مبل شنی چرم با زیر پایی

کد 32200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم با زیر پایی با دوخت فوق العاده و کیفیت پارچه عالی توقع شما را برای داشتن مبلی با دوام و راحت مرتفع می کند. پشتی این مبل به حالت مستطیل شکل بوده که به نشیمنگاه دایره شکل با دوختی عالی متصل است و هم چنین پشتی بلندی که دارد کمر شما را کاملا پوشش داده و از نشستن روی آن احساس خستگی نخواهید کرد. به علاوه زیر پایی استوانه ای آن پاهای شما را در ارتفاع مناسب نگه می دارد تا خستگی از آن ها دور شود. جنس بدنه این مبل و زیر پایی آن از چرم مصنوعی بوده که با کیفیت، ضد حساسیت و تعریق و ضد ساییدگی می باشد. چرم مصنوعی از تحمل وزن بسیار زیادی برخوردار است و شما با آسودگی سال ها می توانید از این مبل زیبا استفاده کنید. رنگ بدنه این محصول مشکی انتخاب شده است تا هم برای استفاده در منزل و هم در محل کار مناسب باشد. اگر به دنبال یک محصول شیک و با کیفیت هستید محصول فوق بهترین گزینه به شمار می رود. برای ثبت سفارش و تهیه این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش مراجعه فرمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن محصول: ۶.۵ کیلوگرم
  • دارای دو سال ضمانت

مبل شنی چرم با زیر پایی

مبل شنی چرم با زیر پایی پر فروش ترین محصولی می باشد که با ساختاری جدید و منحصر به فرد می تواند در دسترس افراد برای استفاده در اغلب موارد باشد. این مبل شنی دارای دو بخش است که در کنار هم در واقع تکمیل کننده یکدیگر هستند و می توانند به صورت مجزا نیز مورد استفاده قرار بگیرند. از این رو این مبل شنی کامل ترین و حرفه ای ترین بدنه را تشکیل داده است تا به راحتی بتوان از داشتن آن لذت برد و لحظات خوبی را بر روی آن گذراند. این محصول منحصر به فرد و خاص دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و شرایط خوبی را به دست آورد. با این وجود است که افراد آن را مورد استفاده قرار می دهند و دیگر نیازی به محصولات طبی دیگر ندارند. مبل شنی یک زیر پایی در کنار هم دارد که برای قرار گیری به صورت استاندارد اماده شده است. این بخش از محصول قادر است که راحتی و آسایش را برای بدن افراد مهیا سازد و آن ها را در بهترین شرایط قرار دهد تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده نسبت به گذران وقت بر روی آن پرداخت و از موقعیت به وجود آمده نهایت بهره برداری را به عمل آورد. در ادامه به معرفی برخی ویژگی های مهم و خاص و خصوصیات مثبت مبل شنی می پردازیم تا با اگاهی کامل بتوانید خرید را انجام دهید.


شباهت به مبل راحتی

این محصول خاص بدنه ای مشابه با مبل های راحتی دارد و مشابه با آن ها از اجزای تشکیل دهنده محصولات طبی نیز برخوردار است. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این وسیله طبی و راحتی که برای قرار گیری در محیط های مختلف در نظر گرفته می شود کاملا مشابه با مبل های دیگر است که دارای نشیمنی راحت و نرم می باشد. این نشیمن راحت و نرم بدن را در موقعیت استاندارد قرار می دهد تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده مدت زمان زیادی را بر روی آن گذراند و از داشتن آن لذت برد. محصول مورد نظر دارای استحکام در بدنه می باشد که به راحتی می تواند بر روی سطوح قرار گیرد و به عنوان یک نشیمن دائمی برای استفاده کنندگان در نظر گرفته شود. مبل شنی تکیه گاهی بلند دارد تا کمر و ستون فقرات صاف قرار گیرند و دچار مشکل نشوند. این در حالی است که در مبل های راحتی نیز تکیه گاه های مستحکم ایجاد شده است و با قرار گیری بر روی آن می توان به راحتی به این قسمت تکیه داد و از داشتن ان لذت برد. بخش مهمی که در واقع نشیمن مبل شنی را در بر می گیرد می تواند به جهت افزایش میزان راحتی در افراد نیز استفاده شود و در نهایت آرامش دلخواهی را برای استفاده کنندگان فراهم سازد.


استفاده از زیر پایی به صورت مجزا

کسانی که تمایل به استفاده از مبل شنی به صورت دو نفره دارند قادر می باشند که از قسمت نشیمن به صورت مجزا استفاده کنند و در واقع نشیمنی برای قرار گیری یک فرد دیگر را با استفاده از این زیر پایی ایجاد سازند. محصول مورد نظر می تواند راحتی را برای تمامی افراد فراهم سازد و بدن آن ها را از کسل شدن و خستگی نجات دهد. بنابراین این بخش از زیر پایی نیز مشابه با خود مبل شنی کارایی دارد و از مواد اولیه مشابه با بدنه اصلی تشکیل شده است. به همین خاطر است که راحتی زیادی را ایجاد می کند و می تواند در طول عمر بالا برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد.


گوش دادن آهنگ در هنگام استراحت

برخی از افراد تمایل به گوش دادن آهنگ مورد علاقه خود در هنگام خواب دارند و به خوابی بهتر فرو می روند. این محصول امکان آن را ایجاد کرده است که بتوان به راحتی گوشی موبایل را در کیسه ای که در کناره محصول دوخته شده است قرار دهند و آهنگ مورد علاقه خود را نیز بگذارند تا به این صورت آرامش کامل در زمان استراحت نصیب افراد می شود.


خرید 

مبل شنی چرم با زیر پایی را می توان به راحتی از طریق مراجعه به سایت مبل شنی آرامش خریداری نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...