مبل شنی پرنس پشمی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولی دیگر از شرکت sandy-sofa.com که بسیار مخصوص پاییز و زمستان می باشد و با رویه ی بسیار گرم و راحت خود محصولی بسیار مناسب برای خانواده ها و .... می باشند . تمامی محصولات شرکت  sandy-sofa.com دارای 2 سال ضمانت کالا می باشند که نشانه ای از اعتماد ما به تمام محصولات و کیفیت تولیدمان می باشد و برای خرید این محصول میتوانید از طریق همین صفحه و یا با تماس با کارشناس فروش سفارش خود را ثبت کنید. برای آشنایی بیشتر با این محصول به بخش نقد و بررسی مراجعه کنید.

در هنگام فرا رسیدن فصل های پاییز و زمستان با سرد شدن هوا ما نیاز به انواع سیستم های و لوازم گرمایشی نیازمند  می شویم که مبل شنی پرنس پشمی انتخابی بسیار عالی برای گذران وقت ، استراحت ، مطالعه و ... می باشد زیرا با داشتن سطحی پشمی بدن شما را در برابر سرما محافظت می کند .البته این محصول را می توان در بسیاری دیگر از امور مانند کار کردن با لپ تاب ، گوشی ، بازی های ویدیویی ، تماشای تلوزیون و... استفاده کرد که این محصول را به یکی از کاربردی ترین محصولات موجود در لیست خرید زمستانی شما تبدیل می کند . 

این محصول دارای امکاناتی مختلف می باشد که به در ادامه این مقاله به آنها می پردازیم. این محصول دارای ویژگی جذابی می باشد که شاید شما مشتریان عزیز از آن اطلاع نداشته باشید ،ای محصول قابلیت تبدیل شدن به یک کمد پنهان را دارد ! بله ، در حقیقت این محصول می تواند برای شما به عنوان یک کمد بسیار عالی و کاربردی عمل کند به این طریق که شما می توانید وسایل نرم منزل مانند تشک پتو و... را به عنوان محتویات این مبل شنی استفاده کنید و هم در فضا و هم در هزینه صرفه جویی چشم گیری کرده باشید.

این محصول نیز مانند محصولات دیگر شرکت دارای امکان اضافه کردن متعلقات می باشد به عنوان مثال متعلقاتی مانند جیب کنار محصول ، زیرپایه ( که یکی از محبوب ترین لوارم جانبی مبل های شنی می باشد) ، جایه  هدفون و ... اشاره کرد که البته تمام این محصولات و متعلقات از جنس همین مبل شنی تولید شده و به محصول مورد نظر اضافه میشود که این ویژگی نیز این محصول را از آنچه هست کاربردی تر و مورد استفاده تر قرار می دهد.

جنس این محصول 

جنس این محصول همانطور که در عنوان صفحه قرار داده شده است از خز می باشد و عنوان پشمی را به خود اختصاص داده است و از آنجا که همه از این مطلع هستیم این نوع از پارچه دارای مقاومت بیشتری و راحتی بهتری نسبت به پارچه های دیگر دارد که البته همین باعث شده است تا قیمت این محصول کمی با دیگر مبل های شنی متفاوت باشد اما از طرفی بسیار مناسب برای وضعیت های سرد می باشد زیرا به عنوان یک پتوی بسیار گرم برای شما عمل کی گند و شما در برابر سرما محافظت می کند. البته که تمام مبل های شنی شرکت دارای آپشن انتخاب جنس و رنگ کلا می باند پس در انتخاب این محصول دستی باز برای انتخاب دارید.

خرید این محصول بسیار برای افراد مسن و کسانی که دارای بیماری های از قبیل کمر درد و ... می باشند پیش نهاد می شود زیرا این محصول به هنگام استفاده به شکل استخوان و ستون فقرات شما در آمده و تجربه ای بسیار عالی را برای شما رقم می زند از طرفی مبل های شنیاستفاده های طبی بسیار زیادی نیز دارند که معمولا توسط دکتر های فیزیولوژی پیشنهاد می شود. 

محتویات 

محتویات داخل محصولات شنی همه از ترکیب یک یا چند ماده متفاوت می باشند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد که البته عنصری  تعیین کننده در خرید این محصولات می باشد. بر خلاف آنچه از اسم و عنوان محصول پیداست محصول با شن پر نمیشود زیرا در صورت استفاده محصول بسیار سنگین شده و نسبت به رطوبت بسیار واکنش پذیر می باشد. برای همین در پر کردن این محصولات از موادی مانند یونولیت ، الیاف و ابر استفاده می شود که از لحاظ قیمت و واکنش پذیر بودن بسیار بر شن ارجحیت دارند . البته نسبت به کیفیت هر کدام قیمت ها نیز متفاوت می باشد که در مقاله ای با نام یونولیت یا الیاف به صورت کامل به بررسی مواد استفاده شده در مبل شنی می پردازیم 

خرید 

برای خرید این محصول کافی است از طریق سفارش در سایت و یا ارتباط با ما اقدام به سفارش محصول دلخواه کنید .


طول
100 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
60 سانتی متر
جنس بدنه
پشمی 
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی آرامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...