مبل شنی مناسب تلوزیون و گیم

کد 51014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مناسب تلوزیون و گیم مبلی جدید با طراحی خلاقانه می باشد که به تازگی وارد بازار شده است. این مبل مستطیل شکل به گونه ای است که در هنگام استفاده از آن به حالت دراز کش قرار می گیرید به گونه ای که سر شما کمی بالاتر از بدن قرار می گیرد و شما ساعت ها می توانید به تماشای تلوزیون بنشینید و یا بازی کنید بدون این که کوچک ترین آسیبی به سر و گردن شما وارد شود. جنس پارچه این محصول از مخمل است که ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد و دوام بالایی دارد. مواد داخلی این مبل از جنس یونولیت است که با هر بار استفاده بیش تر شکل ارگونومی بدن شما را به خود می گیرد. این مواد وزن کمی دارد و به راحتی قابل جابه جایی می باشد. علاوه بر داشتن وزن کم انعطاف پذیری بالایی را دارا است. رنگ این مبل آبی تیره انتخاب شده است که رنگی شیک می باشد و در منزل به راحتی می توان از آن استفاده کرد. مبل شنی مناسب تلوزیون و گیم یکی از خلاقانه ترین مدل های مبل شنی است و شما برای تهیه آن می توانید به فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • جنس پوسته: مخمل
  • جنس مواد داخلی: یونولیت
  • وزن محصول: ۴ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۵۰ کیلوگرم
  • دارای دو سال گارانتی

مبل شنی مناسب تلوزیون و گیم

مبل شنی مناسب تلوزیون و گیم پر کاربرد ترین محصولی است که نشیمن نرم و منعطف را برای افراد ایجاد کرده است. این مبل شنی برای افزایش میزان تایم بازی افراد مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند ستون فقرات و بخش های دیگر بدن آن ها را به بهترین شکل سازماندهی کند. با این وجود است که افراد قادر هستند با خیالی آسوده نسبت به خرید این محصول شیک بپردازند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول بی نظیر دارای ساختاری خاص است و بر خلاف سایر محصولات که از بدنه گرد برخوردار می باشند بدنه ای مستطیلی شکل دارد و می تواند به راحتی افراد را در حالت لم دادن قرار دهد. با این وجود است که در زمان تماشای فیلم و یا انجام گیم راحت ترین حالت را برای استفاده کنندگان مهیا می کند. از این رو پر کاربرد و پر استفاده است و میزان محبوبیت آن نسبت به سایر محصولات بالا تر می باشد. افراد زیادی دارای تمایل به خرید یک محصول ارزان قیمت و پر کاربرد می باشند. به همین خاطر است که از این مبل شنی استقبال زیادی می شود و می توان با خیالی آسوده آن را برای افراد دیگر نیز خریداری کرد. بدنه مانند تشک راحتی عمل می کند و افراد بر روی آن قادر به رفع نیاز به آرامش و راحتی می باشند. بنابراین این مبل شنی دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که می تواند با رضایت کامل برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد.


داشتن تکیه گاه و نشیمنگاه مناسب

این مبل شنی دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که می تواند به جهت داشتن راحتی در افراد مورد استفاده قرار گیرد. راحتی در زمانی به وقوع می پیوندد که افراد بتوانند ستون فقرات خود را در شرایطی خوبی قرار دهند و از موقعیت خود لذت ببرند. بدن با داشتن نشیمنی راحت و نرم می تواند تایم طولانی را به حالت نشسته قرار گیرد و دچار مشکل نشود. در نتیجه بهترین گزینه برای کسانی است که کارهای نشستنی دارند و نیاز دارند که یک نشیمن راحت شامل حال آن ها شود. این مبل شنی تمامی این خصوصیات را دارد و می تواند برای راحتی افراد مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می تواند یکی از خاص ترین رویه ها را داشته باشد تا در نهایت بتوان با رضایت کامل آن را در دسترس قرار داد و از آن بهره مند شد. تمامی اعضای خانواده می توانند به راحتی از داشتن این مبل شنی لذت ببرند و با خیالی آسوده نیز آن را مورد استفاده قرار دهند. چرا که بدنه برای استفاده تمامی علاقه مندان سازگاری دارد و می تواند با رضایت کامل آن ها به بهترین محصول جهت رسیدن به آرامش تبدیل شود.


علت نرمی محصول

این مبل شنی در نهایت خاص بودن طراحی و تولید شده است که همگی در ساختار بدنه آن نهفته است. این محصول دارای بدنه ای نرم می باشد که در نهایت می تواند رویه ای منعطف را ایجاد سازد. بدنه محصول تو خالی است و به همین خاطر دارای مواد داخلی می باشد که بدنه را پر کرده است و راحتی را به میان آورده است. این موادی که در داخل بدنه وجود دارد می تواند بسیار نرم باشد و در مجموع ساختار مبل شنی را با چنین مزیت هایی ایجاد کند. مواد داخلی بدنه از نوع شن های یونولیتی می باشد که در نتیجه قادر است که محصول را برای استفاده در طولانی مدت مد نظر سازد و رویه آن را نیز با قابلیت نرمی و لطافت در دسترس افراد قرار دهد.


رنگ بدنه

به دلیل استقبال زیاد علاقه مندان از این مبل شنی بدنه با رنگ های متنوع و گوناگون طراحی و تولید شده است و بدنه های منحصر به فرد و مختلف را شامل شده است. این محصول بی نظیر قادر است که با طول عمر بالا رنگ ثابتی داشته باشد و به هیچ عنوان از کیفیت رویه خود نمی کاهد. بنابراین افراد می توانند با توجه به علاقه خود یک محصول منحصر به فرد را خریداری کنند.


خرید

با توجه به مزیت های گفته شده که در نهایت کیفیت وجود دارد می توان مبل شنی مناسب تلوزیون و گیم را با قیمت مناسب از تولیدی مبل شنی آرامش خریداری کرد و در محیط به عنوان یک وسیله پر استفاده در نظر گرفت.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...