مبل شنی چرم دو رنگ با زیرپایی

کد 32126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم دو رنگ با زیرپایی یکی دیگر از زیباترین نمونه های مبل شنی برای استفاده تمام سنین بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. بدنه این مبل شنی کاملا دو رنگ و ترکیب رنگ های ابی و سفید می باشد. تولید کننده برای راحتی شما امکان انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان را فراهم کرده است. این مبل شنی یک ضمانت نامه 2 ساله از طرف نمایندگی مرکزی مبل شنی در ایران داشته که می تواند تضمینی معتبر بر کیفیت بالای آن باشد. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. این مواد وزن کمی داشته اما می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. از جمله ویژگی های خوب مواد یونولیتی می توان به ساختار نرم و انعطاف پذیر ان ها اشاره کرد. این مواد یونولیتی را در استر قرار داده سپس روکش بدنه بر روی ان ها قرار خواهد گرفت. روکش بدنه مبل شنی را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع پارچه ضدتعریق بوده پس استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نمی کند. این نوع پارچه می تواند وزن بالایی را تحمل کند و کاملا نرم و بادوام می باشد. بر روی بدنه مبل شنی یک زیپ تعبیه شده است. از این زیپ می توانید برای کم و زیاد کردن مواد داخلی و یا جدا کردن روکش در زمان شستشو استفاده کنید. این مبل شنی یک زیرپایی دارد. این زیرپایی ساختاری استاندارد داشته و با استفاده از ان می توانید خوابی راحت را تجربه کنید. در صورت نیاز این زیرپایی قابلیت استفاده به عنوان میز را نیز دارد. برای خرید مبل شنی می توانید به نمایندگی رسمی مبل شنی در ایران مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی ارامش خریدی انلاین را تجربه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه معتبر دوساله

مبل شنی چرم دو رنگ با زیرپایی

مبل شنی چرم دو رنگ با زیرپایی یک انتخاب بسیار عالی در میان انواع مبل های شنی می باشد و ویژگی های ساختاری و طراحی فوق العاده زیبایی را نیز دارد . بدنه این مبل شنی کاملا دو رنگ و ترکیب رنگ های ابی و سفید می باشد و تولید کننده امکان انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان را فراهم کرده است و شما می توانید حتی آن را در رنگ دلخواه خود سفارش داده و انتخاب کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی کامل مبل شنی چرم دو رنگ با زیرپایی بپردازیم . مبل شنی چرم دو رنگ با زیرپایی دارای ضمانت نامه 2 ساله از طرف نمایندگی مرکزی مبل شنی در ایران است که می تواند تضمینی  بر کیفیت بالای آن باشد . 

فروشگاه مبل شنی ارامش از بهترین تولید کنندگان مبل شنی در ایران است که خرید از آن می تواند از نظر قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه باشد . این محصول از متریال های زیادی ساخته شده است و در ابتدا می پردازیم به بخش داخلی مبل شنی . مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. این مواد وزن کمی داشته اما می توانند وزن بالایی را تحمل کنند و از جمله ویژگی های خوب مواد یونولیتی می توان به ساختار نرم و انعطاف پذیر آن ها اشاره کرد.

و اما رویه مبل شنی نیز از پارچه می باشد . برای ساخت این مبل در واقع از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده در روکش بدنه مبل شنی ضدتعریق بوده و کاملا نرم و بادوام است. روکش بدنه قابل جدا شدن با استفاده از زیپی است که در بدنه مبل شنی قرار دارد، بنابراین در صورت نیاز به شستشو و یا کم و زیاد کردن مواد داخلی به آسان قابل دسترسی است . این رویه بسیار زیبا بوده و کیفیت آن بسیار عالی است . این مبل شنی همچنین دارای یک زیرپایی است که ساختاری استاندارد دارد و می تواند به عنوان یک میز نیز استفاده شود تا وسیله های خود را بر روی آن قرار دهید .

با توجه به توضیحات فوق ، مبل شنی دو رنگ با زیرپایی این متن یک گزینه جذاب و مناسب برای استفاده در فضاهای مختلف، از جمله اتاق پذیرایی، محیط کاری و یا اتاق خواب، به نظر می رسد. شما می توانید از زیرپایی این محصول برای اینکه پاهای خود را بر روی آن قرار دهید استفاده کنید . در حالت بسیار بهتر و راحت از آن استفاده خواهید کرد و هنگام استفاده کردن از محصول خسته نخواهید شد . همچنین باید اشاره کنیم که مبل شنی چرم دو رنگ، به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و عمر طولانی خود ممکن است آسیب ببیند ولی نگران نباشید چرا که می توانید به راحتی آن را تعمیر کنید . در صورت بروز هر گونه خرابی یا پارگی ها ، تعمیرکاران ما می توانند به راحتی مبل خریداری شده از فروشگاه مبل شنی آرامش را به حالت اولیه بازگردانند و آن را تعمیر کرد .

شارژ کردن مجدد مبل شنی با استفاده از مواد شنی یونولیتی نو یک راه کار عالی برای بازیابی وضعیت اصلی مبل شنی است. برای شارژ کردن مبل شنی، ابتدا باید پارچه ای را باز کرد و از داخل آن را خالی کرد. سپس مواد شنی یونولیتی نو را به داخل مبل بریزید. پس از آن، پارچه را دوباره ببندید و به مدتی صبر کنید تا مواد شنی بتوانند به خوبی جا بیفتند . حتی شما می توانید بر روی مبل شنی نشسته و به آن فرم بدهید . پس از این مرحله، مبل شنی شما دوباره آماده استفاده خواهد بود و می‌توانید از آن لذت ببرید. با استفاده از مواد شنی یونولیتی نو، مبل شنی شما به حالت اولیه‌ی خود باز خواهد گشت و به نظر خودتان می‌رساند که همانند یک مبل نو خریداری شده است.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...