مبل شنی پرنس مدل زیر پایه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنیپرنس مدل زیر پایه یکی از زیباترین و محبوب ترین محصولات مبل شنی شرکت sandy-sofa می باشد که در سالهای اخیر با فروش بالای خود یکی از پیشتازان  در حوزه کیفیت راحتی و قیمت  می باشد ، به طور کلی تمامی مبل های شنی تولید شده توسط شرکت آرامش دارای بالاترین استانداردهای تولید و ساخت می باشند از همین رو این شرکت بر روی تمامی محصولات خود ۲ سال ضمانت قرار داده است .

مبل های شنی پرنسمعمولاً به مبل هایی گفته می‌شود که دارای پشتی و جنسی بسیار راحت می باشند که در ادامه به نقد و بررسی این محصول بیشتر می پردازیم 

مبل شنی پرنس مدل زیر پایه 

عموما مبل های شنی به چند دسته متنوع تقسیم می‌شوند که یکی از این دسته ها ((پرنس)) نام دارد در این دسته از مبلهای شنی معمولاً از بدنه ی خاصی استفاده نمی شود ولی دوخت پارچه  باعث میشود که در این محصول تکیه گاهی نیز به صورت پیش فرض داشته باشیم . که همین این باعث محبوبیت دوچندان این محصول می شود . در مبل های دیگر با نشستن های مکرر بر روی مبل شنی  باعث به وجود آمدن تکیه گاه می شود ولی در این محصول به صورت پیش فرض تکیه گاهی بسیار راحت داریم.

زیر پایه ها معمولاً یکی از مهمترین مکمل های مبل شنی می باشند که در شرکت تولیدی مبل شنی آرامش از آن غافل نشده ایم و به مشتریان عزیز این قابلیت را داده ایم که همراه با  محصول خود یک زیر پایی زیبا و راحت ، نیز داشته باشند

در ادامه به جزئیات بیشتری از این محصول مانند جنس ، محتویات و … می پردازیم .


جنس بدنه 

جنس بدنه یکی از مهمترین عناصر ساخت یک مبل شنیمی باشد که در حال حاضر تولیدی آرامش از بهترین اجناس ممکن و موجود در بازار برای ساختن مبل های خود استفاده میکند و همین کیفیت توأم با قیمت مناسب باعث شده که تولیدی آرامش بین تمامی شرکت های دیگر محبوبیت بیشتری داشته باشد .

مبل های شنی معمولاً از دو لایه داخلی و خارجی تشکیل شده اند که لایه ی داخلی فضایی برای نگهداری محتویات مبل شنی و لایه خارجی برای محافظت از از موارد خطیر مانند ضرباتی که از خارج وارد می شود می باشد لازم به ذکر است که تمامی محصولات ما قابل سفارش هستند و مشتریان عزیز در انتخاب رنگ و جنس مبل های شنی دستشان کاملاً باز می باشد.


محتویات

همانطور که تمامی شما می‌دانید مبل شنی در واقع با شن پر نمی شود و با محتویات دیگری داخل آن را  پر می کنند . محتویات در طول سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی را به خود دیده و در حالت نهایی خود به دو نوع یونولیت و الیاف تقسیم بندی شده است. البته این هم لازم به ذکر است که ما تا سال‌های پیش تنها با یونولیت کار می کردیم و و با وجود این که مشتریان و مخاطب های سایت ما اعتراضی از  برای محتویات مبل شنی نکردند ولی هر ماه هزینه ای را برای شارژ کردند(حالتی که محتویات داخل مبل شنی را بصورت ماهانه یا سالانه دوباره پر می کنیم برای خوش فرم شدن دوباره محصول)متقبل می شوند . تا قبل از اینکه الیاف وارد بازار شود ،این یک روند معمول و عادی برای خریداران مبل شنی بود تا زمانی که تولیدکنندگان ما متوجه این اتلاف سرمایه شدند و تصمیم به تغییر روند تولید مبل شنی گرفتند.  البته باز هم با این وجود توضیحات  بالا بنا به بد بودن یونولیت نمی‌باشد و هنوز هم مشتریان خاص خودش را دارد ولی به صورت خلاصه شما می توانید  دو نوع محصول داخل مبل شنی خود داشته باشید یکی یونولیت و دیگری الیاف.

محتویات داخل این مبل از یونولیت یا الیاف تشکیل شده که در مقاله ی یونولیت یا الیاف را برای شما مقایسه کردیم.

خرید

برای خرید این محصول میتوانید بصورت مستقیم از طریق سفارش محصول خرید و یا میتوانید از طریق ارتباط با کارشناسان شرکت sandy-sofa  تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...