مبل شنی مخمل اورجینال

کد 32093

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل اورجینال یکی دیگر از محصولات کارخانه مبل شنی با ساختار بدنه طبی و راحت بوده که در زمان کوتاهی توانسته به مبل شنی پروفروش در میان تولیدات بالای این کارخانه تبدیل شود. روکش بدنه مبل شنی از جنس خوب و درجه یک پارچه مخمل تولید شده است. این جنس بدنه می تواند راحتی آرامش شما را تضمین کرده و در اثر استفاده طولانی مدت مانند روز اول باکیفیت و زیبا باقی بماند. روکش بدنه مخمل قابلیت شستشو داشته و ساختار آن کاملا ضدتعریق می باشد. رنگ پارچه بدنه مبل شنی صورتی انتخاب شده که مورد علاقه خانم ها و دختران است. در صورت تمایل برای هماهنگی رنگ محصول با دکوراسیون داخلی منزل خود می توانید رنگ بدنه را در زمان خرید به فروشنده سفارش بدهید. نشیمنگاه بزرگ و گرد این مبل شنی با تیکه گاه نرم و سرخود آن فضایی استاندارد برای راحتی شما در زمان های مختلف اعم از فعالیت های روزانه به صورت نشسته و استراحت در داخل منزل و یا محل کارتان فراهم می آورد. مواد داخلی تمامی مبل های شنی همیشه از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی با طول عمر بالا و امکان تحمل وزن بسیار زیاد خود توانسته اند موجب رضایتمندی مصرف کنندگان واقع شوند. میزان این مواد را با توجه به انتخاب و نیاز خود می توانید تغییر دهید تا بدنه مبل شنی با سیستم ستون فقرات و عضلات شما هماهنگ گردد. خانم ها معمولا چیدمان داخلی منزل را به تنهایی انجام می دهند. با توجه به وزن بدنه 6 کیلوگرمی این مبل شنی در زمان چیدمان دکوراسیون داخلی منزل مشکلی نخواهید داشت. روکش بدنه و مواد داخلی یونولیتی قابلیت تعویض بسیار آسانی دارند. نمایندگی مرکزی مبل شنی در حال حاضر این محصول را برای خرید هموطنان موجود دارد.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 110سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل بدنه: 180 کیلوگرم
  • دارای دوخت تضمینی پوسته
  • دارای گارانتی 2 ساله

مبل شنی مخمل اورجینال

مبل شنی مخمل اورجینال از سری جدید محصولات تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش می باشد که با طراحی به روز ساخته شده است و بدون نقص از محصولات قبل برای به کار گیری مداوم در دسترس می باشد. این محصول را می توان به راحتی خریداری کرد و در اختیار داشت تا به این روش از داشتن یک نشیمن راحت لذت برد. همچنین محصول مورد نظر دارای یک ترکیب خاص از زیبایی و جذابیت می باشد و می تواند شرایط ویژه ای برای علاقه مندان ایجاد سازد. با داشتن بدنه ای که دارای تکیه گاه بوده است افراد برای فعالیت های روزانه خود در شرایطی که مشغول کار می باشند می توانند از این نشیمن خاص برخوردار باشند و بتوانند بهترین موقعیت را کسب کنند. علاوه بر این موارد کسانی که نیاز به استراحت در طول روز دارند نیز این نیاز را به وسیله مبل شنی پاسخ خواهند داد. با وجود این که تمامی شرایط برای برخورداری طولانی مدت از محصول مهیا است افراد می توانند از آن در طول سال های زیاد بهره مند شوند و شرایط بی نظیری را تجربه کنند. چرا که بدنه دارای مقاومت لازم بوده است و از بهترین کیفیت و رویه تشکیل شده است. بنابراین در گذر زمان دچار آسیب و یا افت کیفیت نخواهد شد. برای آگاهی بیش تر قبل از خرید محصول با ما همراه باشید و دسته بندی های زیر را مرور کنید.


کیفیت رویه محصول

رویه در تولید مبل شنی حرف اول را می زند و توجه به کیفیت موجود در آن نیز موردی است که باید قبل از خرید آن را بررسی کنید. چرا که تنها بخش تشکیل دهنده این محصول ساده رویه آن می باشد و تمامی خصوصیات آن نیز وابسته به رویه بوده است. در نتیجه کسانی که خرید این محصول را انجام می دهند قادر خواهند بود که از بهترین موقعیت در شرایط استاندارد برخوردار باشند. کیفیتی که در این رویه به کار رفته است سبب شده است تا رویه فاقد پلاستیک باشد و در این صورت از بروز تعریق جلوگیری می شود. همچنین می تواند رویه را با قابلیت ضد حساسیت در اختیار افراد قرار دهد تا آن ها نهایت لذت را با داشتن مبل شنی تجربه کنند. رویه محصول یکی از بخش های قابل قبول برای داشتن یک محصول با طول عمر بالا می باشد. در نتیجه کسانی که دارای این بدنه بی نظیر هستند در طول سال های زیاد آن را بدون تغییر و افت کیفیت می توانند استفاده کنند و از آن لذت ببرند. بدنه در برابر فشار و ضربه نیز مقاومت بالایی دارد در نتیجه هر کس بنا به نیاز خود قادر به برخورداری از این محصول می باشد و می تواند شرایط بسیار خوبی را تجربه کند. 


حس خوشایند یک خواب عصرگاهی

به دلیل وجود پرز هایی بر روی بدنه می توان در زمان استراحت حس خوشایندی را داشت و به وسیله آن تجربه ای منحصر به فرد را کسب کرد. این حس خوشایند به دلیل داشتن نرمی و لطافت تقویت می شود و می تواند بهترین شرایط را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. همچنین می تواند افراد را دچار راحتی و آسایش سازد تا تایم طولانی تری بر روی محصول بنشینند. داشتن حس خوشایند سبب می شود تا استفاده کننده بدون ایجاد خستگی و کسالت از محصول استفاده کند و بهترین موقعیت را تجربه کند. با این وجود تمامی سنین قادر به بهره مندی از این مبل شنی خواهند بود و تجربه ای بی نظیر از داشتن راحتی و آسایش را به دست می آورند. 


دستگیره

در قسمت تکیه گاه و بالای آن بخشی مانند حلقه دوخته شده است که دستگیره محصول می باشد. این دستگیره به جهت حمل و نقل محصول به صورت راحت بر روی سطوح در نظر گرفته شده است و می تواند این کار را راحت انجام دهد. همچنین با وجود این قسمت افراد می توانند بدون نیاز به کمک محصول را به نقاط مختلف خانه ببرند و از داشتن آن لذت ببرند.


خرید

جهت خرید مبل شنی مخمل اورجینال می توانید به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید تا از کیفیت خریداری شده مطمئن باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...