مبل شنی چرمی بلند

کد 33027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی بلند یکی از بهترین انواع مبل شنی تولید شده برای بزرگسالان بوده که ساختاری نرم و راحت و طول عمری بالا دارد. این مبل شنی یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. بدنه این مبل شنی رنگی سبز داشته تا ارامش را به شما در زمان استفاده هدیه دهد. برای رفاه حال مصرف کنندگان قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کننده مهیا شده است. روکش بدنه مبل شنی را از نوع چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق و ضد اب بوده و ساختاری مقاوم و نرم دارد. بخش داخلی محصول را نیز از مواد یونولیتی تولید کرده اند. این مواد سبک و نرم با ساختاری منعطف بوده که قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی را دارند. بر روی بدنه مبل شنی یک زیپ تعبیه شده تا افراد بتوانند مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنند. اگر شما نیز قصد خرید این مبل شنی را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 95 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: ۶ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۸۰ کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه ۲ساله

مبل شنی چرمی بلند

مبل های راحتی با رویه های چرمی از پرطرفدارترین محصولات مبل شنی به شمار می روند. در سایت مبل شنی آرامش به عنوان تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش، تمامی محصولات این گروه با قیمتی بسیار ارزان و کیفیتی عالی با قابلیت رقابت با محصولات خارجی وجود دارند که هر شخصی می توانید به راحتی محصول مد نظر خود را مطابق با سلیقه شخصی خود در این سایت جستجو کرده و خریداری نماید. مبل شنی چرمی بلند یک محصول بسیار با کیفیت و خاص است که توسط این سایت با قیمتی ارزان به فروش می رسد. این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی ویژه

این مبل شنی دارای ساختمانی خاص و بسیار جذاب است. این محصول در فضاهای متنوع قابل استفاده بوده و می توانید از آن در هر محیطی استفاده نمایید. رویه خاص و رنگ جذاب این محصول در کنار طراحی فانتزی و زیبای این محصول موجب شده است تا این مبل شنی بتواند به درصد بالایی از فروش دست پیدا کند. این محصول به صورت گرد ساخته شده است و دارای بدنه ای کیسه مانند می باشد. نشیمنگاه گرد این محصول برای نشستن افراد مناسب است و بسیار راحت و جادار می باشد. با نشستن شما بر روی این مبل شنی، این محصول به خوبی بدن را دربر می گیرد. کناره های این محصول به صورت بالاتر از نشیمنگاه می باشد و در زمان نشستن مانند دسته عمل می کند. تکیه گاه مبل شنی نیز به صورت بلند طراحی شده است که می توانید به راحتی سر و گردن خود را بر روی آن قرار داده و به استراحت بپردازید. 


مواد داخلی مرغوب

این مبل شنی از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. مواد داخلی مبل شنی به صورت شن های ریز و کوچکی می باشند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند.با این وجود با نشستن شما بر روی مبل شنی، محصول به فرم بدن شما درآمده و حالتی ایده آل برای نشستن شما را به خود می گیرد. این مواد داخلی دارای وزن بسیار کمی هستند و می توانید به راحتی مبل شنی را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. حجم این مواد داخلی نیز زیاد است و به همین علت محصول از وزن بسیار پایینی برخوردار می باشد. مواد داخلی مبل شنی دارای استحکام زیادی در برابر فشار و وزن بالا هستند . تحت فشار بالا در اثر نشستن افرادی با وزن زیاد، دچار تغییر حالت نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهند. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی می توان به تغییر شکل آسان اشاره کرد. به گونه ای که با تکان دادن محصول، مبل شنی به حالت اولیه بازگشته و می توانید شکل جدیدی را به محصول بدهید. 


قابلیت تنظیم انعطاف 

شما به راحتی می توانید مواد داخلی مبل شنی را از سایت مبل شنی آرامش خریداری کنید. بر روی مبل شنی زیپ مخفی قرار دارد که به جهت جدا کردن رویه از مبل شنی و دسترسی آسان به مواد داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. توسط این زیپ مخفی می توانید به مواد داخلی مبل شنی دسترسی داشته باشید و از این طریق مواد داخلی را کم و یا زیاد کنید. با زیاد کردن مواد داخلی، مبل شنی سفت تر شده و حجم مواد داخلی بیش تر می شود. هم چنین با کم کردن مواد داخلی، مبل شنی نرم تر شده و فضای بیش تری برای حرکت مواد داخلی فراهم خواهد شد. 


از دست دادن کیفیت مواد داخلی 

مواد داخلی دارای طول عمر بالایی هستند که به سادگی دچار آسیب نخواهند شد. با برخورد آب و مایعات با مواد داخلی، این مواد به هم چسبیده و از حجم آن ها کاسته می شود. بنابراین دیگر انعطاف سابق را نخواهند داشت و دچار افت کیفیت می شوند. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی را با مواد جدیدی جایگزین نمایید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. 


تعویض رویه 

رویه مبل شنی نیز دارای قابلیت تعویض می باشد. در صورت آسیب دیدن رویه و یا تغییر دکوراسیون می توانید رویه محصول را با رویه جدیدی جایگزین نمایید. از این طریق یک مبل شنی جدید خواهید داشت. 


ثبت سفارش و خرید

برای خرید مبل شنی چرمی بلند می توانید با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...