاع این مبل شنی برابر با 100 سانتی متر می باشد که بخشی از آن مربوط به فاصله سطح زمین تا نشیمنگاه می باشد و بقیه ارتفاع به قسمت تکیه گاه مربوط می شود. به دلیل دارا بودن ارتفاعی استاندارد از سطح زمین شما به راحتی می توانید بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه به کمر و زانوهای شما فشار وارد شود. هم چنین ارتفاع پشتی این محصول نیز مناسب بوده و تمامی قسمت های کمر را پوشش می دهد تا بتوانید به راحتی بر روی این مبل شنی استراحت کنید. 


نحوه استفاده 

برای استفاده از این محصول نیازی به تجهیزات خاصی جهت راه اندازی ندارید و به سادگی می توانید در هر فضایی از آن استفاده نمایید. این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد و برای استفاده از آن کافی است مبل شنی را از بسته بندی خارج کرده و در فضایی مناسب قرار دهید. لازم به ذکر است که برای قرار دادن این محصول بر روی زمین، از عدم وجود اشیای تیز بر روی زمین اطمینان حاصل نمایید تا بدنه محصول دچار آسیب نشود. 


روش جابه جایی

برای جابه جایی و انتقال صحیح این محصول از فضایی به محیط دیگر لازم است باید از کشیدن مبل شنی بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا با کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است مبل شنی به لبه های دیوار برخورد کرده و یا با اشیای تیز برخورد کند و دچار خراش و یا ساییدگی شود. به همین علت برای جابه جایی مناسب این مبل شنی باید محصول را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. وزن بدنه این محصول برابر با 6 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل می باشد. 


پوشش بدنه 

برای پوشش بدنه این محصول از نوعی پارچه چرمی استفاده شده است که از جنس چرم مصنوعی می باشد. این نوع پارچه پوسته پوسته نشده و به سادگی دچار پارگی و ساییدگی نمی شود. به همین علت می توان از این محصول به مدت طولانی استفاده نمود. شما می توانید به راحتی این محصول را توسط یک دستمال نم دار تمیز کنید. این نوع رویه از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و قابلیت استفاده در اغلب فضاها، حتی فضاهای باز را دارد. به دلیل مقاومت بسیار بالای این محصول، شما می توانید به راحتی از این مبل شنی در فضاهای باز استفاده نمایید و نور خورشید به بدنه این مبل شنی آسیبی وارد نخواهد کرد. 


خرید

مبل شنی چرم دو رنگ راحتی دارای کیفیتی بی نظیر است که از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش و از طریق سایت این شرکت با قیمتی ارزان قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...