مبل شنی مستطیل یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مستطیل یک نفره یکی از راحت ترین و با کیفیت ترین مبل های شنی موجود در بازار می باشد و محبوبیت بسیار زیادی میان خریداران این نوع محصول کسب کرده است. علاوه بر ویژگی های مذکور این مبل شنی با قیمت بسیار پایین فقط توسط تولیدی آرامش توزیع می شود .برای اطلاعات بیشتر از این محصول به بخش نقد و بررسی مراجعه فرمایی.

مبل شنی مستطیل یک نفره مناسب برای تمامی افراد می باشد از افراد پر مشغله که هنگام بازگشت به خانه به دنبال محیطی راحت برای استراحت می باشند تا کودکان خردسال برای بازی های کودکانه و ... مبل شنی مستطیل دو نفره با تمامی مبل های شنی دیگر تفاوتی دارد که در شکل ان پیداست زیرا تمامی مبل های شنی گرد و مانند توپ می باشند ولی در این محصول شکلی شبیه به یک بالش را داریم که اتفاقا همین ویژگی باعث ایجاد دایره ی بزرگی از کاربرد ها می شود. مبل های شنی عموما در هنگام نشتن بر روی آنها با شکل بدن سازگار شده و شکل بدن را به خود می گیرد و مبل شنی مستطیل دو نفره از این قاعده مستثنی نیست و می تواند تجربه لذت بخشی را هنگام استفاده به شما ببخشد .

فرم بدنه

محصول مورد نظر از بدنه ای مستطیلی شکل تشکیل شده است که می تواند افراد را در حالت نشسته و درازکش قرار دهد. به دلیل وجود بدنه ای که کشیده است و دارای حالت خاصی می باشد می تواند بدن را در موقعیت استاندارد قرار دهد تا در این صورت با آرامش کامل به استراحت بپردازند.مبل شنی را می توان به خاطر داشتن بخشی که برآمدگی دارد بدون داشتن بالش استفاده کرد. این قسمت برآمده در واقع مانند یک بالش سرخود می باشد که به بدنه متصل است و قادر است به صورت یک بالش سرخود عمل کند. افراد می توانند بدون به همراه داشتن وسایل اضافه به استراحت و استفاده از این مبل هپی چیر پرداخت و ساعات زیادی را به این صورت با آن سپری کرد. بدنه این هپی چیر را می توان جزو بی نقص ترین و منحصر به فرد ترین وسایل در نظر گرفت که دارای نرمی و لطافت است و می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت و به لذت کافی دست پیدا کرد. این محصول بهترین گزینه برای کسانی است که در طول روز نیاز به آرامش دارند و سعی دارند که به این صورت به لذت کامل دست پیدا کنند. آرامش و راحتی نیاز هر فردی می باشد که با داشتن محصولات راحتی و طبی به آن می توان رسید.

محلی برای شارژ بدنه

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید دارای بدنه ای بسیار ساده می باشد که می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. این محصول دارای بخشی در قسمت پایینی بدنه می باشد که می تواند برای شارژ کردن بدنه مناسب باشد. شارژ بدنه در واقع به معنای این است که می توان آن را از مواد داخلی پر تر کرد و یا میزان آن را کاهش داد. همچنین می توان این محتویات داخلی را به طور کامل با مواد تازه تری جایگزین کرد. شن های یونولیتی که در داخل بدنه مبل شنی وجود دارد را از طریق این بخش از محصول به داخل بدنه وارد و یا از آن خارج کنید و به یک بدنه متناسب با علاقه و تمایل افراد برسید.

محتویات

محتویات داخل این مبل از یونولیت یا الیاف تشکیل شده که در مقاله ی یونولیت یا الیاف را برای شما مقایسه کردیم.

لحظاتی مفرح

مبل شنی مستطیل یک نفره را می توان با خیالی آسوده برای بازی و سرگرمی نیز مورد استفاده قرار داد. از آن جایی که بدنه با دوام و مقاومت بالا ساخته شده است می تواند مورد استفاده مختلف افراد قرار گیرد. به طور مثال کودکان می توانند در زمان بازی این بدنه منعطف را مورد استفاده قرار دهند و از آن لذت ببرند. چرا که بدنه برای این بازی و سرگرمی سازگاری دارد و دچار مشکل نخواهد شد همچنین افراد می توانند با خیالی آسوده بر روی آن بنشینند و از داشتن مقاومت بالای آن برخوردار باشند.

خرید

چنانچه تمایل به داشتن مبل شنی مستطیل یک نفره دارید می توانید محصول را از طریق سایت تولیدی مبل شنی آرامش خریداری کنید.

طول
145 سانتی متر
عرض
 110 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 30 سانتی متر
جنس بدنه
پارچه
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...