مبل شنی چرمی شیبدار

کد 23112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,073,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی شیبدار یکی دیگر از بهترین محصولات نمایندگی مبل شنی بوده که ظاهری فانتزی و زیبا دارد. این محصول که از ارگونومی ساخت بدنه ای گرد برخودار بوده با توجه به توان تحمل وزن بالا برای استفاده بزرگسالان توصیه می شود. تکیه گاه محصول به نشمینگاه ان متصل بوده و در اثر استفاده به فرم بدن شخص در خواهد امد. بدنه محصول صورتی رنگ بوده و از نقطه های سفیدی تشکیل می شود. این ترکبیت رنگ مورد استقبال بانوان واقع شده است. شما می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به روحیات خود انتخاب کنید. مواد داخلی محصول که از نوع یونولیتی بوده وزنی کمی داشته و در برابر وزن بسیار بالا مقاوم باقی مانده و کاملا انعطاف پذیر است. در صورت نیاز می توانید مواد داخلی را شارژ کنید. جنس رویه محصول از پارچه ضدتعریق چرم مصنوعی انتخاب شده که طول عمری بالا داشته و کاملا ضداب است. پس رویه محصول را می توان با اب و مواد شوینده شستشو دارد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

  • طول: 120سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی طرح دار
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • قابلیت تحمل وزن بالا

مبل شنی چرمی شیبدار

مبل شنی چرمی شیبدار بهترین گزینه برای استفاده تمامی افراد است و به طبع با وجود بدنه منعطف و نرم می تواند به عنوان محصولی دائمی برای رسیدن به آرامش مورد استفاده قرار گیرد. این مبل شنی برای به آرامش رسیدن افراد است بنابراین دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد تا در این صورت بتوان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمود و برای طولانی مدت آن را مورد استفاده قرار داد. کسانی که به دنبال منعطف ترین محصول می باشند که در این صورت بیش ترین میزان آرامش را بر روی آن داشته باشند می توانند از داشتن این مبل شنی لذت ببرند و از ساختار به وجود آمده نهایت بهره برداری را به عمل آورند. محصول مورد نظر از بهترین و با کیفیت ترین رویه و مواد اولیه تشکیل شده است تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و در نهایت بالاترین میزان رضایت را نیز کسب نمود. این محصول برای تمامی اعضای خانواده مورد استفاده قرار می گیرد و راحتی را برای آن ها ایجاد می کند. بنابراین اگر کسی به دنبال یک محصول شخصی و تک نفره می باشد که رویه آن از نهایت نرمی و لطافت برخوردار است می تواند این مبل شنی را استفاده کند و از آن در اغلب موارد بهره ببرد. مبل شنی مورد پسند تمامی علاقه مندان است و می تواند نظر مثبتی را برای آن ها ایجاد سازد بنابراین مزیت های بسیار زیادی پیدا کرده است که می توان با این وجود در طولانی مدن مورد استفاده قرار گیرد.


ساده اما شیک

افراد زیادی به دنبال محصولات شیک می باشند و تمایل دارند که با بیش ترین میزان زیبایی محصولات را خریداری کنند. این مبل شنی علاوه بر این که دارای ترکیبی ساده می باشد و بدنه ای گرد دارد می تواند با ظاهری شیک و خاص برای عده زیادی از علاقه مندان که به محصولات شیک و منحصر به فرد علاقه دارند مورد استفاده قرار گیرد. این مبل شنی ظاهری ساده دارد و رویه آن از جنس چرم مصنوعی است. سطح شیبداری که بدنه را تشکیل داده است تنها به دلیل بالا رفتن رضایت استفاده کنندگان از محصول مورد نظر می باشد که می تواند بیش ترین کارایی و قابلیت ها را ایجاد نماید. کسانی که بر روی این مبل شنی می نشینند می توانند راحتی زیادی را حس کنند و در نتیجه بهترین و خاص ترین خصوصیات را شامل می شود. با داشتن این مبل شنی افراد دیگر نیازی به کاناپه های تک نفره ندارند و می توانند در هر زمان که مایل هستند بر روی آن نشسته و از داشتن آن لذت ببرند. رویه این محصول ساده می باشد که در نهایت برای تمامی محیط ها قابلیت استفاده شدن دارد و می تواند به راحتی در فضا قرار گرفته و کاربرد های خود را ایجاد سازد.


محصولی برای هر مکان

استفاده کنندگان از مبل شنی همواره تمایل دارند که از این محصول در اغلب موارد استفاده کنند و آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار دهند. این مبل شنی دارای ساختاری می باشد که برای هر نقطه از خانه و یا فضا های بیرون از خانه سازگاری دارد و مناسب می باشد. به دلیل وجود ضخامت در رویه مبل شنی و این که می تواند دارای قابلیت غیر قابل نفوذ باشد همگی در کنار هم سبب تشکیل سازگاری در محصول شده است و می تواند آن را به راحتی برای تمامی افراد منحصر به فرد و مناسب نماید. تا با این وجود یک وسیله طبی و ارزان قیمت شامل حال تمامی افراد شود.


وزن کم بدنه

به دلیل وجود وزن کم افراد می توانند آن را به راحتی با خود به همراه داشته باشند. کسانی که همواره به دنبال یک محصول سبک می باشند می توانند این مبل شنی را خریداری کنند و در اغلب موارد آن را مورد استفاده قرار دهند. با این وجود است که افراد زیادی به سمت خرید این مبل شنی جذب می شوند چرا که بدنه از وزن کمی برخوردار است.


خرید

مبل شنی چرمی شیبدار بیش ترین میزان رضایت را برای افراد استفاده کننده مهیا کرده است و با قیمت مناسب در فروشگاه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...