مبل شنی مخمل استوانه ای

کد 63005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل استوانه ای یکی دیگر از محصولاتی است که برای استفاده افراد در منزل کاربرد دارد و انواع رنگ های متنوع بدنه را به خود اختصاص می دهد. این مبل شنی دارای زیبایی ظاهری می باشد که برای به کار گیری در هر فضایی ایجاد شده است. محصول مورد نظر بدنه ای استوانه ای شکل دارد و ابعاد مناسبی نیز دارا می باشد. این محصول را می توان به صورت نشسته و یا درازکش به کار برد و از آن بهره کافی را برد. علاوه بر آن مبل شنی لطافت بدنه نیز دارد و رویه آن از بهترین مخمل موجود در بازار تهیه شده است. مبل شنی را می توان به عنوان محلی برای استراحت های روزانه استفاده نمود و یا در محل هایی که افراد قصد استفاده دست جمعی را دارند به کار برد. به طوری که در زمان انجام گیم افراد یک خانواده یا تعدادی از دوستان بتوانند بر روی آن بنشینند و بهره مند شوند. فضای ایجاد شده توسط مبل شنی باعث می شود نهایت آرامش و آسایش در کنار نرمی و لطافت شامل حال افراد شود و بتواند تجربه ای منحصر به فرد برای افرادی باشد که آن را در ویلا ها و باغ ها مورد استفاده قرار می دهند و می توانند مناسب ترین شرایط را برای افراد فراهم سازد. این محصول می تواند باعث تجهیز کردن چنین محل هایی باشد و بتواند به بهترین شکل حمل و نقل شوند. برای خرید مبل شنی مخمل استوانه ای به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید تا با ضمانت نامه 5 ساله محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

طول 120 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنهانتخاب توسط مشتری
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 210 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی مخمل استوانه ای


مبل شنی مخمل استوانه ای بهترین گزینه با داشتن ویژگی های منحصر به فرد برای تمامی سنین می باشد که دارای بدنه ای طبی و راحتی است و از مزیت طبی بودن برخوردار می باشد. این ویژگی در طول استفاده طولانی مدت از محصول از بین نمی رود و می تواند با داشتن طول عمر بالا در تمامی زمان مصرف بدون تغییر باقی بماند. در نتیجه می توان گفت که محصول مورد نظر یکی از بی نظیر ترین وسایل برای استفاده در محل های گوناگون است. استوانه ای بودن شکل ظاهری این محصول خاص به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند از مبل شنی به حالت نشسته و یا دراز کش بهره مند شوند. از این رو محبوبیت این محصول به مراتب بیش تر می باشد و در بین محصولات مشابه از بدنه ای بی نظیر تشکیل شده است. طرز دوخت بدنه نیز می تواند محصولی با درازای زیاد تولید کند که افراد به آسانی بتوانند بر روی آن دراز بکشند و به استراحت های روزانه بپردازند. از این نظر کارایی بدنه زیاد می باشد و با قابلیت های فراوان و فروش بالا از سری بی نظیر ترین محصولاتی می باشد که امروزه در تمامی خانه ها وجود خواهد داشت. مبل شنی خاص بدنه ای دارای رنگبندی دارد که افراد برای سفارش و خرید آن ابتدا رنگ محصول را انتخاب می کنند. از این رو بهترین شرایط برای داشتن محصولی منحصر به فرد فراهم می باشد. 


راه اندازی و استفاده از محصول


اگر چه هر فردی نیاز به داشتن آرامش در زمان استراحت است اما می توان گفت که این آرامش باید در مسافرت ها و محل های تفریحی افراد نیز وجود داشته باشد. از این رو افراد برای داشتن راحتی زیاد از مبل شنی استفاده می کنند و آن ها را خریداری می نمایند. سپس به آسانی از آن بهره مند شده و زمان زیادی را بر روی آن سپری می کنند. از سوی دیگر محصول مورد نظر که در دسته بندی محصولات طبی وجود دارد بدنه ای ساده دارد و از طراحی و روش راه اندازی آسانی برخوردار است. به همین خاطر در کم ترین زمان قادر به راه اندازی می باشد و می تواند در زمانی کم نیز آماده استفاده شود. از این رو رویه بدنه با شن های یونولیتی پر می شود و می تواند به ابعاد و میزان دلخواهی از استحکام برسد. در نتیجه زمانی که به این صورت تبدیل شد آماده استفاده خواهد بود. روش مصرف از مبل شنی نیز به این صورت است که می توان آن را در تماس با سطح زمین در آورد و به این صورت به حالت درازکش بر روی آن بود و یا به کناره ها قرار داد و در کنار اعضای خانواده از این محصول استفاده کرد. در واقع با وجود بدنه دراز محصول می توان با افراد دیگر از مزیت داشتن مبل شنی استفاده کرد.


آسیب رسیدن به بدنه

این مبل شنی به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می تواند برای افراد مزیت هایی را ایجاد سازد. بدنه آن به حالت استوانه بوده است که این استوانه راحتی بدنه ای ساده دارد که از دوخت های کمی برخوردار است. دوخت ها می توانند محصول را به این حالت تبدیل نمایند. رویه از یک قسمت مستطیلی شکل و دو دایره تشکیل شده است که به هم دوخته شده و تشکیل محصول را داده اند. در زمانی که آسیبی به بخشی از بدنه وارد شود به راحتی آن قسمت قابل تعویض بوده است و شرایط برای بهره مندی مجدد از بدنه فراهم می شود. از این رو اگر صدمه ای به بدنه وارد شود نیز می توان با خیالی آسوده نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمود و مجدد از محصول استفاده کرد.


کاربرد محصول

از آن جایی که مبل شنی به حالت افقی بر روی سطح زمین قرار می گیرد می توان از آن برای استفاده افراد مختلف استفاده کرد و آن را در مقابل تی وی برای تماشای فیلم و یا انجام گیم قرار داد. همچنین در مسافرت ها نیز به دلیل داشتن بدنه ای استوانه ای شکل می تواند محلی مناسب برای استراحت افراد باشد و آن ها را در زمان خواب نیز تحت پوشش قرار دهد. از این رو بهترین گزینه در دسته بندی محصولات طبی محسوب می شود.


روش خرید محصول

برای خرید مبل شنی مخمل استوانه ای ابتدا وارد سایت مبل شنی آرامش شوید و سپس محصول را ثبت کنید و پس از پرداخت هزینه در مدت زمان کوتاه محصول را دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...