مبل شنی مخمل بزرگسال راحتی

کد 32154

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,170,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل بزرگسال راحتی از جمله محصولات بادوام و زیبا بوده که برای استفاده افراد بالاتر از 16 سال طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه و طول عمر بالا به بازار عرضه شده است. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از پارچه مرغوب مخمل استفاده می شود. زیرا این نوع روکش ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. شما می توانید در صورت نیاز با اسودگی خاطر این نوع روکش را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی مبل شنی نیز از نوع یونولیت خرد شده است. این نوع مواد سبک و منعطف بوده و می تواند وزن بالایی را تحمل کند. بخش انتهایی محصول یک زیپ تعبیه شده است. شما می توانید از طریق این زیپ مواد داخلی را شارژ و یا حتی تعویض کنید. رنگ بدنه این مبل شنی طوسی انتخاب شده که قابلیت هماهنگی با تمامی رنگ های دکوراسیون داخلی را دارد. از این محصول استاندارد با توجه به ساختار نرم و راحت آن می توانید در زمان استراحت های طولانی و تماشای تلویزیون و... استفاده کنید. اگر قصد خرید این مبل شنی را دارید فرصت را از دست نداده و به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

مبل شنی مخمل بزرگسال راحتی

مبل های شنی با طراحی های راحتی دارای محبوبیت زیادی در میان خریداران هستند. شما می توانید از این محصولات در هر فضایی استفاده کنید و به راحتی بر روی این مبل های شنی نشسته و از استفاده کردن از آن ها لذت ببرید. این محصولات راحتی دارای تنوعی بی نظیر در طرح و رنگ هستند و شما به سادگی می توانید محصول مورد نظر خود را مطابق با سلیقه و دکوراسیون فضا، انتخاب کرده و تهیه نمایید. هم چنین می توانید به راحتی در فضاهای مختلف دکوراسیون مبل های شنی استفاده کنید. مبل شنی مخمل بزرگسال راحتی از زیباترین نمونه های تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش می باشد که دارای رویه ای خاص و طراحی جالب است. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول ویژه خواهیم پرداخت. 


رویه ای با پارچه خاص 

این مبل شنی دارای رویه ای با طراحی خاص و ویژه می باشد. رویه خارجی مبل های شنی وظیفه حفاظت از محصول در برابر عوامل خارجی را بر عهده دارد و به عنوان بخشی از مبل شنی که با پوست در تماس می باشد باید علاوه بر دارا بودن استحکام، نرم و لطیف نیز بوده و ویژگی های خاصی را داشته باشد. از این رو انتخاب پارچه مناسب برای پوشش مبل شنی از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. پارچه مورد استفاده برای پوشش این محصول از نوعی پارچه مخملی با پرزهای بلند تهیه شده است که دارای استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد. با وارد شدن ضربه به بدنه این محصول، رویه مبل شنی دچار آسیب نشده و به سادگی با برخورد اشیا دچار پارگی نمی شود. هم چنین این رویه با وارد شدن فشار تحت استفاده های طولانی مدت، دچار مشکل نخواهد شد و تغییر حالت نداده و به راحتی قابل استفاده خواهد بود. شما به راحتی می توانید به مدت طولانی از این محصول استفاده کنید بدون اینکه رویه آن دچار مشکل شده و یا به اصطلاح شل شود. رویه این محصول دارای بافت جالبی است و به رنگ طوسی می باشد و بر روی آن سایه روشن وجود دارد. این رویه ضد حساسیت است و برای افرادی که پوست های حساسی دارند مشکلی ایجاد نخواهد کرد. هم چنین این رویه دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی می باشد. بر روی این رویه زیپ تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید رویه محصول را از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. شما این رویه را می توانید در ماشین لباسشویی نیز بشویید. 


طول عمر بالای رویه 

این رویه دارای طول عمر بالایی است اما در هر صورت نوع نگه داری شما از محصول نیز بر حفظ دوام کیفیت آن مؤثر خواهد بود. شما در زمان جابه جایی و حمل و نقل لازم است از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید و برای انتقال مبل شنی لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند نمایید. زیرا در صورت کشیدن مبل شنی بر روی زمین ممکن است با برخورد با لبه های دیوار و یا اشیای تیز، بدنه دچار خراش و آسیب شود. هم چنین اشیای داغ را به بدنه نزدیک نکنید زیرا بدنه محصول قابلیت اشتعال دارد. شما باید از پرش و جامپینگ کودکان بر روی این مبل شنی نیز جلوگیری نمایید. با رعایت این نکات ساده محصول تا سال ها قابل استفاده می باشد. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه محصول نیز می توانید رویه محصول را تعویض کرده و یا از بدنه اصلی جدا کنید و مورد تعمیر قرار دهید. در زمان تغییر دکوراسیون نیز می توانید مطابق با میل خود رویه ای جدید را تهیه کرده و از داشتن یک هپی چیر جدید بدون صرف هزینه های زیاد، لذت ببرید. 


تحمل وزن بالا

این محصول قادر است وزنی معادل 150 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه به بدنه و یا مواد داخلی آن آسیب برسد و دچار افت کیفیت شود. مواد داخلی این مبل شنی از بهترین نوع مواد یونولیتی می باشد که با دارا بودن استحکام بسیار بالا، در برابر فشار زیاد مقاومت کرده و به همین علت، دارای تحمل وزن بالایی می باشد. وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، بر کیفیت این محصول اثر نداشته و بر انعطاف آن اثر سوء نخواهد گذاشت. 


خرید

مبل شنی مخمل بزرگسال راحتی را با قیمتی ارزان از نمایندگی مبل شنی آرامش و از طریق سایت این شرکت خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...