مبل شنی پرنس چرم قهوه های بزرگسال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یا همان  bean bag  در حوضه ی مبل یکی از راحت ترین نوع مبل های موجود در بازار می باشد و از همین بابت طرفداران بیشماری را از آن خود کرده .مبل شنی چرم قهوه ای بزرگسال یکی از محصولات زیبا و بسیار راحت تولیدی و شرکت sandy-sofa  که با فروش بالایه خود این قاعده را بدیهی نشان داده که برایند کیفیت، زیبایی ،قیمت مناسب همیشه مشتریان خود را دارد . در ادامه این مقاله به معرفی بیشتر این محصول میپردازیم.

همانطور که در قسمت توضیحات معروض شدیم مبل های شنی عمدتاََ از راحت ترین نوع مبل های راحتی می باشند و بخاطر حذف قسمت بدنه مبل سختی و یک شکل بودن خود را از دست می دهد که همین باعث می شود که در هنگام استفاده از این مبل محصول شکل بدن شما را به خود بگیرد که همین باعث محبوبیت این نوع مبل شده. 

حال در  مبل های شنی دسته ای دیگر  به نام پرنس وجود دارد ، میتواند به شکل یک مبل راحتی بسیار زیبا ظاهر شود که الارغم نداشتن بدنه پشتیه بسیار راحتی از جنس الیاف و یا یونولیت به شما ارایه میدهد

مبل شنی پرنس چرم قهوه های بزرگسال یکی از محصولات موفق در بازار مبل می باشد که در عین سادگی بسیار زیبا و مناسب خانه های مختلف می باشد و حتی از این مبل در اداره ها و شرکت های یسیاری استفاده می شود این مبل شنی عموما برای مطالعه و یا بازی های ویدیویی و ... استفاده می شود البته هیچ محدودیتی در استفاده از این مبل شنی وجود ندارد در ادامه با جزییات بیشتری از این محصول آشنا خواهیم شد.

جنس

مبل شنی پرنس چرم قهوه های بزرگسال به مانند تمامی مبل های شنی از دو لایه (داخلی و بیرونی) تشکیل شده است که ایمنی این محصول را تضمین میکند

لایه ی داخلی : لایه ی داخلی عمدتا برای نگاه داشتن محتویات داخلی مبل شنی استفاده می شود که در ضخامت کمتری نسبت به لایه ی بیرونی این مبل شنی دارد.

لایه ی بیرونی : لایه ی بیرونی که از جنس ضخیم تری ایجاد شده و با پوست تماس دارد ، در این مبل از جنس چرم می باشد

رنگ مبل شنی

مبل شنی پرنس چرم قهوه های بزرگسال همانطور که در عکس ها مشاهده میکنید، جنس چرم  سیاه و قهوه ای را دارا می باشد اما همانطور که همه ما میدانیم رنگ مبل شنی و یا هر چیزی دیگری در دیزاین خانه بسیار تاثیر گذار می باشد و مهم می باشد پس ما در انتخاب رنگ دست شما را باز گزاشته ایم

(  رنگ جنس این محصول با سفارش شما قابل تغییر میباشد )

محتویات

همانطور که تمامی شما می‌دانید مبل شنی در واقع با شن پر نمی شود و با محتویات دیگری داخل آن را  پر می کنند . محتویات در طول سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی را به خود دیده و در حالت نهایی خود به دو نوع یونولیت و الیاف تقسیم بندی شده است. البته این هم لازم به ذکر است که ما تا سال‌های پیش تنها با یونولیت کار می کردیم و و با وجود این که مشتریان و مخاطب های سایت ما اعتراضی از  برای محتویات مبل شنی نکردند ولی هر ماه هزینه ای را برای شارژ کردند(حالتی که محتویات داخل مبل شنی را بصورت ماهانه یا سالانه دوباره پر می کنیم برای خوش فرم شدن دوباره محصول)متقبل می شوند . تا قبل از اینکه الیاف وارد بازار شود،این یک روند معمول و عادی برای خریداران مبل شنی بود تا زمانی که تولیدکنندگان ما متوجه این اتلاف سرمایه شدند و تصمیم به تغییر روند تولید مبل شنی گرفتند.  البته باز هم با این وجود توضیحات  بالا بنا به بد بودن یونولیت نمی‌باشد و هنوز هم مشتریان خاص خودش را دارد ولی به صورت خلاصه شما می توانید  دو نوع محصول داخل مبل شنی خود داشته باشید یکی یونولیت و دیگری الیاف.

محتویات داخل این مبل از یونولیت یا الیاف تشکیل شده که در مقاله ی یونولیت یا الیاف را برای شما مقایسه کردیم.

خرید

برای خرید این محصول میتوانید بصورت مستقیم از طریق سفارش محصول خرید و یا میتوانید از طریق ارتباط با کارشناسان شرکت مبل شنی آرامش تماس بگیرید.

طول
90 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
60 سانتی متر
جنس بدنه
چرم
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...