مبل شنی چرمی توپی

کد 13050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی توپی یکی دیگر از محصولات فروشگاه مبل شنی می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد که مناسب با سلیقه های مختلف می باشد . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توایند مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید تا در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . رویه این محصول را می توانید به راحتی از آستر جدا کنید و تمیز نمایید . از این محصول زیبا می توانید در منزل و محل کار به عنوان استراحت های روزمره استفاده نمایید . این محصول با توجه به به ابعاد و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که مبل خود را به راحتی با خود حمل نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت مرجع مبل شنی (sandy-sofa.com) از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این محصول با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 


  • طول : 100سانتی متر 
  • عرض : 100 سانتی متر
  •  ارتفاع : 90 سانتی متر 
  • دارای ابعاد مناسب دارای طول عمر بالا 
  • دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی

مبل شنی چرمی توپی

مبل شنی چرمی توپی نشیمنی راحت و استاندارد است و در بخش میانی خود دارای فرورفتگی می باشد. به این صورت افراد به راحتی می توانند از این محصول استفاده نمایند. راحت بودن استفاده کنندگان از محصولات طبی مدیون ساختار منعطف بدنه می باشد که در شرایط ویژه آن ها را قرار می دهد و می تواند فرم بدن آن ها را به خود گیرد. این محصول علاوه بر این موارد دارای بخش فرو رفته در وسط است که تکیه گاهی نیز مهیا کرده است تا استفاده کنندگان کمر خود را در شرایط مناسبی قرار دهند و به مطلوبیت کامل برسند. مبل شنی محصولی پر استفاده در منزل می باشد و حتی می تواند برای مسافرت نیز وسیله ای کاربردی محسوب شود. این محصول طبی بدنه ای خاص و جذاب دارد که رنگبندی آن مشابه با توپ شده است. از این رو می تواند قابلیت های منحصر به فردی را ایجاد سازد. افراد می توانند به وسیله مبل شنی ساعات زیادی را به استراحت مشغول شوند و یا به انجام گیم بپردازند. در هر حالت این محصول کاربردی برای تمامی سنین ساخته شده است اما به خاطر طراحی ظاهری بدنه مخاطب جوانان را تحت پوشش قرار می دهد. به طور کلی افراد می توانند با هر وزنی که می باشند بر روی این مبل شنی قرار بگیرند و به آرامش برسند. این محصول خاص دارای توانایی مقاومت در برابر فشار و ضربه دارد و قادر است که شرایط ویژه ای برای افراد مهیا سازد. چنانچه قصد خرید محصول را دارید ابتدا مطالب زیر را مرور کنید.


ساختار کلی بدنه

مبل شنی تشکیل شده از بدنه ای گرد که دارای فضای خالی در داخل خود می باشد. این فضای خالی می تواند جهت منعطف شدن بدنه به کار بیاید و به این صورت افراد را مجاب به خرید کند. فضای خالی در بخش میانی محصول به وضوح دیده می شود و تشکیل یک فرورفتگی کرده است. این فرورفتگی محل دقیق نشیمن افراد می باشد که به این صورت با توجه به شرایط استاندارد افراد بر روی آن قرار می گیرند و به آرامش می رسند. بدنه مشابه با توپ فوتبال طراحی شده است و از دو رنگ می باشد. رنگبندی بدنه سفید و مشکی است تا شباهت به تو به وضوح لمس شود اما می توان رنگ را بر اساس سلیقه خود انتخاب کرد و شکل ظاهری آن را تغییر داد. مبل شنی نشیمنگاه راحت افراد جهت انجام فعالیت می باشد بنابراین شرایط دلخواه آن ها را مهیا می سازد. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت و ضد تعریق بودن است و به راحتی برای طولانی مدت محصول را آماده کرده است. مبل شنی بدون ایجاد تعریق برای فصل تابستان نیز مناسب خواهد بود و افراد را بر روی خود جای می دهد.


کارایی مبل شنی

شاید برای شما سوال پیش بیاید که این بدنه گرد و منعطف تنها برای استراحت در نظر گرفته شده است یا خیر. در پاسخ به این سوال باید گفت که به خاطر داشتن تکیه گاه و بدنه مستحکم و در عین حال منعطف محصول می تواند شرایط دلخواه افراد را ایجاد کند و در زمان مطالعه نیز مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده کنندگان قادر هستند ساعاتی از روز را بر روی مبل شنی بنشینند و به مطالعه کتاب مورد علاقه خود بپردازند. این محصول جهت انجام گیم نیز کاربرد دارد. بازی های رایانه ای نیازمند نشیمنگاه راحت می باشند تا در طولانی مدت افراد را خسته نکرده و بدن را در حالت آرامش بخشی قرار دهد. از این رو افراد می توانند مبل شنی را تهیه کنند و برای انجام چنین کار هایی آن را مورد استفاده قرار دهند.


مقاومت بدنه

از آن جایی که طراحان مبل شنی تمایل داشته اند که محصول را برای کارایی بالا در اختیار افراد قرار دهند این محصول دارای مقاومت بالا می باشد که به راحتی در طول عمر بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای دوام در بدنه است که ناشی از ضخامت بالای رویه می باشد. ضخامت زیاد سبب شده است که محصول را بر روی سطوح مختلف قرار داد و از آن لذت برد و همچنین شاهد خرابی آن نشد.


خرید

مبل شنی چرمی توپی محصولی کاربردی در منزل است و از تولیدی مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...