مبل شنی نوجوان چرمی

کد31017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی نوجوان چرمی محصولی زیبا و بادوام ار نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که در رنگبندی بالا طراحی و روانه بازار شده است. این تنوع رنگبندی موجب شده تا بتوانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه فرزند خود شخصا سفارش بدهید. این مبل شنی را برای استفاده افراد تا سن 18 سالگی طراحی کرده اند که تکیه گاهی سرخود و بلند دارد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر فرزند شما را پوشش داده تا در زمان استفاده احساس راحتی داشته باشند. از این مبل شنی می توانید برای زمان بازی و مطالعه و ... نوجوان علاوه بر استراحت ان ها استفاده کنید. روکش بدنه صندلی شنی از نوع چرم مصنوعی تولید شده است. این نوع روکش بدنه کاملا ضدتعریق و ضداب بوده پس در صورت استفاده طولانی مدت مشکلی ایجاد نمی کند. لازم به ذکر بوده این روکش بدنه نرم و بادوام بوده و توانایی تحمل وزن بالایی دارد. می توانید این روکش بدنه را جدا کرده و با اب و مواد شوینده بشویید. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده است. مواد یونولیتی نرم و انعطاف پذیر بوده تا راحتی بالایی در زمان استفاده احساس شود. این مواد سبک با قابلیت تحمل وزن بالا بوده که به راحتی تعویض و یا کم و زیاد می شود. این مبل شنی یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. اگر قصد خرید مبل شنی را برای فرزند خود را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • وزن بدنه: 4.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 80 کیلوگرم

مبل شنی نوجوان چرمی

مبل شنی نوجوان چرمی از معدود مبل های شنی ساخته شده برای استفاده رده سنی نوجوان می باشد که تولیدی مبل شنی آرامش مدل های مختلفی از آن ها در رنگبندی های شاد و رنگ های روشن تولید کرده است تا کودکان و نوجوانان علاقه مند به مبل های شنی بتوانند به راحتی از این محصولات استفاده کنند . لذا از آنجا که مبل های شنی بسیار نرم و راحت هستند تمامی رده های سنی از استفاده این مبل ها راضی بوده و به همین دلیل حتی مدل هایی نیز برای کودکان ساخته شده است . این مبل تقریبا به صورت مربعی ساخته شده است و اگر از کف به آن نگاه کنید این مبل شنی به صورت یک مکعب ساخته شده است . ابعادی که محصول دارد ، شرایط را برای استفاده این رده سنی آسان تر کرده و شرایط بسیار ایده آلی را برای آن ها خواهد داشت . 

از آن جا که رده سنی نوجوان معمولا از نظر قد نسبت به بزرگسالان کوتاه تر است ، ارتفاع نشیمنگاه و همچنین ارتفاع تکیه گاه مبل شنی کمتر از حالت عادی اندازه گیری شده است . به همین دلیل کودک می تواند به در یک شرایط ایده آل تری از مبل شنی استفاده کند . این مبل ها وزن سبکی را داشته و جابجایی آسانی را دارد که حتی خود فرد می تواند آن را به سادگی جابجا کند . اگر شما دوست دارید که مبلی برای کودک خود انتخاب کنید که قابل جابجایی باشد ، خرید مبل شنی نوجوان چرمی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد .برای اینکه وزن این محصول تنها 4.5 کیلوگرم است . با جابجایی اسان تر کودک می تواند از مبل شنی هم در اتاق خود و هم در پذیرایی خانه استفاده کند . بهتر است که از مبل شنی نوجوان چرمی در محیط های خارج از خانه استفاده نشود . دلیل آن را نیز در ادامه توضیح خواهیم داد . 

جنسی که مبل شنی نوجوان چرمی دارد از چرم مصنوعی بوده و در نام محصول نیز ذکر گردیده است ، این پارچه کیفیت  فوق العاده خوبی را داشته و یکی از محبوب ترین جنس ها برای ساخت مبل شنی می باشد . حتی برای ساخت مبل شنی بزرگسال نیز از همین پارچه استفاده می شود . ولی نکته ای که در نگهداری از این مبل شنی مطرح است ، این است که بهتر است از آن ها در فضاهای باز مانند حیاط استفاده نشود . برای اینکه نور آفتاب می تواند سبب آسیب رسیدن به این رویه چرمی شود . بنابراین استفاده در خانه بسیار بهتر خواهد بود . مبل های شنی چرمی طول عمر بالایی را دارند و اگر از ان ها به خوبی استفاده شود . سال های سال می توانید از آن ها استفاده کنید . 

یک ویژگی بسیار خوبی که این مبل شنی دارد ، عدم کثیف شدن آن است و شما در صورت کثیف شدن نیز می توانید به راحتی با استفاده از یک دستمال نمناک آن را تمیز کنید . بنابراین نیازی اصلا به شستشو نیست . لازم به ذکر است که بدانید شستشو رویه چرمی اشتباه بوده و این نوع پارچه نسبت به رطوبت و آب حساس است ، بنابراین بهتر است که آن را نشویید و برای تمیز کردن به سادگی از یک دستمال نمناک استفاده کنید . با این روش به آسانی می توانید مبل شنی را تمیز کنید . رنگبندی مبل شنی نوجوان چرمی زیاد بوده و شما می توانید آن را در رنگ دلخواه خود سفارش دهید . امکان خرید سفارشی مبل شنی از تولیدی مبل شنی آرامش میسر بوده و می توانید به سادگی اینکار را انجام دهید . فروشگاه مبل شنی آرامش سال هاست در زمینه تولید و فروش مبل شنی فعالیت داشته و انواع مدل ها را تولید می کند . بنابراین می توان آن را بزرگترین فروشگاه مبل شنی دانست که بیشترین تنوع را دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...