مبل شنی چرم بزرگسال

کد 33058

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم بزرگسال محصولی زیبا با رنگبندی شاد بدنه بوده که کیفیتی بسیار بالا و طراحی بدنه ای استاندارد و باکیفیت دارد. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای گرد برخوردار بوده که که تکیه گاه ان کاما سرخود تعبیه شده و تمامی سطح کمر شخص را پوشش می دهد. این نوع طراحی بدنه تا محصول قابل استفاده در محل کار و اتاق خواب و... باشد. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده که باعث حمل اسان ان می شود. البته وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه کالا نداشته و این محصول قادر است 180 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. روکش بدنه محصول از پارچه چرم مصنوعی تولید می شود. این نوع جنس بدنه ضدتعریق و قابل شستشو بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. مواد یونولیت خرد شده داخلی محصول وزن کم با توان تحمل وزن بالا هستند که نرمی و انعطاف پذیری بالایی دارند. این مواد را به راحتی می توانید تعویض و یا مجدد شارژ کنید. رنگ بدنه محصول ترکیبی از رنگ مشکی با رنگ های ابی و سبز و نارنجی بوده تا شما بتوانید با توجه به روحیات خود یک نمونه زیبا را انتخاب کنید. برای خرید این محصول تنها کافی ست به نمایندگی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی چرم بزرگسال

مبل شنی چرم بزرگسال از سری محصولات با کیفیت و جذاب تولیدی مبل شنی آرامش می باشد که با رویه چرم مصنوعی برای به آرامش رسیدن افراد به کار می آید. این محصول بی نظیر و خاص دارای ترکیب رنگ به خصوصی است که با توجه به سلیقه افراد انتخاب خواهد شد. در نتیجه بهترین و خاص ترین ترکیب را به وجود می آورد و می تواند با طول عمر بالا برای تمامی افراد مورد استفاده قرار گیرد. مبل شنی برای رده سنی بزرگسال طراحی و تولید شده است اما به طور کلی می توان آن را برای کودکان و نوجوانان نیز مورد استفاده قرار داد و در نظر گرفت. با وجود این که محصول مورد نظر دارای ساختاری طبی و راحتی است و قادر به مهیا کردن نهایت آرامش و راحتی برای افراد می باشد می توان آن را با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. با این شرایط است که افراد می توانند این محصول را با کارایی بالا در محیط هایی مانند اتاق نشیمن و اتاق خواب قرار دهند و یا از آن در فضای باز نیز استفاده نمایند. در چنین مواقعی می توان گفت که محصول مورد نظر جزو وسایل طبی است که قابلیت بهره برداری برای تمامی سنین را دارد و کارایی دلخواهی را برای علاقه مندان ایجاد می کند. جهت کسب اطلاعات بیش تر مطالب زیر را مطالعه کنید.


بدنه استاندارد مبل شنی

تمامی افراد تمایل دارند که همواره از محصولات استاندارد و ایمن استفاده کنند تا به نهایت آرامش و راحتی در زمان مصرف برسند. این مبل شنی نیز با داشتن بدنه ای منحصر به فرد و پر کاربرد دارای شکل ظاهری خاصی می باشد که با در نظر گرفتن شرایط استاندارد ساخته شده است و قادر است که جزو وسایل منحصر به فرد امروزی باشد. استاندارد بودن بدنه زمانی نمایان می شود که افراد به تکیه گاه آن اشاره می کنند. این تکیه گاه محکم و خاص استحکام بی نظیری دارد و در زمان تکیه دادن افراد تغییر شکل پیدا نمی کنند و سرانجام می تواند شرایط مطلوبی برای استراحت استفاده کنندگان مهیا سازد. افرادی که به سمت داشتن این محصول بی نظیر جذب می شوند می توانند به راحتی آن را خریداری کنند. چرا که این محصول دارای طول عمر بالا است و از بدنه ای استاندارد تشکیل شده است در نتیجه قادر است که برای به کار گیری در بیش ترین شرایط و موقعیت ها مورد استفاده افراد قرار گیرد. از این رو محصول مورد نظر را به عنوان محبوب ترین و پر فروش ترین وسایل طبی مورد استفاده در منزل می شناسیم و خرید آن را با قیمت های مختلف انجام می دهیم.


ضخامت بدنه

رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی است که بنابراین می تواند جزو با ضخامت ترین وسایل طبی و راحتی باشد. این رویه خاص دارای قابلیت شکل پذیری است و رویه ای منعطف را تشکیل داده است اما به صورت کلی قادر به داشتن ضخامت بالا نیز می باشد. ضخامت بالا به خاطر این است که افراد بتوانند در طول عمر بالا نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمایند و به این صورت تمامی نیاز استفاده کنندگان را نیز برطرف سازد. این مبل شنی نیز در نهایت کیفیت بوده است که ضخامت بالا را تشکیل داده است و می تواند بهترین و خاص ترین وسیله در دسترس افراد در داخل و یا خارج از منزل محسوب شود. رویه غیر قابل نفوذ است و می تواند بیش ترین کارایی را نسبت به محصولات مشابه داشته باشد تا در نهایت رضایت استفاده کنندگان جلب شود.


جلوگیری از آسیب به بدنه

محصول مد نظر را می توان بر روی سطوح کشاند و به نقطه ای دیگر هدایت کرد. اما باید توجه داشت که این سطوح عاری از اشیاء نوک تیز باشد و بدنه در خطر پارگی قرار نگیرد. از این رو مراقبت از بدنه زمانی پر اهمیت می شود. که افراد قصد استفاده کردن از آن در محیط خارج از خانه را دارند.


خرید

مبل شنی چرم بزرگسال را با قیمت مناسب از کارخانه مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...