مبل شنی نوجوان راحتی چرم

کد 12030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی نوجوان راحتی چرم یکی دیگر از نمونه های پرطرفدار برای کودکان و نوجوانان بوده که ساختاری منحصر به فرد و فانتزی با طول عمری بالا دارد. این مبل شنی دارای طراحی بدنه ای برگرفته از توپ فوتبال بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. روکش بدنه محصول ترکیبی از رنگ های سفید و سبز بوده اما شما می توانید با توجه به سلیقه فرزند خود رنگ بدنه محصول را سفارش دهید. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از پارچه مرغوب چرم مصنوعی استفاده شده است. زیرا این نوع روکش ساختاری نرم و بادوام داشته و کاملا ضداب و ضدتعریق می باشد. بخش داخلی مبل شنی نیز از نوع مواد یونولیت خرد شده هستند. این مواد وزنی بسیار کم با ساختاری نرم و منعطف داشته و می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. در انتهای محصول یک زیپ تعبیه شده تا از این طریق بتوانید مواد داخلی را مجدد شارژ و یا حتی تعویض نمایید. این مبل شنی یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. با مراجعه به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 85 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم

مبل شنی نوجوان راحتی چرم

محصولات تولید شده برای گروه سنی نوجوانان، اندازه ای مابین مبل های شنی کودک و بزرگسال دارند و تنها تفاوت آن ها با محصولات دیگر، در اندازه این مبل های شنی می باشد. اغلب نوجوانان به محصولاتی با طراحی اسپرت علاقه مند هستند و این نوع طراحی مناسب این گروه سنی می باشد. مبل شنی نوجوان راحتی چرم یک محصول با کیفیتی بسیار بالا و طراحی اسپرت می باشد که مناسب برای گروه سنی نوجوانان طراحی شده است. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول جذاب می پردازیم و ویژگی های آن را بیان می کنیم. 


طراحی توپی شکل

این محصول ظاهری همانند یک توپ چهل تکه فوتبالی دارد که از رنگ های سفید و سبز تشکیل شده است. زمینه این توپ فوتبال به رنگ سفید است و بر روی آن تکه هایی پنج ضلعی به رنگ سبز وجود دارد. در بخش میانی این توپ جالب، یک فرورفتگی قرار دارد که نشیمنگاه محصول را تشکیل می دهد. این نشیمنگاه فوق العاده راحت و جادار است و به سادگی می توان از آن استفاده نمود. مبل شنی نوجوان دارای پشتی مناسب و فوق العاده ای برای استفاده است و به راحتی می توان از آن استفاده نمود. با نشستن فرد بر روی نشیمنگاه محصول، تکیه گاه به خوبی قسمت گودی کمر را پوشش می دهد و در کناره های این پشتی، دسته هایی ایجاد می شود که با قرار دادن آرنج بر روی آن، دست های فرزند شما در زمان استفاده آویزان نشده و در قسمت های بدن از جمله گردن و کمر درد ایجاد نخواهد شد. این مبل شنی برای استفاده در زمان بازی های کامپیوتری بسیار مناسب است و با نشستن طولانی مدت فرزند شما بر روی این مبل شنی، آسیبی به بدن وارد نمی شود. برای مطالعه و سایر فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند نیز می توان از این مبل شنی استفاده نمود. 


نوع پارچه مورد استفاده 

رویه مبل شنی از مهم ترین قسمت های محصول به شمار می رود. زیرا این بخش از مبل شنی، در ارتباط با فضای بیرون و پوست بدن است و به همین علت باید علاوه بر دارا بودن استحکام بالا و حفاظت از محصول در برابر عوامل بیرونی، نرم و لطیف بوده و برای پوست مشکلی ایجاد نکند. رویه مورد استفاده در پوشش این مبل شنی از نوع چرم مصنوعی بوده که مقاومت بالایی دارد و در برابر عوامل خارجی، دچار پوسیدگی و ساییدگی نمی شود. این رویه نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشد. به طوری که با استفاده های طولانی مدت، پوست های حساس دچار مشکل نشده و دچار آسیب نخواهند شد. این نوع پارچه به سادگی تمیز می شود و در صورت آلودگی می توانید توسط یک دستمال نم دار بدنه را تمیز کنید. دوخت های این رویه بسیار ظریف و زیبا انجام شده است و دوخت های این رویه توسط نخ هایی بسیار محکم و مقاوم انجام شده است. با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی به رویه این محصول، رویه دچار آسیب نمی شود و تغییر شکل نداده و به اصطلاح شل نخواهد شد. هم چنین با مقاومت بالای دوخت های این رویه، در قسمت درزها نیز مشکلی ایجاد نخواهد شد. 


تحمل وزن بالا

برای تولید این مبل شنی از مواد اولیه بسیار مقاوم و با استحکام بالا استفاده شده است. مواد داخلی این محصول از نوع مواد یونولیتی هستند که دارای ویژگی های بی نظیری برای استفاده در داخل مبل شنی می باشند. این مواد داخلی استحکام بالایی در برابر فشار بالا دارند و با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانیف این مواد داخلی حجم خود را از دست نداده و تغییر حالت نمی دهند. به همین دلیل می توانید به راحتی از این مبل شنی به مدت طولانی استفاده نمایید. وارد شدن وزن بالا به بدنه این محصول نیز، باعث کم شدن انعطاف مبل شنی نخواهد شد. 


وزن بدنه پایین

مواد داخلی مورد استفاده در این مبل شنی، علاوه بر داشتن حجم بالا، وزن بسیار پایینی نیز دارند و به همین دلیل، مبل شنی وزن کمی دارد. این محصول دارای وزنی برابر با 5 کیلوگرم است که به راحتی می توان آن را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمود. 


خرید

مبل شنی نوجوان راحتی چرم را با قیمتی مناسب از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش داده تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...