مبل شنی مخملی طرح توپ

کد 31025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی طرح توپ یکی از محصولات زیبا با طراحی بدنه فانتزی و منحصر به فرد بوده که توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. ظاهر این محصول از طراحی برگرفته از توپ فوتبال برخوردار بوده به همین دلیل در میان رده سنی جوان توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. رنگ بدنه این مبل شنی ترکیبی از بنفش و سبز بوده اما قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مشتریان فراهم شده است. روکش بدنه این مبل شنی را از پارچه مخمل تولید کرده اند. این پارچه ساختاری نرم و بادوام داشته و کاملا ضدتعریق است. شما می توانید با اسودگی خاطر این روکش را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی مبل شنی نیز از مواد یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این مواد بسیار سبکو منعطف بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. از طریق زیپ انتهای محصول می توانید اقدام به تعویض و یا شارژ مجدد این مواد نمایید. این مبل شنی یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. با مراجعه به فروشگاه مبل شنی ارامش می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم

مبل شنی مخملی طرح توپ

یکی از جذاب ترین نمونه های تولید شده در گروه مبل شنی، با طراحی کاملا اسپرت و زیبا، مبل شنی مخملی طرح توپ است. این محصول بسیار جذاب بوده و کاربردهای بسیاری دارد. مبل شنی مخملی به شکل توپ فوتبال طراحی شده است و از بدنه ای راحت و ساختمانی مناسب بهره می برد. این محصول بیش تر مورد علاقه پسران می باشد و به دلیل طرح جالب و خاصی که دارد، زیبایی فوق العاده ای را به محیط اطراف می دهد. در ادامه این محصول جذاب را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


استفاده از رویه مخملی 

انتخاب پوشش بیرونی محصول از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا این قسمت از مبل شنی در تماس با فضای بیرون بوده و باید از مبل شنی در برابر عوامل محیطی محافظت کند. هم چنین این بخش در ارتباط مستقیم با پوست بدن می باشد. رویه مخملی مورد استفاده در پوشش این محصول ضد حساسیت بوده و نرم و لطیف می باشد. به همین دلیل تمامی افراد، حتی کودکان، با خاطر آسوده می توانند از این محصول به مدت طولانی استفاده نمایند بدون اینکه دچار حساسیت های پوستی شوند. رویه این محصول دارای استحکام زیادی در برابر فشار است و با وارد شدن فشار زیاد و نشستن افراد به مدت طولانی، دچار تغییر حالت نشده و به اصطلاح شل نمی شود. رویه این محصول در برابر ضربه نیز مقاوم است و با وارد شدن ضربه، دچار آسیب نمی شود. رویه به سادگی پاره نشده و در برابر پوسیدگی و پارگی استحکام بسیار بالایی دارد. در صورت کثیف شدن رویه این محصول می توانید به سادگی رویه را توسط زیپی که بر روی آن تعبیه شده است از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید این محصول را به سادگی در ماشین لباسشویی و با مواد شوینده، بشویید. این رویه از تکه هایی به صورت پنج ضلعی که به یکدیگر دوخته شده اند تهیه شده است. این بخش ها توسط نوعی نخ بسیار مقاوم به یکدیگر دوخته شده اند که با وارد شدن فشار زیاد، نخ پاره نشده و در قسمت درزها مشکلی ایجاد نخواهد شد. دوخت های این رویه بسیار زیبا و ظریف انجام شده است و مقاوم می باشند. 


روش نگه داری از رویه

رویه این محصول دارای کیفیت بالایی می باشد و طول عمر زیادی دارد. اما نوع نگه داری شما از رویه نیز در طول عمر بدنه نقش به سزایی خواهد داشت. شما باید از نزدیک کردن اشیای داغ و پرحرارت به بدنه خودداری نمایید. زیرا بدنه قابلیت اشتعال دارد و ممکن است باعث سوختگی رویه شود. در زمان جابه جایی این محصول از کشیدن آن بر روی زمین جدا خودداری کنید. کشیدن این مبل شنی بر روی زمین موجب می شود که محصول به لبه های دیوار و یا اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. برای جابه جایی و انتقال لازم است تا مبل شنی را به طور کامل از روی زمین بلند نمایید. هم چنین این وسیله برای پرش مناسب نیست. از پرش و جامپینگ کودکان بر روی بدنه این محصول جلوگیری کنید تا رویه آسیب نبیند. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه محصول می توانید رویه را جدا کرده و توسط یک خیاط تعمیر نمایید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه را کاملا تعویض کنید. 


نرمی و انعطاف بالا

مواد داخلی مورد استفاده در داخل این مبل شنی از نوع مواد یونولیتی می باشند. این مواد یونولیتی وزن کم و حجم بالایی دارند و به همین دلیل مبل شنی از وزن کمی بهره می برد. شما می توانید به خوبی این مبل شنی را حمل کرده و جابه جا نمایید. این مواد داخلی دارای استحکام بسیار بالایی می باشند و به همین دلیل محصول از تحمل وزن زیادی برخوردار است. این مبل شنی قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار کاهش حجم شده و یا از انعطاف آن کاسته شود. مواد داخلی این محصول به صورت گلوله های ریزی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به همین دلیل مبل شنی از انعطاف بالایی برخوردار می باشد که با نشستن افراد، مواد داخلی حرکت کرده و به فضایی مناسب برای نشستن فرد تبدیل خواهند شد. این محصول فوق العاده نرم و راحت بوده و محیطی ایده آل برای استراحت و فعالیت به شمار می رود. 


روش خرید

مبل شنی مخملی طرح توپ را با قیمتی ارزان و کیفیت عالی از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...