مبل شنی پلی استر یک نفره

کد 32057

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پلی استر یک نفره یکی دیگر از بهترین مبل شنی هایی بوده که در سال 2020 برای استفاده در منزل و یا محل کار طراحی و روانه بازار شده است. این مبل شنی مانند تمام محصولات کارخانه مبل شنی اینتکس از یک گارانتی معتبر 2 ساله برخوردار بوده که در زمان خرید عرضه شده و تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار می رود.این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته و با نشستن بر روی مرکز آن می توانید فرم ظاهری محصول را با توجه به حالت بدن خود تغییر دهید. این مبل شنی از 6 کیلوگرم وزن بدنه برخوردار بوده و موجب حمل و جا به جایی آسان آن می شود. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه مبل شنی نداشته و محصول تا 180 کیلوگرم را می تواند بر روی خود تحمل کند. به همین دلیل استفاده از این مبل شنی حتی برای استفاده افراد با وزن بالا نیز مناسب است. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی از بهترین نوع مواد یونولیتی با ساختار خرد شده بوده دارای ویژگی نرم بودن ، انعطاف پذیر بودن ، سبک بودن و توان تحمل وزن بالا می باشد. شما می توانید برای تغییر حالت بدنه محصول میزان این مواد یونولیتی را به راحتی کم یا زیاد کنید. این مبل شنی را از بهترین نوع پارچه پلی استر با ویژگی ضدتعریقی و ضدآبی طراحی و تولید کرده اند. این روکش های بدنه در برابر فشار و وزن بالا دچار اسیب نشده و امکان شستشو به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین لباسشویی را دارند. بدنه مبل شنی کاملا ساده و یک رنگ بوده اما شما می توانید رنگ بدنه محصول را به فروشنده سفارش بدهید. برای خرید مبل شنی می توانید به تولیدی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90  سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای گارانتی معتبر 2 ساله

مبل شنی پلی استر یک نفره

مبل شنی پلی استر یک نفره از مبل های بسیار پر طرفدار مدل شنی می باشد که از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و می تواند فضای زیادی را برای استراحت کردن شما فراهم کند تا آزادانه و بسیار راحت از مبل شنی استفاده کنید . این مبل شنی قابل استفاده در هر جایی بوده و شما می توانید از آن در خانه ، دفترکار ، مغازه ، نمایشگاه ها و ... استفاده کنید . یک ویژگی بسیار خوب که مبل شنی پلی استر یک نفره وجود دارد و آن را نسبت به سایر مبل های شنی متمایز کرده است ، ضد آب بوده محصول می باشد . برای اینکه این مبل از رویه پلی استری ساخته شده است که یک پارچه ضد آب بوده و معمولا از آن برای ساخت بدنه چادر مسافرتی استفاده می شود . بنابراین حتی شما می توانید از مبل شنی پلی استر یک نفرهدر محیط های روباز استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن مبل شنی خود در فضای باز و حتی نور آفتاب باشید . 

مبل شنی پلی استر یک نفره همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده یک نفره کاربرد داشته و می تواند فضای بسیار خوبی را با توجه به ابعادی که دارد ، برای استفاده یک نفر فراهم کند . این مبل شنی دارای طول و عرض 90 سانتی متری می باشد و ساختاری تقریبا گرد دارد . همچنین ارتفاع مبل 80 سانتی متر بوده و یک تکیه گاه بسیار خوب برای نشستن و تکیه دادن شما دارد . قسمت نشیمنگاه مبل شنی ، گود بوده و طراحی خاصی دارد که برای نشستن فوق العاده است . شما با نشستن بر روی این مبل شنی احساس راحتی بی وصفی را خواهید داشت و می توانید برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید ، بدون اینکه از نشستن خسته شوید . محتوایی که در این مبل شنی استفاده شده است ، باعث شده تا انعطاف پذیری بسیار خوبی را از مبل شنی پلی استر یک نفره داشته باشید .

این محتوا در واقع ، یونولیت های خرد شده هستند که به صورت ریزدانه بوده و تمامی لایه داخلی مبل شنی را پر کرده است . رویه مبل نیز همانطور که اشاره شد از پلی استر بوده و بیرونی ترین لایه مبل شنی را تشکیل می دهد . بنابراین وجود فیبر های خرد شده در داخل بدنه پارچه ای ، انعطاف پذیری فوق العاده ای را به مبل بخشیده است . شما می توانید با دست و حتی با نشستن به مبل شنی فرم بدهید . لازم به ذکر است که مواد استفاده شده و پارچه مورد استفاده قرار گرفته برای ساخت مبل شنی پلی استر یک نفره بسیار با کیفیت و درجه یک می باشد و برای همین کیفیت فوق العاده ای را می توانید از محصول انتظار داشته باشید . حتی فروشگاه مبل آرامش که تولید کننده این محصول می باشد ، مبل شنی پلی استر یک نفره را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند . 

فروشگاه آرامش تجربه بالایی در زمینه تولید و فروش مبل شنی را داشته و مدل های بسیار متنوعی را تولید کرده است که می توانید نمونه های زیادی از این محصولات را در وبسایت فروشگاه مشاهده کرده و هر یک از آن ها را به صورت تک و یا عمده از فروشگاه سفارش دهید . با توجه به فروش بدون واسطه مبل های شنی توسط خود کارخانه تولیدی مبل شنی ، می توانید این محصولات را با قیمت های بسیار ارزان تر و مناسب تر خریداری کرده و استفاده کنید . به واسطه استفاده از مواد یونولیتی در داخل مبل شنی ، وزن آن 6 کیلوگرم بوده و می تواند شرایط را برای جابجا کردن بسیار ساده تر شما فراهم کند . شما می توانید این محصول را در هر جایی از خانه استفاده کرده و آن را مکررا جابجا کنید . وزنی که مبل شنی پلی استر یک نفره می تواند تحمل کند به 180 کیلوگرم می رسد و می توان گفت که تمامی رده های سنی با هر وزنی که هستند می توانند از مبل شنی استفاده کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...